Spring naar inhoud

- - - - -

Droom wordt werkelijkheid!!!

• Log in om te reageren
87 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 11 december 2010 - 13:33

Inderdaad mijn verjaardag gisteren was een dag uit de duizend want mijn grote droom is werkelijkheid geworden :heart: Het lot heeft beslist en met dank aan twee ongelooflijk lieve mensen!!!
Zoals velen al wel wisten hier, droomde ik van een Maine coon!Daarvoor is er hier ook altijd een extra plaatsje vrijgehouden in onze beslissingen heel bewust en doordacht!! Maar zeker niet zomaar eentje , want zoals jullie me ondertussen al wel kennen, droomde ik dat er ooit eens een coontje mijn pad zou kruisen die een gouden mandje zocht en die ik een gelukkig leventje zou kunnen bezorgen :oops:
Het lot heeft dit dus nu beslist en net voor mijn verjaardag heeft het zo moeten zijn.
In het topic "total surprise" konden jullie al lezen dat we deze week het geluk gekregen hebben om alias mientje/sheba een gouden mandje te mogen geven wat blijkbaar ook zo voorbestemd was :) Nu hadden we zondagavond een mailtje gekregen via een bepaalde instantie of we een gouden mandje wilden bieden aan Maine coon poes Lucca! Wat we ook positief beantwoord hadden, doch maandagmorgen bleek er al iemand gevonden te zijn en zou het voor een andere keer zijn. :cry: Het mocht niet zijn. We hadden dat ook tegen lieve Ineke verteld toen we "mientje" gingen halen.
Twee dagen verder kreeg ik een heel verontrustend telefoontje van haar :trance: Ze had net vernomen dat "Lucca" naar mensen zou gaan die echt geen dieren waardig zijn :evil: Ze had toevallig nog het hele verhaal en achtergrond van die mensen tegen ons verteld, en net nu zouden die mensen deze lieve poes krijgen :trance: :trance:
Dit kon en mocht niet gebeuren want dan zou ze letterlijk totaal aan haar lot worden overgelaten en verdwijnen. :cry: :cry: :cry:
Ineke heeft toen besloten om de eigenaars op te zoeken en die mensen te verwittigen om "Lucca" zeer zeker niet aan deze mensen mee te geven!!
Ze heeft Hilde (=eigenaar van "Lucca") dan ook op de hoogte gebracht hiervan. Nu had Hilde nog 2 kandidaten die mochten komen kijken , waarna ze zou beslissen, maar daar had ze geen goed gevoel bij :( Onze kandidatuur had ze niet eens gekregen. (Ja inderdaad, zo zie je maar dat weinigen nog te vertrouwen zijn) Hilde had dan ook haar verhaal gedaan aan Ineke . Zij heeft dan over ons verteld zonder dat wij daar iets van wisten :twisted: Echt fantastisch van haar ! Plots kreeg ik een telefoontje van Ineke dat ze de mensen had gevonden , gecontacteerd en dat als wij nog wilden wij Lucca een gouden mandje mochten geven . Toen kreeg ik een telefoontje van Hilde zelf met de vraag of we haar een goede thuis wilden geven! :loveshower: :loveshower: :loveshower: Eerlijk gezegd, ik kreeg de bibber in mijn benen van al deze goedheid en de tranen sprongen me in de ogen. Natuurlijk wilde ik haar een super gouden mandje geven!!!! Het was voor Hilde een hele moedige beslissing om haar lieveling te herplaatsen, maar Lucca was heel gestresseerd en wilde maar steeds ontsnappen, was niet meer gelukkig en koos telkens weer het hazepad :(
Wij zijn dus de vooravond van mijn verjaardag haar gaan halen. Superlieve mensen die enorm met dieren begaan zijn en ook nog muzikante, dus ja we zijn blijven plakken :oops:
De kennismaking hier verliep heel vlot , pluche gaf meteen zijn fiat :)
Ze was ook heel rustig, heeft meteen gegeten. Daarna op haar verkenningstocht heeft ze enkele boeken uit het boekenrek gekieperd om er een plaatsje voor haar te maken . Daar heb ik dan maar een schapevelmandje gelegd zodat ze daar heel rustig alles kon observeren.
Gisteren met de drukte van mijn verjaardagsfeestje was ze heel op haar gemak, liet zich knuffelen en strelen :) Vannacht stond ze plots bij me, miauwde een keertje om te zeggen ,mag ik er bij??? Ze is dan in mijn armen gekropen en heeft de hele nacht heerlijk tegen me aan gelegen net of het nooit anders geweest is :love3: :love3:
Uiteindelijk is het door Mientje dat mijn droom werkelijkheid is geworden en dat nog wel voor mijn verjaardag!!! Een dagje vol leuke verrassingen, ik kan alleen nog maar nagenieten!!
Ik kan Ineke & Hilde dan ook alleen maar oneindig bedanken dat ze me zo gelukkig gemaakt hebben en mij hun vertrouwen, geloof en goedheid gegeven hebben om mijn droom uiteindelijk te verwezenlijken! :love: :hug:
Hiermee zijn onze lege mandjes dan ook gevuld wat niet wil zeggen dat we ons niet meer zouden blijven inzetten om poezen te helpen en een gouden mandje te bezorgen :)
En nu aan de namen beginnen O:) :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• P1070281.JPG
  • P1070291.JPG
  • P1070292.JPG
  • P1070299.JPG
  • P1070338.JPG
  • P1070361.JPG
  • P1070365.JPG
  • P1070366.JPG
  • P1070374.JPG
  • P1070377.JPG
  • P1070378.JPG
  • P1070391.JPG

Bewerkt door 3elfje, 11 december 2010 - 13:38.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#2 Geplaatst 11 december 2010 - 13:45

Oooh wat leuk voor jou! Ze is prachtig :love4:

mags
mags
  • 35 berichten

#3 Geplaatst 11 december 2010 - 13:48

Ik kreeg van je verhaal tranen in de ogen :oops: Ik vind het echt super dat jullie met zo'n groot hart voor katten door het leven gaan!

Het is een prachtige kat! :heart:

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 11 december 2010 - 13:49

Allereerst nog proficiat met je verjaardag lijkt me een super cadeau wat je gekregen hebt.
Geniet ervan samen
:geluk:
Linda

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 11 december 2010 - 13:49

:wish: Wat een mooi verjaardagskado!
Maar ik geloof echt dat wie goed doet, goed ontmoet ;)
Jullie doen al zoveel voor poezels dus je verdient het echt dat jouw droom uitkomt!
Ze voelt zich duidelijk al thuis en ze ziet er een echte knuffelpoes uit :)
Hoe oud is ze?

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#6 Geplaatst 11 december 2010 - 13:56

Nog gefeliciteerd, met je verjaardag, en ook gefeliciteerd met deze mooi dame!! :flower: :flower: :flower:

Bewerkt door Guschi, 11 december 2010 - 13:56.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 11 december 2010 - 13:56

proficiat!!! :LOL:

Het is een kleine wereld hé, één van die 2 andere kandidaten ken ik toevallig. Daar was Lucca ook wel echt goed terecht gekomen. maar het belangrijkste is idd dat ze een gouden mandje heeft en niet bij die huisdieronwaardige mensen is beland.

En mijn kenissen zullen hun gouden mandje dan maar reserveren voor een ander sukkelaartje. :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 11 december 2010 - 14:01

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Dikke dikke proficiat!!!!!!!!!!

En geniet nog heel lang maar na

Bewerkt door Ellenita, 11 december 2010 - 14:01.

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 11 december 2010 - 14:14

proficiat!!!!!!! Jullie zijn echt mega poezenvrienden! :d super :d

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#10 Geplaatst 11 december 2010 - 14:23

Wat een mooie meid!!! Zat in spanning af te wachten wat de verrassing ging zijn! Maar het wachten was de moeite om te wachten :x

Véél geluk met haar en geniet maar van je bende! Zo te zien voelt ze zich al geweldig goed thuis!!!! ;)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 11 december 2010 - 14:27

Proficiat met je maine coon en een gelukkige verjaardag :) :thumb: :birthday:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 11 december 2010 - 14:27

Ik zei het toch bij mijn feliciaties,niet????????????? ;)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#13 Geplaatst 11 december 2010 - 15:02

Choeke zei:

Ik zei het toch bij mijn feliciaties,niet????????????? ;)

dit is nog niet de kerstman hoor ... :LOL:

nee, nee mandjes zijn vol ... :rub:
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 11 december 2010 - 15:17

Superlief!
Hoeveel zijn er in't geheel bij julie?

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#15 Geplaatst 11 december 2010 - 15:22

YvVanRoyen zei:

nee, nee mandjes zijn vol ... :rub:

.... tot er nog eentje zich aanbiedt, nietwaar :LOL:

Van harte met de verjaardag Elfje! En uiteraard ook met deze dame!

Wanneer krijgen we een foto van alle katten samen? :bleh: :lachen: (succes :mrgreen: )