Spring naar inhoud

- - - - -

Hulp: Bebbeltje kwijt

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 09 december 2010 - 20:50

Daarnet was ik Bebbeltje kwijt. ik riep de katjes binnen uit de ren en Bebbeltje kwam niet af. Katrijn, is Bebbeltje bij jou? nee. Ok, met muisje beginnen lawaai maken, geen Bebbeltje. Snoepjes bovengehaald, geen Bebbeltje :onzeker: . Bijna paniek. In de garage geroepen: geen Bebbeltje. Joris en Dirk waren weg en ik wist zeker dat Bebbeltje niet mee naar de gang was. Verder zoeken dus... Bebbeltje, Bebbeltje...
Niets, geen reaktie. Alleen 5 andere poezels die ook aan het rondkijken waren....

Tot mijn oog viel op de zetel: onderaan de zetel lagen draadjes. Eventjes gevoeld... en wie zat erin? Juist onze Bebbel. Maar madam kon er niet meer uit :( .
Dan maar Katrijn geroepen en met vereende vrouwenkrachten de hoeksalon uit elkaar gehaald en omgekeerd en wie zat er zo lief naar ons te kijken? Bebbeltje :love: . Ze had dus een hele grote scheur gemaakt in de zetel onderaan en er zo ingekropen. En dan zijn we op zoek gegaan naar ducktape, die er natuurlijk niet was. We hebben de zetel nu voorlopig dichtgekleefd met andere kleefband en daarop een karton gekleefd. Maar ze zit er terug aan te prutsen. Morgen weet ik weer wat te kopen.... (nee, geen nieuwe salon maar wel stevige plakband).
Anja, ben jij hiervoor verzekerd? :p

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#2 Geplaatst 09 december 2010 - 21:00

Proestttttttt wat een dondertje

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 09 december 2010 - 21:06

Sihirci zei:

Proestttttttt wat een dondertje

Ja, maar dat zeggen ze er niet bij hoor als je zo een kitten in huis neemt. Dan is het van: och, Lutje, zou jij niet voor Bebbeltje willen zorgen? 't Is toch zo een lief klein ding, steekt nooit kattenkwaad uit, je hebt er echt geen omkijken naar. Ja, zeg :engel:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 09 december 2010 - 21:10

Joloka zei:

Ja, maar dat zeggen ze er niet bij hoor als je zo een kitten in huis neemt. Dan is het van: och, Lutje, zou jij niet voor Bebbeltje willen zorgen? 't Is toch zo een lief klein ding, steekt nooit kattenkwaad uit, je hebt er echt geen omkijken naar. Ja, zeg :engel:

Ja Nelleke kent veel meer manieren he dan, mept die niet naar Bebbel als ze ziet dat ze aan de zetel prutst? ;)

Wel heel grappig dat ze daar weggestoken zat. Wij hebben zo eens gedonder gehoord onder ons in de zetel. Simon had voordien de zetel eventjes opgehoffen om er de kattenspeeltjes vanonder te halen (voor de zoveelste keer). Het geklop onder ons werd steeds heviger en luider en dus heffen we de zetel terug omhoog. Wie komt daar vanonder gekropen? Juist ja, de enige van wie we het niet verwacht hadden... Fearke onze dikste knuffe :lachen: , ik heb me onnozel gelachen toen er zo'n dikke kat vanonder tevoorschijn kwam en moest je zijn blik zien, zo heel verontwaardigd, hij wou gewoon meehelpen met de speeltjes ervan onder te halen :lachen:

Bewerkt door Spanishke, 09 december 2010 - 21:11.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 09 december 2010 - 21:10

Als je ze kwijt wil Lutje, ze mag altijd hier op "time out" komen hoor :love:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 09 december 2010 - 21:15

Spanishke zei:

Ja Nelleke kent veel meer manieren he dan, mept die niet naar Bebbel als ze ziet dat ze aan de zetel prutst? ;)

Wel heel grappig dat ze daar weggestoken zat. Wij hebben zo eens gedonder gehoord onder ons in de zetel. Simon had voordien de zetel eventjes opgehoffen om er de kattenspeeltjes vanonder te halen (voor de zoveelste keer). Het geklop onder ons werd steeds heviger en luider en dus heffen we de zetel terug omhoog. Wie komt daar vanonder gekropen? Juist ja, de enige van wie we het niet verwacht hadden... Fearke onze dikste knuffe :lachen: , ik heb me onnozel gelachen toen er zo'n dikke kat vanonder tevoorschijn kwam en moest je zijn blik zien, zo heel verontwaardigd, hij wou gewoon meehelpen met de speeltjes ervan onder te halen :lachen:

Daarna heeft ze inderdaad een mep gekregen van Nelleke :x . En ocharme klein Fearke :ha .
@English Rose: ik denk dat jij dat niet overleeft :lachen: :lachen: :lachen: .

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#7 Geplaatst 09 december 2010 - 21:17

Joloka zei:

Arme Lutje je bent erin gestonken en geloofde dat schattekatjes geen kattenkwaad uit zouden halen en bent nu in grote shock door de streekjes van Bebbeltje. Misschien een idee om schadevergoeding te vragen bij de mensen die jou zo voor het lapje hebben gehouden :x

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 09 december 2010 - 21:17

Joloka zei:

Daarna heeft ze inderdaad een mep gekregen van Nelleke :x . En ocharme klein Fearke :ha .
@English Rose: ik denk dat jij dat niet overleeft :lachen: :lachen: :lachen: .

:ha Flinke Nel :thumb:
Dat is nog maar enkele maanden geleden zenne dat ons "kleintje" vast zat :lachen:

Misschien als je haar er de uitgebreide handleiding bij geeft kan ze het op zijn minst al eens proberen ;) ?

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 09 december 2010 - 21:19

Amaai in je zetel :goofy: . Hoe hoog staat die dan van de grond? Hier raken ze daar gelukkig niet onder ;) .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 09 december 2010 - 21:23

Fairness zei:

Amaai in je zetel :goofy: . Hoe hoog staat die dan van de grond? Hier raken ze daar gelukkig niet onder ;) .

Speciaal voor jou ga ik even meten: 5 cm dus. Maar ik denk dat ze haar plan al lang aan het uitbroeden was: gooi er een speeltje onder en probeer ondertussen een beetje stof los te trekken (ik had eigenlijk al een piepklein scheurtje gezien). Vraag me niet hoe ze eronder is geraakt en nog minder hoe ze er dan ook nog eens in is geraakt.
En Sihirci: valt het je niet op dat de fokker niet reageert? O:)

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#11 Geplaatst 09 december 2010 - 21:23

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 09 december 2010 - 21:25

MissKitty zei:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wacht maar: je zal nog groener lachen eenmaal je kittens rondlopen :ha .

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 09 december 2010 - 21:25

Die gekke Bebbel toch :love3: gelukkig is ze eronder uit :)
De zotte doos.
Hier mag ze ook steeds op time out komen hoor :engel: :heart:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#14 Geplaatst 09 december 2010 - 21:25

Joloka zei:

Speciaal voor jou ga ik even meten: 5 cm dus. Maar ik denk dat ze haar plan al lang aan het uitbroeden was: gooi er een speeltje onder en probeer ondertussen een beetje stof los te trekken (ik had eigenlijk al een piepklein scheurtje gezien). Vraag me niet hoe ze eronder is geraakt en nog minder hoe ze er dan ook nog eens in is geraakt.
En Sihirci: valt het je niet op dat de fokker niet reageert? O:)

De fokker is zich waarschijnlijk te pletter geschokken door de vindingrijkheid van Bebbeltje :o

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#15 Geplaatst 09 december 2010 - 21:26

Joloka zei:

Wacht maar: je zal nog groener lachen eenmaal je kittens rondlopen :ha .

LOLLLLL lig in een deuk.......