Spring naar inhoud

- - - - -

Slapen jullie poezen bij jullie op bed s'nachts?

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 15 december 2010 - 08:56

Slapen jullie poezen s'nachts bij jullie op bed?

Wij hebben het gisteren geprobeerd, deur van de living open gezet (slaapkamer is boven) en natuurlijk op een mum van tijd zaten Azarro en Féline op ons bed, ik wou het eens proberen want Féline gaat heel graag eens boven en ze piept sinds 2 dagen een paar keer als we de deur sluiten en naar boven gaan om te slapen. :)

Ze knorde de hele slaapkamer bijeen en Azarro met zijn gewicht op ons trappelen , heel schattig allemaal maar bibi kan daar dus echt niet van slapen :onzeker: :onzeker: :onzeker:

Moest aan mezelf denken want moet om 6 u opstaan en heb onze bende terug beneden gezet, zonder al te veel morren.  We gaan het in een weekend nog eens proberen.

Slapen jullie goed als er een bende poezels bijliggen?? :LOL:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#2 Geplaatst 15 december 2010 - 09:10

Ja hoor geen enkel probleem :) ze verwisselen allemaal wel eens tijdens de nacht maar iedereen tevreden :love3:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 15 december 2010 - 09:21

3elfje zei:

Ja hoor geen enkel probleem :) ze verwisselen allemaal wel eens tijdens de nacht maar iedereen tevreden :love3:

oh super, hoeveel liggen er dan zo gemiddeld bij jullie??? :d

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#4 Geplaatst 15 december 2010 - 09:23

Phoebe komt enkel in het weekend mee naar boven, ligt dan altijd naast me gekruld. Als ze snurkt geef ik haar een kleine por en dan zwijgt ze terug! :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 15 december 2010 - 09:25

hier slapen ze ook bij mij ,
geen probleem
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 15 december 2010 - 09:26

Bij ons slaapt momenteel alleen Willow bij ons in bed. Pixel doet dat in de zomer ook wel graag, maar in de winter vindt ze het te koud in de slaapkamer (we zetten de verwarming daar niet aan omdat wij graag een frisse slaapkamer hebben) en dan slaapt ze liever in de woonkamer. De andere katten slapen ook in de woonkamer, zij zijn 's nachts veel te druk en speels en dan zouden we geen oog dichtdoen.

Willow kan echt een volledige nacht tussen onze hoofdkussens in liggen slapen. Soms snurkt hij wel eens, maar net zoals Lisje met Phoebe doet, geef ik hem dan een por. Dan verlegt hij zich eens en is het snurken normaal gezien wel gedaan. :LOL:

Bewerkt door Karolientje, 15 december 2010 - 09:27.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 15 december 2010 - 09:27

Vroeger niet, maar nu dus wel eigenlijk. Het begon met elke nacht een andere kat, maar nu mogen ze allemaal bij ons slapen. Sinds Simon zelf vraagt om de katjes op bed te laten, zet ik met veel plezier onze deur open :love3:
En content dat ze zijn, ze liggen met 3-4 op ons bed en Milo'tje die ligt natuurlijk altijd warm tegen mij onder het donsdeken :love: :love4:
Het enige waar ik soms van wakker word is luid gespin en katjes die weven op bed van contentement en dat vind ik helemaal niet erg.

Bewerkt door Spanishke, 15 december 2010 - 09:28.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#8 Geplaatst 15 december 2010 - 09:37

Jessie_A&A zei:

oh super, hoeveel liggen er dan zo gemiddeld bij jullie??? :d

Dat wisselt af, dan eens 3, dan eens 5 of 6 of,...... Sommigen eisen steevast hun vast plaatsje op als ze bij ons komen liggen :) Lotse is kampioen daarin, als zij komt dan weet ik dat ik me moet verleggenen dan geeft ze wel aan wat er nog moet veranderen tot de juffrouw tevreden is over haar slaapplaatsje O:) Ach ja ieder zijn eigenaardigheden hé!! :loveshower:

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 15 december 2010 - 12:31

Hier liggen ze overdag graag op mijn bed te slapen :heart: Soms blijft er eentje liggen, maar ik slaap dan ook niet zo goed als anders.. Ik ben altijd bang dat ik op het katje ga liggen of haar eraf duw tijdens het draaien snachts :oops: Ik beweeg nogal veel in bed :LOL:

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 15 december 2010 - 12:37

Louise, ja daar ben ik ook bang voor, dat ik haar plet, of vooral mijn vriend, hij weegt 90 kg :x

Nuja, denk niet dat da zou gebeuren ma je weet nooit :s

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 15 december 2010 - 12:38

Eve sliep vroeger altijd tegen me aan onder de dekens, maar sinds de jongeren hier in huis zijn gekomen, doet ze dat niet meer.
Ik denk uit angst dat er vanaf de buitenkant van de deken met 5 kg op haar iele lichaampje gesprongen wordt. Tsja, ze beweegt wel eens onder die deken, dat is natuurlijk leuk spelen. Dat is ook inderdaad gebeurd..

Alfie sliep altijd onder mijn nachtkastje :)

Odin die kan niet stil liggen, die probeert mij 's nachts een paar keer wakker te maken door bij mijn hoofd te tsjirpen, soms ligt hij dan weer even te slapen op het hoofdkussen naast me en dan rent hij weer het huis door, door dan weer vervolgens boven op me te ploffen.

Ach, het went (in mijn geval tenminste, kan me wel wat voorstellen bij mensen die hier hun broodnodige rust door verliezen) ;)

Edit:  Jessie, mijn vriend weegt wel meer dan 100kg, maar ik heb toch nooit ervan gehoord dat een kat hierdoor geplet is hoor ;) Volgens mij zijn katten altijd heel 'aware', dus die springt echt wel op tijd weg, of zet hard de nagels erin, zodat je vriend opspringt hihi

Bewerkt door eve, 15 december 2010 - 12:40.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 15 december 2010 - 12:41

Bij mij mogen ze ook in bed, meestal liggen ze allemaal in bed, momenteel 5 grote en 3 kittens, in het begin is het aanpassen maar je wordt dat heel snel gewoon, Chanel en kids liggen meestal op of tussen mijn benen, als ik dan draai dan gaan ze allemaal mee :lachen: , ik blijf niet stil liggen voor hun anders kan ik niet slapen, soms valt er wel eens een kat op de grond :ha maar die worden dat ook gewoon. :lachen:

Guest_emmie-award_*
Guest_emmie-award_*

#13 Geplaatst 15 december 2010 - 12:42

Den onzen slaapt ook bij ons in bed... Meestal zelf onder de lakens. Ik heb ook wat schrik dat ik hem in mijn slaap zou pijn doen... Maar daar heeft hij al wat op gevonden... Als ik teveel beweeg nagels in mn armen of benen :) Ik sta wel vol met krabben maar is me wel waard hoor. Deze morgen wakker geworden met een katje in mijn armen :heart: :love3: :heart: ... En maar spinnen als ik hem aaikes gaf :LOL:
Ik heb eerder schrik dat hij onder de dekens zou terecht komen niet genoeg zuurstof zou hebben. Kruipen jullie katten ook onder het deken?

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 15 december 2010 - 12:43

emmie-award zei:

Den onzen slaapt ook bij ons in bed... Meestal zelf onder de lakens. Ik heb ook wat schrik dat ik hem in mijn slaap zou pijn doen... Maar daar heeft hij al wat op gevonden... Als ik teveel beweeg nagels in mn armen of benen :) Ik sta wel vol met krabben maar is me wel waard hoor. Deze morgen wakker geworden met een katje in mijn armen :heart: :love3: :heart: ... En maar spinnen als ik hem aaikes gaf :LOL:
Ik heb eerder schrik dat hij onder de dekens zou terecht komen niet genoeg zuurstof zou hebben. Kruipen jullie katten ook onder het deken?

Die zuurstof, nog een schrik van me :s

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 15 december 2010 - 12:44

Axxes kan overdag urenlang onder het donsdeken liggen slapen, die heeft nog nooit last gehad van zuurstoftekort hoor. t Is gewoon een koukleumpje en hij zoekt altijd de warmste plekjes op in huis. :)

Bewerkt door Karolientje, 15 december 2010 - 12:44.

Geplaatste afbeelding