Spring naar inhoud

- - - - -
Somali

Nanu-Emuishéré's Irresistible Isis / update 7-07-2011 / p 5 onderaan

• Log in om te reageren
85 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 11 januari 2011 - 08:20

Solotje zei:

Ze lijkt ineens zo groot :LOL: , mooie foto's! :love: :love: :love:

ja idd
vooral op de laatste foto maar die is ook :love4:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 11 januari 2011 - 08:21

Solotje zei:

Ze lijkt ineens zo groot :LOL: , mooie foto's! :love: :love: :love:

Ja he :love3:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 11 januari 2011 - 09:01

Dank jullie wel, ze is idd al goed gegroeid :love4: .  Ik moet soms al goed kijken als haar moeder samen met haar in de keuken staat, Enigma is nog wel groter natuurlijk ;)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 11 januari 2011 - 14:17

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:06

:love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:25

Amai wat is ze nogal gegroeid! :love: :love: :love:

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#22 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:32

:heart: :heart:
mooi !

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#23 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:32

Ik ben eens gaan kijken op jouw profiel omdat ik vind dat jouw katjes echt opvallen door hun schoonheid. Wat voor karakter hebben een somali en abessijn? Zou je ze bijvoorbeeld kunnen samenhouden met britjes? Ik vind ze echt bijzonder mooi van kleur en apart 8) .

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 11 januari 2011 - 21:08

Dank jullie wel allemaal :-)

Papaver:
Somali's en abessijnen zijn over het algemeen erg nieuwsgierig en ondeugende katten, vooral als kitten kunnen ze heel actief zijn ;) Daarnaast zijn ze ook heel aanhankelijk :love4:

Ik heb ook een stukje geschreven op mijn site, kan je eventueel ook eens lezen, er staan ook wat fotootjes onder, zodat je kan zien wat ze allemaal kunnen uitspoken :ha Rasinfo somali & abessijn

Met britjes kunnen ze wel samen als deze er tegen kunnen dat de somali met hen wil spelen of knuffelen. Zijn ze meer op zichzelf of worden ze liever met rust gelaten dan raad ik dat niet aan ;)

Bewerkt door Marina, 11 januari 2011 - 21:08.

Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#25 Geplaatst 11 januari 2011 - 21:29

Marina zei:

Dank jullie wel allemaal :-)

Papaver:
Somali's en abessijnen zijn over het algemeen erg nieuwsgierig en ondeugende katten, vooral als kitten kunnen ze heel actief zijn ;) Daarnaast zijn ze ook heel aanhankelijk :love4:

Ik heb ook een stukje geschreven op mijn site, kan je eventueel ook eens lezen, er staan ook wat fotootjes onder, zodat je kan zien wat ze allemaal kunnen uitspoken :ha Rasinfo somali & abessijn

Met britjes kunnen ze wel samen als deze er tegen kunnen dat de somali met hen wil spelen of knuffelen. Zijn ze meer op zichzelf of worden ze liever met rust gelaten dan raad ik dat niet aan ;)

Ik ben eens gaan kijken op je link en ik ben eerlijk waar wel verkocht door hun lieve en aanwezige aard :LOL: . Ik lees en zie op de fotootjes veel taferelen die hier eigenlijk ook plaatsvinden, al hebben ze een hoger deugnieterij-gehalte, maar dat vind ik juist ook wel erg leuk :d ! Onze Frodo is een echte knuffelbeer, verstopt in een kattenlijfje en ons Roosje speelt ook graag. Ik zoek op termijn (enkele jaren, hoor ;) ) ook niet één kitten erbij te kopen, maar meteen twee die mekaar dan kunnen bezighouden, zodat de volwassen poesjes (tegen die tijd) hun rust kunnen hebben indien nodig. Hier hebben ze ruimte zat om te sprinten of te rollebollen (of wat rust op te zoeken) en wij houden echt wel van zo'n aanhankelijke diertjes die onze aandacht nodig hebben :heart: . Het is een ras om in het oog te houden 8) . Eén ding staat vast, de keuze (welk ras :trance: )tegen die tijd zal héél moeilijk worden :) .

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 12 januari 2011 - 00:27

Dat kan ik goed geloven, ik vind ook nog zoveel rassen leuk en mooi, maar ja dat is al moeilijk als cattery zijnde.  Je bent altijd welkom als je ze in het echt wilt bewonderen, geeft altijd een duidelijker beeld ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#27 Geplaatst 12 januari 2011 - 21:47

Marina zei:

Dat kan ik goed geloven, ik vind ook nog zoveel rassen leuk en mooi, maar ja dat is al moeilijk als cattery zijnde.  Je bent altijd welkom als je ze in het echt wilt bewonderen, geeft altijd een duidelijker beeld ;)

Als het zover is, zal ik dat met alle plezier doen 8)

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 13 januari 2011 - 17:47

:heart: Isis is zoooooo knap!
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#29 Geplaatst 14 januari 2011 - 16:44

Ha, somali's, mooie katten toch hé. En opnieuw zeer mooie naam.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 14 januari 2011 - 20:02

:love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Somali