Spring naar inhoud

- - - - -

Hulp: Bebbeltje kwijt

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#76 Geplaatst 13 januari 2011 - 22:32

Joloka zei:

Ik denk dat Marina er zo eentje staan heeft. Marina (ben nu aan het roepen), kan je dat wassen?

je kan dat helemaal uit elkaar halen en terug aan elkaar ritsen

Voor het wassen staat er het volgende op:

Gentle machine wash 30°C
using mild detergent

do not use bleach
do not tumble dry
dry flat

Ik ben er zeer tevreden van, poezels liggen er graag in en vindt het een mooi stevig tentje.  Mireille heeft hetzelfde mandje, maar bij haar liggen ze er weer niet zo graag in, dus hangt van kat tot kat af ;) .
Dat andere zou ik ook wel willen, voor op show, maar er staat nu enkel de kleur donkergroen op en dat is nu niet mijn favo kleurtje, dus zal nog wat wachten om te bestellen.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#77 Geplaatst 13 januari 2011 - 22:34

Marina zei:

je kan dat helemaal uit elkaar halen en terug aan elkaar ritsen

Voor het wassen staat er het volgende op:

Gentle machine wash 30°C
using mild detergent

do not use bleach
do not tumble dry
dry flat

Ik ben er zeer tevreden van, poezels liggen er graag in en vindt het een mooi stevig tentje.  Mireille heeft hetzelfde mandje, maar bij haar liggen ze er weer niet zo graag in, dus hangt van kat tot kat af ;) .
Dat andere zou ik ook wel willen, voor op show, maar er staat nu enkel de kleur donkergroen op en dat is nu niet mijn favo kleurtje, dus zal nog wat wachten om te bestellen.
Deze week of volgende week ofzo ging er nog vanalles nieuw binnenkomen heb ik gehoord! Ik ben ook aan het wachten want ik wil nog een mandje bestellen ;)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#78 Geplaatst 13 januari 2011 - 22:35

ik zal het in de gaten houden, hihi ;)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#79 Geplaatst 14 januari 2011 - 06:13

Dank je wel Marina om zo vlug te antwoorden :hug:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#80 Geplaatst 14 januari 2011 - 11:05

Joloka zei:

Dank je wel Marina om zo vlug te antwoorden :hug:

geen probleem, als ik het vroeger had gezien, had ik ook direct geantwoord, maar was op dat moment niet op ks ;)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#81 Geplaatst 25 januari 2011 - 06:34

Nog eventjes het laatste nieuws. Omdat het super ging met die kussens onderaan in de zetel te proppen en we een heel druk weekend hadden, zijn we nog niet om die stof geweest :oops: .
Gisterenavond hoorde ik onze Julius ergens spinnen maar ik vond hem niet direct: het kwam vanuit de zetel: hij was er dus in geslaagd om zich tussen de kussens te wurmen en zo in de zetel te kruipen en dat vond ik toch een  beetje te gevaarlijk :louche: .
Dus hebben we gisteren nog eens de zetel omgekeerd, een hoeslaken aan stukken gescheurd en het vast geniet aan de onderkant van de zetel. En leuk dat ze dat vonden: alle 7 zaten ze te kijken naar wat die domme mensen nu toch deden :onzeker: .
Maar voorlopig zit alles goed vast en is het eventjes wat veiliger :lachen: .

Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#82 Geplaatst 25 januari 2011 - 07:56

De sloebers hopelijk slopen ze niet alles tegen morgen .

Ik was aan het uitkijken naar een nieuwe zetel die wat hoger van de grond staat , gemakkelijker poetsen en spullen van onder halen , zal dat idee maar snel opbergen en laag tegen de grond zoektocht doen :trance: :trance:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#83 Geplaatst 25 januari 2011 - 08:33

ramses zei:

De sloebers hopelijk slopen ze niet alles tegen morgen .

Ik was aan het uitkijken naar een nieuwe zetel die wat hoger van de grond staat , gemakkelijker poetsen en spullen van onder halen , zal dat idee maar snel opbergen en laag tegen de grond zoektocht doen :trance: :trance:

Ik denk dat dat inderdaad het beste is ;) . Bij Tiny kropen de kittens ook onderaan in de zetel (maar Finn kan dat niet meer) :lachen: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#84 Geplaatst 25 januari 2011 - 09:35

Joloka zei:

Nog eventjes het laatste nieuws. Omdat het super ging met die kussens onderaan in de zetel te proppen en we een heel druk weekend hadden, zijn we nog niet om die stof geweest :oops: .
Gisterenavond hoorde ik onze Julius ergens spinnen maar ik vond hem niet direct: het kwam vanuit de zetel: hij was er dus in geslaagd om zich tussen de kussens te wurmen en zo in de zetel te kruipen en dat vond ik toch een  beetje te gevaarlijk :louche: .
Dus hebben we gisteren nog eens de zetel omgekeerd, een hoeslaken aan stukken gescheurd en het vast geniet aan de onderkant van de zetel. En leuk dat ze dat vonden: alle 7 zaten ze te kijken naar wat die domme mensen nu toch deden :onzeker: .

:lachen: :lachen: :lachen:

Voorlopig geen zetel-opendeurdag meer! :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 25 januari 2011 - 10:26

:dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 25 januari 2011 - 14:09

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#87 Geplaatst 28 januari 2011 - 22:18

Joloka zei:

Gisterenavond hoorde ik onze Julius ergens spinnen maar ik vond hem niet direct: het kwam vanuit de zetel: hij was er dus in geslaagd om zich tussen de kussens te wurmen en zo in de zetel te kruipen en dat vond ik toch een beetje te gevaarlijk :louche: .

ik lees dit nu pas :lachen: :lachen: :lachen:

hopelijk kan het zetelgat er nu weer een tijdje tegen ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#88 Geplaatst 28 januari 2011 - 22:43

:lachen: Maar alé :lachen:

Ik ben benieuwd wanneer dat ze een ander gatje gaan vinden. :p

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 28 januari 2011 - 22:58

Solotje zei:

:lachen: Maar alé :lachen:

Ik ben benieuwd wanneer dat ze een ander gatje gaan vinden. :p

Wacht maar tot ik bij jou op kittenknuffelbezoek kom: ik zal ze eens iets nieuws aanleren :love3: .

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#90 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:00

Joloka zei:

Wacht maar tot ik bij jou op kittenknuffelbezoek kom: ik zal ze eens iets nieuws aanleren :love3: .
Ooooh maar dat gaat niet lukken :neen: mijn katjes zijn de aller braafste! :p