Spring naar inhoud

- - - - -

Zijn jullie katten ook zo'n voyeurs?

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 10 december 2010 - 20:10

ik lig gewoon plat van het lachen als ik dat hier allemaal lees, bah vieze poezeltjes toch, heb ooit gehad dan zoontje bij in bed kroop terwijl we .... en die zei mama je wiebelt zo wat ben je aan het doen,zo'n kop ikke natuurlijk, gelukkig was het donker en zijn we ook direkt gestopt :lachen:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 10 december 2010 - 20:15

die van ons springen soms in bed, das dus ni zo bevorderlijk :o

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 10 december 2010 - 22:58

bij ons slapen de poezen boven het donsdeken en is het de hond dat onder het deken zit en inderdaad ze moet tussen de benen of tussen ons liggen dan komt er soms nog eens gelik bij en dan is het om zeep bij mijn ventje hihihihi

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 10 december 2010 - 23:09

Fearke bekijkt mij ook altijd als ik uit de douche kom, hij gaat ook meestal direct mee van zodra hij weet dat ik moet douchen en blijft dan zitten tot ik gedaan heb :lachen: . Vroeger vond ik het een beetje genant, maar ondertussen ben ik het al zo gewend dat ik hem zowiezo voor mijn badmat verwacht.

In de slaapkamer durft Milo ook plots tussen ons kruipen omdat het dan ineens erg warm wordt en hij wil dan van onze warmte komen profiteren O:) :lachen: , we moeten hem dan ook altijd uit de kamer zetten of het is een hopeloze zaak
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#35 Geplaatst 10 december 2010 - 23:13

Onze eerste kater vond het zalig om in slaap te vallen als het bed jupte. :LOL: In de badkamer heb ik ook pottekijkers.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 11 december 2010 - 01:00

Marina zei:

herkenbaar :lachen: of ze komen in je voeten bijten ofzo :goofy:

In het begin van onze relatie had mijn vriend een hond en dat was helemaal erg, die zou er gewoon vanachter bijkruipen :scared: en als je hem dan wegstuurd dan zag je hem op een afstandje bewegingen maken.
Jakkie :ha

Guest_Nessa2201_*
Guest_Nessa2201_*

#37 Geplaatst 11 december 2010 - 15:02

En ik maar denken dat ik een perverse kater had :d
blijkbaar is hij niet de enige :goofy:

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#38 Geplaatst 11 december 2010 - 15:39

zijn de onze dan de enige met manieren :lachen: :lachen:

als er hier iets op gebeuren staat gaan men 2 snoezels van het bed af en in de gang of onder bed gaan zitten :)

wel komen ze bij mij zitten als ik douche maar dan we met hen rug naar me toe (altijd)

dusja ik heb 2 gentlemen poezels :catangel :catangel
ik noem ze men 2 bodyguards :heart: :heart:

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#39 Geplaatst 11 december 2010 - 22:51

als ik ga douche zitten ze ook altijd zo raar te kijken terwijl ik mij uitkleed, of als ik s avond mij omkleed om te gaan slapen, kijken ze ook zo raar met hun 3en toe.

En als ik ga douche kwam Nyxi altijd door de douchekabine loeren. Sinds de 2 kittens er zijn is ze te druk bezig met spelen met hun, dat ik eindelijk rust heb in de badkamer, ze komen nog wel eens kijken wat ik aan het doen ben, maar ze komen tenminste niet meer loeren.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 11 december 2010 - 23:01

Sofya zei:

Oh ... dit had ik ook nooit durven posten als vraag :) Maar wat een opluchting.
Hier dus hetzelfde... We lachen ons soms een deuk over de manier 'waarop' ie effectief komt kijken en snuffelen. Echt gek!
But hey...were not alone!

Tot snuffelen toe! :lachen:

eve zei:

Odin probeert altijd tussen een paar benen te komen (not amusing! ok een beetje, maar toch he!) of blijft ons aan te staren en tsjirp geluidjes maken.
Als wij hem buiten de kamer sluiten (dat moet op een gegeven moment wel, wil je nog door kunnen gaan), dan gaat hij extra rare geluiden maken voor de deur tot je in lachen uitbarst en er niet veel meer van terecht komt.

Hij wil meespelen hé! :x

Marina zei:

herkenbaar :lachen: of ze komen in je voeten bijten ofzo :goofy:

In het begin van onze relatie had mijn vriend een hond en dat was helemaal erg, die zou er gewoon vanachter bijkruipen :scared: en als je hem dan wegstuurd dan zag je hem op een afstandje bewegingen maken.

:scared: :scared: :scared:

brit zei:

zijn de onze dan de enige met manieren :lachen: :lachen:

als er hier iets op gebeuren staat gaan men 2 snoezels van het bed af en in de gang of onder bed gaan zitten :)

wel komen ze bij mij zitten als ik douche maar dan we met hen rug naar me toe (altijd)

dusja ik heb 2 gentlemen poezels :catangel :catangel
ik noem ze men 2 bodyguards :heart: :heart:

Zal streekgebonden zijn zeker? ;)
Hier maken ze ook plaats als ze zien dat er iets gaat gebeuren! ;)

Ofwel gaan ze naar beneden ofwel gaan ze in hun mandje slapen! :)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 11 december 2010 - 23:36

hier komen ze niet in de slaapkamer maar we hebben schuifdeuren met glas tussen de huiskamer en de slaapkamer en daar staan ze wel eens toeschouwer te zijn ja..

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#42 Geplaatst 12 december 2010 - 00:07

Hier hebben we vaak een uitgebreid publiek. :ha Meestal storen ze wel niet, blijven op het voeteinde van het bed of zo liggen. Soms komen ze zich eens moeien, dan krijgen ze een duw hoor. Op zo'n moment hoef ik geen kopjes te krijgen en heb ik ook geen tijd om hen te strelen :ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 12 december 2010 - 00:37

Pixel zei:

Hier hebben we vaak een uitgebreid publiek. :ha Meestal storen ze wel niet, blijven op het voeteinde van het bed of zo liggen. Soms komen ze zich eens moeien, dan krijgen ze een duw hoor. Op zo'n moment hoef ik geen kopjes te krijgen en heb ik ook geen tijd om hen te strelen :ha

:lachen:

In het begin probeerden ze dat hier ook wel eens, maar ze zijn het ook afgeleerd!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 12 december 2010 - 11:58

Slaapkamer is verboden terrein, dus hier geen voyeurs

Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#45 Geplaatst 13 december 2010 - 12:58

liange zei:

bij ons slapen de poezen boven het donsdeken en is het de hond dat onder het deken zit en inderdaad ze moet tussen de benen of tussen ons liggen dan komt er soms nog eens gelik bij en dan is het om zeep bij mijn ventje hihihihi

Oei oei oei, nog erger!! :ha