Spring naar inhoud

- - - - -

Slapen jullie poezen bij jullie op bed s'nachts?

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 14 februari 2011 - 21:20

Adam mag 's nachts de slaapkamer niet in.
Ik slaap sowieso niet al te best, dus ik kan extra storingen wel missen.

Behalve als ik een beetje down ben, dan heb ik hem 's nachts toch graag bij mij.

Dan "vergeet" ik de deur toe te doen :x

Maar vaak gebeurt het niet, gelukkig ;)

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 14 februari 2011 - 21:22

Als ik en mijn vriend het appartement kunnen kopen dat we op het oog hebben, dan mogen ze 's nachts niet meer in de slaapkamer. Tenzij ze het afleren om op bed te springen maar daar hoop ik voorlopig niet op :ha
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 14 februari 2011 - 23:17

had  dit topic nog niet gezien

maar alvast veel lol gehad met wat ik las :LOL:

nog niet alles gelezen
maar doe ik morgen
nu te moe en straks gaan slapen

en ja
Tini slaapt bij mij
ik lig in een hoekje zodat tini alle plaats heeft :LOL:
ze ligt ook een mandje naast mijn hoofdkussen

maar meestal slaapt ze tussen mijn benen
en ben dat zo gewoon aan het worden
ik voel dit in mijn slaap
meestal lig ik stil
en ja
als ik dan beweeg ?
dan komt ze loeren bij mijn hoofd :LOL: :LOL:
en ja soms lastig als ik om 6 uur op moet
want wil haar dan nog wat knuffelen :LOL:

maar allez
één groot voordeel
"zot zijn doet geen pijn " ;)
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 15 februari 2011 - 08:24

Bij ons slapen ze niet mee in de slaapkamer, ik geloof dat mijn vriend er iets van zou krijgen :lachen:
Hier hebben ze hun eigen kattenkamer waar ze 's avonds graag naartoe gaan. Het ligt er vol met speeltjes en dergelijke om hen bezig te houden :)

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 15 februari 2011 - 09:33

Bij ons staan de deuren open. Dus ze kunnen van de living naar ons komen.
Soms blijven ze in de living liggen, andere keren liggen ze bij en op ons.
Is gelijk ze er goesting in hebben
Geplaatste afbeelding

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 15 februari 2011 - 10:01

Ik slaap in een kingsize bed samen met m'n vriend.

we hebben een kattenbedjes gemaakt onder onze bed.

M'n katten kiezen er zelf voor waar ze gaan slapen, maar meestal onder de bed. Als ik wakker word en ik roep m'n katten dan komen ze bij me liggen.

Ideaal toch?
Geplaatste afbeelding

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 15 februari 2011 - 15:42

Miura komt altijd boven mijn hoofd op mijn kussen liggen. Zowel hier op kot als thuis. Als ik niet in mijn bed lig zal ik haar daar nooit vinden. Ze weet dus dat ik dat graag heb en doet het voor mij :heart:
Geplaatste afbeelding

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 15 februari 2011 - 19:49

bij ons zijn de 2 oudste altijd buiten 's nachts slapen ze in de veranda in hun mandjes. en de kleinste die ligt 's nacht in haar bench met haar mandje, eten en kattenbak en overdag vermijden we de slaapkamers, maar het is geen drama als ze er eens in rondlopen en eens over het bed lopen. :d
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#54 Geplaatst 15 februari 2011 - 20:28

Hier slapen de katten "normaal" niet op onze kamer maar als Guy in het buitenland zit voor zijn werk slapen ze wel bij mij :x . Ook als ze ziek zijn mogen ze bij ons de kamer :)

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 15 februari 2011 - 20:36

hier slapen ze wel boven en steeds op mijn bed. allé "mijn" bed is het ondertussen niet meer, ik mag er ook in liggen, maar enkel op het randje. Zij krijgen de rest. En als ik niet akkoord ga dan duwen ze me er uit :x
Geplaatste afbeelding

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#56 Geplaatst 15 februari 2011 - 20:47

Zo slaapt onze Rebel al 13,5 jaar lang bij ons, zonder een dag over te slaan. De ene keer tussen ons in, andere keer langst de buitenkant, dan weer een keer bij het vrouwtje en dan weer bij het boske. Hij begint met zijn kopje op mijn schouder, maar dan na een tijdje wil ik me draaien en dan legt hij zich zo, als op de foto. Lief, hé. Ik zou niet meer zonder kunnen slapen. Als het te warm is gaat hij bovenop aan het voeteneind liggen. Gelukkig hebben we een groot bed. Ons Ventteke ( + ) die lag altijd aan het voeteneind en soms kwam hij voor een half uurtje naast ons liggen. Dan had ik aan elke kant een poes liggen. Nu afwachten wat ons Charlieke ( 7 maanden)  doet, die heeft een mandje waar hij in ligt, maar staat dit niet in de kamer dan ligt hij naast mijn hoofdkussen in een rolletje. Want Rebel geeft zijn plekje niet op. En dat hoeft ook niet. Op een poes gaat je niet liggen. Een moeder gaat ook niet op haar baby liggen als ze die mee in bed neemt. Ik denk dat dat iets ..... (kan niet op het woord komen) sorry.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1305 .jpg

Toothless
Toothless
  • 264 berichten
  • 3 katten

#57 Geplaatst 18 februari 2011 - 10:23

Ik ben erover aan het nadenken :) , maar hoe doen jullie dat met stofzuigen etc?? :catnoknow

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 18 februari 2011 - 18:08

Toothless zei:

maar hoe doen jullie dat met stofzuigen etc?? :catnoknow

Hoe bedoel je ? Ik begrijp je vraag niet goed :catnoknow
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#59 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:09

Toothless zei:

Ik ben erover aan het nadenken :) , maar hoe doen jullie dat met stofzuigen etc?? :catnoknow
Ik snap je vraag wel, hoor ;) . Ik was daar aanvankelijk ook bang voor, maar onterecht. Bij ons slapen ze alleen op de dons en als het bed openligt, sluit ik zolang de deur. Daarna en ervoor spelen ze heel graag op en rond ons bed :LOL: . Ik zuig het bovenste gewoon mee als ik stofzuig, maar veel ligt daar niet op eigenlijk. Dagelijks worden de katjes hier wel goed gekamd (langhaartjes :d ), dus dat scheelt een hoop :) !

Bewerkt door papaver, 18 februari 2011 - 19:09.

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#60 Geplaatst 18 februari 2011 - 22:22

Vermits men man NIET met gesloten deur wil slapen zit iedereen boven tja , soms in hun mandjes maar ook soms  wel bijna op ons hoofd (op de peluw boven onze kop)

Dikwijls verschonen en wassen , niets aan te doen !!!!  niet de katten hé , het bedgarnituur  lol :ha :ha

Chriske :catwalk2