Spring naar inhoud

- - - - -

Zijn jullie katten ook zo'n voyeurs?

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 13 december 2010 - 20:30

Sushi en Rambo trekken zich dus niets aan van ons. Die komen gewoon op het voeteneind liggen. Ze storen gelukkig niet, dus je merkt eigenlijk niet dat ze er zijn. Ik zou ook liever niet willen dat ze op de slaapkamer komen maar dat is lastig met de indeling van het huisje. Als mijn ventje verhuisd hoop ik toch dat hij een appartementje gevonden heeft mét deuren en dergelijke :ha
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Maya_*
Guest_Maya_*

#47 Geplaatst 06 januari 2011 - 14:53

Hier ook af en toe een kat op het voeteneind... Gelukkig blijft ze daar wel stil liggen :LOL:  
Maar jullie verhalen! :ha

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 06 januari 2011 - 15:15

oh hier trekt Chanel er zich niets van aan hoor...
madam komt er lekker gezellig bij liggen :o
en dan heb je 3 mogelijkheden, staren, slapen of de handdoek (die op ons bed ligt en waarop ze altijd mogen slapen) luid spinnend besabbelen en masseren... :gek:
In het begin was dit zo raar, beetje schaamtelijk ook, maarja dat went wel, nu letten we er niet meer op :p
Ubie doet dit gelukkig niet, met 2 poezen in bed zou het al wat krapper worden denk ik ;)
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 07 januari 2011 - 12:49

Jack verstopt zich ergens, daar horen of zien we niets van. Ons Lot blijft doodgewoon op het bed liggen, maar ze trekt zich niet veel van ons aan.

Bij een vriendin van mij zaten ze haar altijd aan te staren :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Encore_*
Guest_Encore_*

#50 Geplaatst 08 januari 2011 - 17:51

Dat de kat komt kijken, tot daar toe.. waar ik me wel aan stoor is het feit dat hij, zomaar, voor de lol, condooms uit vuilniszakken haalt.. :s
Mijn vriend vindt het ook allemaal maar een beetje eng, als de kat erbij komt zitten. Begrijpelijk wel ; Finn heeft soms zo zijn momenten dat gij alles aanvalt dat beweegt. Meestal zijn dat onze tenen, maar stel je voor dat hij eens een andere ingeving krijgt..

In de badkamer ben ik, sinds ik Finn heb, ook nooit meer alleen. Ik vind het eerder grappig dan ongemakkelijk wel. Je ziet hem gewoon denken "Elke dag gaat dat mens in een bak met water liggen.. Wààrom toch?? Water is ècht niet leuk.."

Bewerkt door Encore, 08 januari 2011 - 18:04.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#51 Geplaatst 08 januari 2011 - 18:20

grappige topic ... maar herkenbaar ... :rub:
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 08 januari 2011 - 18:24

:ha Grappige anekdotes hier. Gelukkig dat ze niet kunnen praten, wie weet wat zouden ze allemaal verder vertellen :x :d

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 09 januari 2011 - 02:36

Jah, dat van die badkamer... Jack wil altijd bij mij zijn, maar heeft een trauma aan "bad" en "stromend water" gekregen (dank u wel, lieve Lotte :evil: ), dus wat doet hij: hij kruipt in het verste hoekje, waar hij mij nog wel kan zien, en gaat daar dan liggen. Hij verdwijnt wel wanneer ik uit bad kom (ik zou hem er misschien wel eens in kunnen gooien!).

Ons Lotje heeft dan weer iets mét water (behalve als ze gewassen wordt), en die paradeert altijd op de rand van't bad. Als ze besluit dat het niet goed voor haar zal eindigen, vertrekt ze. Ik ben dan altijd bang dat ze er in zal vallen, en dat het badwater heel rood zal kleuren :( Dan toch liever een Jacko die niet snapt waarom ik dat doe, en die dan afstand houdt!

Jacko is op bed ook een tenen-bijter :LOL: Soms gaat hij naast het bed staan, met zijn pootjes op de rand van het bed, zijn kopje onder de dekens en komt hij in mijn tenen bijten. Maar da's verschieten hoor, als je nog slaapt! Dan verhuis ik snel naar't midden van't bed (maar ben ik gelijk ook wakker).
Geplaatste afbeelding

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 09 januari 2011 - 09:17

noratje ga altijd met me mee naar de badkamer.
zij zet zich dan op een stoeltje en begint haar te wassen.
dus zeg ik nu iedere avond tegen haar pyjama aan en 's ochtends pyjama af en het grappige is dat ze altijd zich opnieuw wast.
nora slaap ook bij ons maar wanneer ik en mijn partner intiem willen zijn ga ze sowieso de kamer uit .

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#55 Geplaatst 09 januari 2011 - 15:09

Bij ons mogen ze niet op de slaapkamer, onder andere ook voor die reden.
Ook omdat Syrah blijft knuffelen, zo dicht mogelijk bij uw hoofd en je dan constant onder het haar en de kwijl hangt (en maar ronken!) :ha superlief maar ik kan er niet zo goed van slapen...
Syrah gaat ook soms mee naar de badkamer en dan miauwt ze zo met een vragende toon tegen mij, ze vindt het denk ik echt raar dat ik vrijwillig in bad ga. :gek:

Bewerkt door sneeuwwitje, 09 januari 2011 - 15:11.

Guest_minuit_*
Guest_minuit_*

#56 Geplaatst 12 januari 2011 - 00:47

mijn vorige poes lynx, ging er gewoon naast zitte kijken.. en probeerde soms zelfs om er tussen te komen liggen :o  echt heel storend, en als ik dan de slaapkamerdeur dicht deed bleef ze gewoon krabben aan de deur tot die terug openging..