Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

poes vriendin bevallen plus foto's

• Log in om te reageren
175 reacties op dit onderwerp
Guest_patricia_*
Guest_patricia_*

#31 Geplaatst 16 december 2010 - 00:42

bij voederen! ind elke 2 uur... alles wat je bij de kleine binnen kan krijgen is beter als nu!
piepen is vaak honger.....

hoelang ze zo kwetsbaar precies zijn weet ik niet, maar ik heb tot de 2 weken echt 2x p dag gewogen... zelfde de 3 de week en de 4 week heb ik vaak nog 2 maal gewogen p.dag.

dus zeker nu het kleintje niet echt actief oogt, zal ik het blijven wegen (liefst op vaste tijd stippen) en bijvoederen waar het kan.

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 16 december 2010 - 00:44

Ik duim voor jullie!!

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 16 december 2010 - 08:22

Geweldig dat je dit doet, ik zal duimen dat het kleintje erdoor komt :thumb: :thumb:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 16 december 2010 - 11:48

Hoe is het nu met het kleintje??

Je bent super! :)

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#35 Geplaatst 16 december 2010 - 11:50

T'is een hele opgave zo'n kittentje knap dat je het wil doen, hoe is het ondertussen met het kleintje ???

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 16 december 2010 - 19:17

ik heb heel de nacht opgebleven en daarom reageer ik nu maar zo laat. het kleintje is vanmorgenvroeg om 06.35 helaas overleden.
kheb er geen woorden voor dat het zo is.
de dierenarts is gisteren nog langs geweest en geeft me verteld wat de kansen van het kleintje waren en van de anderen.
de anderen hebben gewoon meer kans omdat die wel zuigreflex hebben en dat het kleintje niet echt.
wel moet ik goed hun gewichtjes in de gaten houden en als er wat is mag ik de dierenarts bellen.
ook moet ik wel 1 maal per dag bijvoederen aan ieder kitten met KMR en moet daar druppeltjes in doen.
het is een flesje dat de dierenarts mee had en het zou iets verstekerds zijn omdat de moeder waarschijnlijk te weinig melk zal hebben.
ik vindt het jammer dat het zwartje er niet meer is , maar de andere kittens hebben mij nu ook nodig .
met mamapoes ga het eindelijk heel goed , ondanks het verlies van het kleintje . maar ik denk dat zal waarschijnlijk zijn omdat ze nog kleintjes geeft om voor te zorgen.
wel vertelde de DA me dat het kleintjes iets te vroeg geboren zou zijn , want het verschilde qua ontwikkeling te veel van de anderen.
ik bedank jullie allemaal voor jullie raad en steun die jullie geven.
binnenkort komen er foto's op van de kittens .

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#37 Geplaatst 16 december 2010 - 19:20

:( Jammer van het kleintje maar je hebt zo je best gedaan :hug: , nu is het wel zo dat de andere kittens je hard nodig hebben en met jouw goede zorgen zal het wel goed komen :thumb: !!!  

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 16 december 2010 - 20:33

Oei nancytje spijtig van het kleintje ,maar toch fijn van jou dat je zo voor hun klaarstaat .Dat verdient een :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#39 Geplaatst 16 december 2010 - 20:38

Jammer dat het kleintje niet langer kon blijven zal voor jou erg hard zijn terwijl je zo je best doet.

Voor de andere kittens en hun mamma branden kaarsjes en natuurlijk duim ik dat ales verder heel goed en naar wens zal gaan.

Sterkte Nancy!

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 17 december 2010 - 10:17

hier al enkele foto's van de kittens.
van het zwartje staan er nu geen bij maar die staan op mijn andere camera .
Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

heb mijn best gedaan om ze eens vlug te fotograferen , de moeder was juist apart aan het eten.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#41 Geplaatst 17 december 2010 - 10:18

Wat een schattige bolletjes!! :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#42 Geplaatst 17 december 2010 - 10:19

Oh zien er goed uit en het driekleurtje :heart: !!!

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 17 december 2010 - 10:23

kvind dat ze er inderdaad goed uit zien .
ze zijn allemaal mooi maar het heb een voorkeur naar 2 kittens ervan.
het wit met zwarte plekken en het wit getijgerd , uiteraard is het driekleurig ook mooi en het grijs getijgerd ook .
ik heb al 2 potentiële eigenaars gevonden voor de kittens.

nu gewoon nog eens te weten komen wat ik allemaal in orde moet brengen voor ze ter adoptie gaan.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#44 Geplaatst 17 december 2010 - 10:58

Heeft je vriendin nog gereagerd want je draait wel op voor de kosten waar zij vanaf is ???

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 17 december 2010 - 11:06

Ik vind het echt fantastisch dat je dit doet, ondanks dat je vriendin duidelijk geen vriendin is. Om eerlijk te zijn ik zie dit met het katje van mijn broer ook nog gebeuren(dachten dat het een katertje was, blijkt dus niet. katje zit altijd buiten maar blijkbaar kan de sterilisatie nog eventjes wachten. Echt idioten...)Maar zou in die situatie wel net hetzelfde doen als jij.*

Al goed dat er twee mss al een thuisje gevonden hebben. Ze zijn echt beter af bij jou.* :) :flower: *

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens