Spring naar inhoud

- - - - -

Slapen jullie poezen bij jullie op bed s'nachts?

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 18 februari 2011 - 22:40

ik zou het leuk vinden om mn katjes bij mij te hebben 's nachts maar mn vriend is er niet voor te vinden :( hij vind dit niet hygienisch...

Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 18 februari 2011 - 23:45

nee ik houd niet van kermis op t bed. De dames gaan dan vechten om de beste plek en dat vind ik niet zo fijn...
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#63 Geplaatst 19 februari 2011 - 00:10

Hier laat ik wel een paar poezen naar boven gaan 's nachts, maar niet allemaal want dan doen we geen oog dicht, dan spelen ze tikkertje over onze hoofden en benen, vooral de 2 kittens :trance:
Meestal gaan de 2 wildkleuren mee, die zitten over het algemeen graag boven.  Zij slapen dan in hun mand, aan onze voeten of op het verzorgingskussen van de kinderen.
Geplaatste afbeelding

Toothless
Toothless
  • 264 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 19 februari 2011 - 01:06

PeggyJ zei:

Hoe bedoel je ? Ik begrijp je vraag niet goed :catnoknow

Nouja, mijn katter verliezen nogal wat haar.  Bloezen krijgen vanzelf een 'vacht' als de katten erop hebben gelegen.  Ik kan me dus voorstellen dat ze ook veel haren verliezen in/op bed...  En stofzuigen jullie dan dagelijks de lakens of beddegoed sneller verversen? :catnoknow

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#65 Geplaatst 19 februari 2011 - 09:52

Vroeger sliep Zwartje ongestoord op mijn bed. Maar ik was daar nogal gestoord mee na een tijdje ;)

Nu hebben we een nieuwe regeling. Hij heeft een mandje dat naast mijn bed staat, daar slaapt hij in. Af en toe ligt hij eens op het tweede deel van het bed (ik heb een kingsize bed voor mij alleen, dus veel plaats over ;) , dat mag hij ook.

Het hoofdkussen en het plakken-gedoe is ondertussen verboden geworden. Hij maakte mij teveel wakker 's nachts en dat ging zo niet meer.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 19 februari 2011 - 20:10

Toothless zei:

Nouja, mijn katter verliezen nogal wat haar. Bloezen krijgen vanzelf een 'vacht' als de katten erop hebben gelegen. Ik kan me dus voorstellen dat ze ook veel haren verliezen in/op bed... En stofzuigen jullie dan dagelijks de lakens of beddegoed sneller verversen? :catnoknow

Ah zo :LOL: , tja, hier slapen ze niet op ons bed, maar het lijkt me wel evident dat je dan vaker de kamer zal moeten stofzuigen en het beddegoed zal verschonen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#67 Geplaatst 20 februari 2011 - 07:54

Hier blijven de poezels met hun 4tjes beneden.
's Morgens horen ze ons opstaan en dan beginnen ze als een gek aan de deur te krabben :x . Maar gedurende de nacht hoor je hen niet :)

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:49

Ik heb maar 1 kat dus hij gaat mee boven, anders moet hij gans de nacht alleen zitten beneden. Hij zou maar blijven miauwen, dus das ook niet goed voor onze nachtrust.
Zijn mandje ligt aan mijn voeten en ofwel ligt hij daarin, ofwel ligt hij tegen mijn hoofdkussen. Als ik mijn hand dan vanonder het donsdeken leg, dan komt hij der gewoon opliggen of neemt hij mijn hand vast. Hij wilt precies altijd contact met mij, de schat :heart: :love3:

Het is zelden dat hij ons wakker maakt. Heel af en toe komt hij dan aan mijn voorhoofd likken, dan schrik ik toch wel ff. Dan duw ik hem weg en is het weer rustig.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#69 Geplaatst 20 februari 2011 - 21:55

Tegen de ochtend moet ik meestal naar het toilet O:) maar het leuke is dat kort daarna de poesjes bij me komen liggen. Ik vind het zalig om hun warme lijfjes en gewichtjes op me te voelen terwijl ik stilaan wakker word……

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#70 Geplaatst 21 februari 2011 - 21:31

ik heb maar 1 kat dus hij gaat mee boven, anders moet hij gans de nacht alleen zitten beneden. Hij zou maar blijven miauwen, dus das ook niet goed voor onze nachtrust.
Zijn mandje ligt aan mijn voeten en ofwel ligt hij daarin, ofwel ligt hij tegen mijn hoofdkussen. Als ik mijn hand dan vanonder het donsdeken leg, dan komt hij der gewoon opliggen of neemt hij mijn hand vast. Hij wilt precies altijd contact met mij, de schat :heart: :love3:

ja maranweke

wij hebben ook maar ééntje
en kunnen dat beestje toch niet alleen laten ?

het is wel zo dat mijn man en ik apart slapen
néééééééééééééén we hebben geen ruzie en we hebben geen problemen en het gaag héél goed tussen ons
maar mijn man snurkt zo héél erg hard
en ik  kon niet meer slapen
werd zo vermoeid dat de arts aanraadde om apart te slapen
dus hebben we onze dochter haar kamer, die uit huis is nu, gezellig ingericht en slaap ik daar
mijn deur blijft open , zodat tini bij me kan, wat ze altijd doet ...lekker knuffelen en dan eens van héél dichtbij loeren of ik niet wakker aan het komen ben

maar van zodra  mijn man op staat rent ze naar hem en vind ze het dolfijn om van de ene kamer naar de andere te lopen en ja, dan kruipen mijn man ik even samen het bed in, lekker knuffelen , samen met poes :LOL: :LOL:

ik verschoon niet  " extra " de lakens
tini verliest niet zoveel haar
maar ik lucht ze iedere dag , het venster uit voor ik werken ga

en ja
ik moet wel méér stofzuigen, zowel boven als beneden
maar dat gaat snel en vind ik absoluut niet erg
tini is mijn lieve schat hé ..
heb ook een goede stofzuiger, een miele en zo zijn alle haartjes héél snel weg...
een goede stofzuiger is belangrijk ...

Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#71 Geplaatst 21 februari 2011 - 23:06

@ Carooootje, je liefde voor Tini spat bijna van het scherm, zo mooi :LOL: :love3:

Toothless
Toothless
  • 264 berichten
  • 3 katten

#72 Geplaatst 25 februari 2011 - 22:20

papaver zei:

@ Carooootje, je liefde voor Tini spat bijna van het scherm, zo mooi :LOL: :love3:

Jaaaa...  Zo mooi..   :love3:

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#73 Geplaatst 26 februari 2011 - 00:36

thanks

ja
ik hou zoveel van mijn kleine schat ;)
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#74 Geplaatst 26 februari 2011 - 02:27

Hihi allemaal herkenbare situaties!

Emily slaapt lekker bij mij. Of ik nu in bed slaap, of in slaap val op de zetel, of op het terras of op hotel. Ze is en zal altijd bij mij liggen.

Paar weken geleden was ik zo ziek met hoge koorts dat ik halverwege mijn living was geraakt (al kruipend en ijlend van de koorts) en daar in het midden op de grond in slaap ben gevallen omdat ik niet meer verder kon. Toen ik even wakker werd, lag mijn poppemieke dicht tegen me aan. :love3:

Als ik dan eens ziek ben, is ze ook zo voorzichtig als ze over me stapt. Zo eerst dabben en testen met haar pootje om te zien of mijn been er ligt zodat ze verder kan stappen. Als ik rugpijn heb, ligt ze altijd tegen men rug te spinnen en die trillingen zijn zaaaaaaalig. Ook haar warmte doet goed. :)

Ze vind het ook zalig om op mijn borstkas in slaap te vallen (hele opdracht aangezien ze 5,5 kg weegt en als haar hoofdje op mijn borst ligt eindigt haar onderlichaam op mijn bekken), dan vertraagt haar ademhaling, haar lijfje wordt  heel zwaar, het spinnen stopt en dan zie je haar dromen.

Af en toe klemt ze ook al eens met haar voorpootjes mijn pols of arm vast, en tja ik ben ook een vroeter in bed, dan krijg ik al eens een zucht :x maar draait ze gewoon mee.

En als ik dan 's morgens wakker wordt, mauwt ze, komt nog dichter liggen of komt haar neusje tegen me drukken en dan komt er een witte fluffy poep in zicht, dan een lange grijze staart, dan nog meer witte fluffy vacht, twee straalblauwe oogjes en dan ploft ze zicht tegen mij aan en dan kan het spinfestijn beginnen.

Zalig toch!!

Hehe, hier is een filmpje van deze morgend (het is extreem donker maar je ziet haar bi-color wit maskertje er wel doorkomen :p ):

Emily :: Video-0001.mp4 video by Lara_SGC - Photobucket

(was in slaap gevallen met de TV aan), mijn gsm lag naast me, en voor ze het door had, ben ik beginnen filmen en je ziet haar reactie (geeuw, mauw en direct afkomen, spinnen), ze lag toen al tegen men benen.

Aww, schattig hé :heart: :heart:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#75 Geplaatst 26 februari 2011 - 13:44

Weer zo'n mooie lovestory :love3: