Spring naar inhoud

- - - - -

Slapen jullie poezen bij jullie op bed s'nachts?

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
Guest_astrid_*
Guest_astrid_*

#16 Geplaatst 15 december 2010 - 12:45

Jahoor, er liggen er altijd wel een stuk of 3, wie dat zijn wisselt nog wel eens.
Kan eigenlijk niet slapen zonder ze.
De rest ligt trouwens allemaal wel in de buurt.

Guest_emmie-award_*
Guest_emmie-award_*

#17 Geplaatst 15 december 2010 - 12:46

Jessie_A&A zei:

Die zuurstof, nog een schrik van me :s

Ik heb geluk dat ik snel wakker ben als ik iets voel en dan haal ik het donsdeken voor een stukje van hem zodat hij voldoende zuurstof heeft. Dat heeft hij wel niet graag maja... liever veilig spelen hé... Ma blijkt nu dat hij als we weg zijn ook onder de donsdekens kruipt. Mijn vriend kon hem gisteren wanneer hij thuis was niet vinden tot hij iets zag bewegen onder het donsdeken en meneer was daar lekker warm aan het slapen :) Maar heb er ook wat schrik voor hoor...

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 15 december 2010 - 13:36

Ja hoor slapen gaat hier prima met katjes. Daisy ligt altijd in mijn armen onder de dekens en Yentl meestal in mijn knieholtes of bij mijn voeten onder de dekens (nu hij geschoren is) en bailey in mijn taille op de dekens. Als ik op mijn rug lig heb ik daisy en yentl in mijn nek liggen gelukkig zijn ze niet al te zwaar :d

Guest_Sofya_*
Guest_Sofya_*

#19 Geplaatst 15 december 2010 - 13:55

Wij hebben hier een bed van 190 breed verdeeld door 2 matrassen van 80.
Rechts ligt mijn ventje... Links...ligt mijn ander ventje (Tuurke) en in het spleeteke van de 2 matrassen lig ik... Erg hé (maar doe het mezelf aan)...maar Tuurke is zoooo snoezig. Als mijn rug begint pijn te doen verleg ik em want hij is kampioen om horizontaal op de matras te gaan liggen.
Als ik em draai blijft hij gewoon doorknorren.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 15 december 2010 - 14:09

Mauzy ligt altijd bij haar mama.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 15 december 2010 - 14:30

Isis slaapt elke nacht braaf aan mijn voeten. Van haar heb ik nooit last. Als ze 's morgens merkt dat ik wakker wordt, krijg ik een voet of beenmassage. :) :love3:

Felisha die kruipt soms bij mij onder het dekbed, maar ze maakt me vaak wakker door in mijn gezicht of hals te likken. Wel heel lief natuurlijk, maar niet zo handig als je wil slapen.

Kasper komt nooit op bed liggen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 15 december 2010 - 14:50

Hier gaan ze 's nachts steevast op hun eigen kamer slapen. Niemand bij ons op bed.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 15 december 2010 - 14:55

Hier zijn ze ook nog niet verstikt geraakt of geplet. Fearke krijgt soms ook eens een stamp in mijn slaap, maar die verlegt hem dan gewoon. 's Avonds ligt hij dan meestal aan het voeteneinde en als ik dan wakker word, ligt hij soms naast mij aan het hoofdeinde :love4: :love3: , ik lig ook altijd dicht genoeg naar Simon zijn kant dus ze kunnen daar met 2 liggen naast mijn hoofdeinde.
Voor de rest verleggen ze hun als ze eens een stamp krijgen, gaan ze naast het bed liggen op de grond in een mandje of draaien ze gewoon mee zoals Milo doet.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 15 december 2010 - 15:07

Hier is het meestal Sheba die in bed slaapt,  Samson komt zo met bepaalde periodes, soms 1 maand lang en dan weer een maand niet, soms komt hij een paar uur slapen, dan verdwijnt hij weer, maar als ik met vakantie geweest ben komt hij sowieso in bed gedurende een paar dagen.  En Poepoes komt eens op het bed maar slaapt niet echt in het bed.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#25 Geplaatst 16 december 2010 - 23:36

Hier slapen ze ook op bed, meestal als ik ga slapen gaan er 2 of 3 mee en smorgens als je wakker wordt liggen ze er soms met 6.  Heb ook mandjes en hangmandjes aan de radiator hangen en daar liggen er ook meestal wel een paar in. Of op de krabpaal die bij ons op de kamer staat. Soms gaan ze ook met de kinderen slapen. Moet zeggen het is lekker warm.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 16 december 2010 - 23:57

hier komen ze s'morgens op bed slapen ,en word ik heel vroeg door demi wakker gelikt en geknuffeld dori slaapt aan het hoofdeinde , :catkiss
Geplaatste afbeelding

Guest_patricia_*
Guest_patricia_*

#27 Geplaatst 17 december 2010 - 01:51

ook bij mij slapen ze gezellig allemaal boven,
vaak ook allemaal gezellig op bed.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 17 december 2010 - 06:41

Peach slaap echt in mn armen elke nacht :love3: zo lief!
Ik moet het deken dan omhoog houden en dan komt ze erbij gekropen.
En zo blijft ze liggen tot ik weer op moet staan :love3: soms met haar kopje op mn schouder zelfs :heart:
Muffin en Trigger slapen aan ons voeten. Of Muffin soms aan de zijkant van mn benen. Soms kan ik dus helemaal niet meer draaien of keren :ha :ha :ha
Maar dat heb ik voor ze over :heart:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#29 Geplaatst 17 december 2010 - 07:30

Ons poezels doen allemaal regelmatig een tukkie op bed. 's nachts slapen Ward en Wannes op bed, Marie in een mandje naast bed. En Calvin en Victor mogen in de living slapen wegens 'te aanwezig' :ha
Iedere zaterdag steken we ons lakens in de was.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#30 Geplaatst 17 december 2010 - 07:37

nee, met 10 op het bed is wat veel... vroeger wel maar helaas word ik dan per nacht een paar keer wakker omdat ze willen spelen of rond mijn hoofd zitten te spinnen. En ik heb er een paar die bij het spinnen heel graag trippelen met de pootjes. Niet echt leuk als ze dat midden in de nacht op je hoofd doen!!!
wij slapen boven, zij in de woonplaats