Spring naar inhoud

- - - - -

Slapen jullie poezen bij jullie op bed s'nachts?

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#91 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:44

Frances zei:

Ze wou dus onder de lakens, in 't kuipje van mijn benen liggen (lag op mijn zij met mijn benen opgetrokken) :love3: :love3: :love3:

:LOL:

ons Tini doet niets liever dan in't kuipje van mijn benen liggen
soms kom ik wakker en voel haar dan liggen ;)
en ben dan zo blij dat ze daar ligt
en ja
durf dan niet te bewegen zodat ze verder rustig kan slapen :heart:

s'morgens sla ik het deken dan uit en laat het goed luchten
maar Tini muit niet veel
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Guest_Minoeske_*
Guest_Minoeske_*

#92 Geplaatst 11 maart 2011 - 16:06

Abel en Arwen liggen vaak bij ons op bed. Vooral 's ochtends gaat Arwen onder de dekens in mijn armen liggen knorren. Ze laat zich dan echt tegen me aan vallen en kwijlt een beetje van genot als ik haar lekker kriebel. :oops: Ik vind het vreselijk aandoenlijk. Als ze aandacht wil (voor eten) gaat ze voorzichtige beetjes geven. Abel ligt altijd op de dekens, behalve als we net in bed liggen, dan wil hij altijd even onder de dekens tegen ons aan en gaat ons dan uitgebreid wassen. :heart: Ik word wel vaak stijf wakker omdat ik me niet om kan draaien. Ik vind het dan zo lief dat ze bij me liggen... Maar tegenwoordig draai ik me toch maar om, mijn nachtrust is me ook toch wel lief. :d

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#93 Geplaatst 12 maart 2011 - 00:55

Maar tegenwoordig draai ik me toch maar om, mijn nachtrust is me ook toch wel lief. :d [/quote]

:LOL:
ja
je hebt gelijk hoor
maar voorlopig wil ik beetje mijn nachtrust " inboeten " voor Tini

denk, als ze haar pubertijd voorbij is, het gemakkelijker zal gaan
want voor de moment doet ze zo heerlijk gek :LOL:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#94 Geplaatst 12 maart 2011 - 10:28

Pfff ... Pumpkin op de kamer ... is niet echt een goede optie geweest ... heb nu al 3 nachten bijna niet geslapen omdat ie me steeds massage geeft :trance:

Voor komende nacht zoeken we een andere oplossing.

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 17 maart 2011 - 19:00

Ja hoor! Mijn vriend heeft 2 schatjes van katten en hij heeft op zijn slaapkamer een velux raam en een redelijk plat schuin dak. Dus iedere keer snachts komt de ene miauwen en dan legt ze haar of op het bed of op de stoel ofzo. Dan slaapt ze de ganse nacht door, tenzij ze niet weg kan, dan zaaaagt ze enorm ;p maar sniet zo erg. De andere komt altijd aan het raam krabben, heel grappig. Maar tis niet altijd gemakkelijk. Ze liggen soms wat in de weg en als ze niet weg kunnen moeten we altijd opstaan om het raam of de deur te openen. Kzou het niet doen eigenlijk, waarschijnlijk al te laat nu ;p tis ook niet zo gezond denk ik. Weet niet zeker. Maar het is beter dat ze xgewoon gezellig beneden blijven.

xxx :)
Miaauw

Guest_Pavlov_*
Guest_Pavlov_*

#96 Geplaatst 18 maart 2011 - 15:35

ik ben er 100% van overtuigd dat het gezonder is om geen kat in je bed toe te laten.
Maar Leeuwie ligt er oh zo graag :oops:

Hij is wel een beetje dominant. Een boek lezen mag ik niet, dan komt ie gewoon tussen m'n hoofd en het boek liggen 8) . Hij kan me kopstoten geven waar ik bijna een whiplash aan overhoud :) . Soms vindt ie het nodig om m'n hoofdhuid te masseren. Da's wel niet zo leuk. En hij wil met zijn hoofd ook op m'n hoofdkussen liggen.
En knuffelenknuffelenknuffelen!! :heart:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#97 Geplaatst 18 maart 2011 - 16:59

Shiva mocht gedurende het eerste jaar bij ons niet op de slaapkamer komen. Na +/- 1 jaar is hij toch eens boven geraakt omdat de deur van de woonkamer openstond. Ik ben nog nooit zo zalig wakker geworden, een spinnende kat in je armen... :love3:
Sindsdien staat de woonkamerdeur +/- één keer per week open (meestal vrijdag) en dan mag hij zelf kiezen waar hij slaapt. Soms sprint hij dan al naar boven en palmt het hele bed in (hele prestatie voor een katje van 3,6 kg). Soms komt hij na enkele uren heel stil bij ons liggen, soms blijft hij ook beneden slapen.
Hij maakt er (gelukkig) geen probleem van als de deur dicht is. Ik hoop dat hij dat wekelijkse nachtje bij ons als een 'extraatje' beschouwt.
In de winter kruipt hij altijd diep onder het donsdeken en dan sleur/trek/til/duw ik hem altijd met zijn hoofdje onder het deken uit. In de lente en zomer slaapt hij op de dons.
Als hij 's ochtends wakker wordt, kan het zijn dat hij zonder ons te wekken naar beneden gaat ofwel gaat hij zijn speelmuis halen en krijg ik die in mijn gezicht ofwel begint hij aan een uitgebreide wasbeurt (kat + personeel).
Ik slaap wel minder diep als Shiva bij mij slaapt, dus elke nacht zou wel nefast zijn voor mijn nachtrust.
Het haarverlies valt bij Shiva erg goed mee. Blauwe Russen verliezen weinig haar.

Bewerkt door Fieke, 18 maart 2011 - 17:01.

Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#98 Geplaatst 18 maart 2011 - 17:27

Loeka slaapt zowiezo op mijn slaapkamer omdat s'nachts het alarm opstaat beneden, ze doet dit nu al bijna 2 jaar en ik ben dit al super gewoon. Ze heeft verschillende mogelijkheden om te slapen in mijn kamer, maar ze kiest toch meestal voor mijn bed ^^ soms ligt ze op mijn kopkussen of wilt ze mee onder het donsdeken. Meestal ligt ze in het kuipje van mijn benen liggen maar dan op de dekens. Als ik op mijn buik lig komt ze gewoon op mijn rug liggen :) En als ze dan bij (of op) mij ligt durf ik niet meer te bewegen. ;)

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#99 Geplaatst 25 maart 2011 - 15:13

gijs wacht altijd tot mijn vriend weg is om te werken, dit is om 6:45,, hihi en dan springt hij met een vaartje op bed krijg ik kopjes en spint hij enorm dan moet ik hem aaien gaat hij liggen slapen en ben ik wakker :LOL: hihi en dit iedere ochtend maar hij slaapt niet op ons bed. wij hebben een oude poof in de kamer staan wat gijs zijn plekje is :LOL: en daar lig hij netjes tot mijn vriend werken is O:)