Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Toulouse Gezocht

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 28 december 2010 - 17:57

Hey Magalie,

Misschien nog een tip : staan er bij jou in de buurt toevallig huizen te koop die onbewoond zijn?
Bij mij in straat was dat het geval toen Lucky vedwenen was. We weten niet zeker of ze daar opgesloten zat, maar zien dat als mogelijkheid.
Wij hebben het immobiliënkantoor gecontacteerd en gevraagd om eens rond te kijken, maar niets van gehoord (waarschijnlijk hebben die mensen wel gekeken en haar niet gevonden).
Maar nog beter is dan van eventueel zelf te gaan kijken ; ons hebben ze dat niet voorgesteld maar had ik het toen geweten had ik me voor gedaan als een "potentiële koper", want haar kennende als ze daar gezeten zou hebben, zou ze zich verstopt hebben bij het horen van een onbekende stem.
'k Wens je alleszins nog veel sukses en hoop dat Toulouse snel naar huis komt.
Groetjes...

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 28 december 2010 - 19:02

Ik hoop echt dat ze snel terug is. Is echt niet leuk dat je katje weg is. Een vriendin van mij is haar katje ook kwijt. Ze heeft haar afgelopen woensdag voor het laatst gezien...donderdagochtend zou ze naar haar ouders toe om daar kerst te vieren, maja aangezien haar kat vermist was kon ze er dus niet naar toe. Gelukkig zijn haar ouders wel bij haar geweest, maar ja leuk is anders....Ik hoop dat alle katten die vermist zijn snel weer levend en wel terug gevonden worden....

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 28 december 2010 - 20:15

Ik hoop dat ook van harte ... maar ze is nu al twee weken weg :( das al zo lang! Maar ja donderdag gaan ze brieven met de post aan alle inwoners van melsen uitdelen. Misschien als iemand haar in huis heeft gepakt vind ik ze zo terug. En koop allemaal de Dag Allemaal deze week. Toulouse stat erin bij allemaal beestjes ;D
Miaauw

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.560 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 28 december 2010 - 20:17

magalietje zei:

Ik hoop dat ook van harte ... maar ze is nu al twee weken weg :( das al zo lang! Maar ja donderdag gaan ze brieven met de post aan alle inwoners van melsen uitdelen. Misschien als iemand haar in huis heeft gepakt vind ik ze zo terug. En koop allemaal de Dag Allemaal deze week. Toulouse stat erin bij allemaal beestjes ;D

Heb het gezien, wist meteen dat het over jou toulouse ging. Hopelijk helpt het. :)

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 28 december 2010 - 21:13

2 weken is inderdaad lang...ik zou me ook geen raad meer weten. Denk dat ik niet goed zal slapen. Maar denk aan al die verhalen van iedereen dat ze na weken hun kat nog terug hebben gevonden!! Geef de hoop niet op, ook al zal de hoop elke dag minder worden....je weet het nooit. Voor hetzelfde geldt staat ze 1 dezerdagen weer voor de deur te miauwen. Zou echt een goeie afsluiter van dit jaar zijn!!

Heel veel sterkte!!

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 29 december 2010 - 11:58

chanatas zei:

2 weken is inderdaad lang...ik zou me ook geen raad meer weten. Denk dat ik niet goed zal slapen. Maar denk aan al die verhalen van iedereen dat ze na weken hun kat nog terug hebben gevonden!! Geef de hoop niet op, ook al zal de hoop elke dag minder worden....je weet het nooit. Voor hetzelfde geldt staat ze 1 dezerdagen weer voor de deur te miauwen. Zou echt een goeie afsluiter van dit jaar zijn!!

Heel veel sterkte!!

Ja das waar. Maar ik heb nog hoop hoor. MOrgen wordt met de post de briefjes van Toulouse over alle inwoners van Melsen verspreid. Dus ik hoop dat iemand ze in huis heeft genomen en dan zo eerlijk zal zijn om ze terug te brengen. Dat zou echt fantastisch zijn! Ik denk eerlijk gezegd dat ze ergens binnen zit hoor. Maar ik vind het dan langs de andere kant moest het zo zijn wat raar. Want als ze Toulouse buiten laten, waarom komt ze dan niet terug?
Miaauw

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 29 december 2010 - 13:04

magalietje zei:

Ja das waar. Maar ik heb nog hoop hoor. MOrgen wordt met de post de briefjes van Toulouse over alle inwoners van Melsen verspreid. Dus ik hoop dat iemand ze in huis heeft genomen en dan zo eerlijk zal zijn om ze terug te brengen. Dat zou echt fantastisch zijn! Ik denk eerlijk gezegd dat ze ergens binnen zit hoor. Maar ik vind het dan langs de andere kant moest het zo zijn wat raar. Want als ze Toulouse buiten laten, waarom komt ze dan niet terug?

Goed dat je hoop blijft houden en er alles aan doet om haar terug te vinden. Hopelijk helpen de briefjes en is die persoon die haar misschien in huis heeft zo eerlijk om haar terug te brengen.
Maar als iemand haar heeft dan zal die persoon haar misschien ook wel niet buiten laten, want anders zou ze neem ik aan gewoon terug naar huis lopen...mits ze natuurlijk ergens ver weg van huis is, en ze de weg niet weet...maja katten zijn slimme dieren!!
Kan me alleen niet voorstellen dat mensen zomaar een kat van iemand anders in huis houden en haar baasje niet proberen te zoeken, maja je hebt van die mensen.....

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 29 december 2010 - 13:47

magalietje zei:

Zelf heb ik dit ook als mogelijkheid gezien toen Lucky verdwenen was dat iemand ze binnen genomen had.
Wanneer ik rond wandelde in de buurt keek ik zoveel mogelijk naar de ramen van de huizen, omdat katten vaak graag van op de vensterbank naar buiten kijken.
Wat je ook mss eens kan proberen is aan school of andere plaatsen waar kinderen samen komen een flyer hangen.
Van een kennis heb ik gehoord dat lang geleden haar poes ergens binnen genomen werd, en uiteindelijk heeft ze het vernomen van kinderen uit de buurt waar ze zat.
Kinderen zijn vaak eerlijk en als ze ergens binnen zit zou het eventueel een huis kunnen zijn met een gezin met kinderen waar ook eens vriendjes of vriendinnekes komen spelen.

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 29 december 2010 - 19:32

chanatas zei:

Goed dat je hoop blijft houden en er alles aan doet om haar terug te vinden. Hopelijk helpen de briefjes en is die persoon die haar misschien in huis heeft zo eerlijk om haar terug te brengen.
Maar als iemand haar heeft dan zal die persoon haar misschien ook wel niet buiten laten, want anders zou ze neem ik aan gewoon terug naar huis lopen...mits ze natuurlijk ergens ver weg van huis is, en ze de weg niet weet...maja katten zijn slimme dieren!!
Kan me alleen niet voorstellen dat mensen zomaar een kat van iemand anders in huis houden en haar baasje niet proberen te zoeken, maja je hebt van die mensen.....

Je hebt zeker zo van die mensen! Veel mensen zouden gewoon een katje binnenpakken om voor te zorgen. Zeker met zo een mooie als Toulouse denk ik dat ze wel snel eens denken, hmm die wil ik wel houden. 1) Maar denk je, als iemand ze heeft, ze die zullen teruggeven? Als ze er al aan gehecht zijn enzo en als ze zo mooi en specialer is dan een normale straatkat?

En denk je 2) dat ze een kat die allang buiten gaat zomaar kunnen binnenhouden? Zelfs bij ons miaaauwde ze superhard en lang om naar buiten te mogen. Zelfs toen ze nog niet naar buiten was geweest.
?
Miaauw

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 29 december 2010 - 21:36

magalietje zei:

Je hebt zeker zo van die mensen! Veel mensen zouden gewoon een katje binnenpakken om voor te zorgen. Zeker met zo een mooie als Toulouse denk ik dat ze wel snel eens denken, hmm die wil ik wel houden. 1) Maar denk je, als iemand ze heeft, ze die zullen teruggeven? Als ze er al aan gehecht zijn enzo en als ze zo mooi en specialer is dan een normale straatkat?

En denk je 2) dat ze een kat die allang buiten gaat zomaar kunnen binnenhouden? Zelfs bij ons miaaauwde ze superhard en lang om naar buiten te mogen. Zelfs toen ze nog niet naar buiten was geweest.
?

Ja helaas met je zeker van die mensen. Maar als die mensen echt om dieren geven, dan weten ze ook dat het katje terug moet naar de eigenaar. Maja ik heb geen idee!

Sommige katten kunnen wel wennen aan het binnen leven, ook al zijn ze buiten gewend...alleen zal dat wel tijd nodig hebben denk ik...en jah sommige katten kun je gewoon echt niet meer binnen houden. Ze is nu 2 weken weg tog? Als ze bij mensen in huis zit en die mensen willen haar houden (wat ik tog hoop van niet), dan zullen ze de kat sowieso ongeveer 6 weken binnen moeten houden om te wennen....en jah dan zal ze wel miauwen, maja. Ik hoop maar dat als ze binnen bij mensen zit, ze weet te ontsnappen en naar huis gaat. En als die mensen van plan zijn haar uiteindelijk naar buiten te laten, dan hoop ik maar dat je katje alsnog terug komt.

Het enige wat je nu komt doen is waar je al mee bezig bent..briefjes ophangen/versturen en haar overal zoeken. Meer kun je gewoon niet doen, en blijven hopen dat ze snel terug is.

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 30 december 2010 - 11:18

chanatas zei:

Ja helaas met je zeker van die mensen. Maar als die mensen echt om dieren geven, dan weten ze ook dat het katje terug moet naar de eigenaar. Maja ik heb geen idee!

Sommige katten kunnen wel wennen aan het binnen leven, ook al zijn ze buiten gewend...alleen zal dat wel tijd nodig hebben denk ik...en jah sommige katten kun je gewoon echt niet meer binnen houden. Ze is nu 2 weken weg tog? Als ze bij mensen in huis zit en die mensen willen haar houden (wat ik tog hoop van niet), dan zullen ze de kat sowieso ongeveer 6 weken binnen moeten houden om te wennen....en jah dan zal ze wel miauwen, maja. Ik hoop maar dat als ze binnen bij mensen zit, ze weet te ontsnappen en naar huis gaat. En als die mensen van plan zijn haar uiteindelijk naar buiten te laten, dan hoop ik maar dat je katje alsnog terug komt.

Het enige wat je nu komt doen is waar je al mee bezig bent..briefjes ophangen/versturen en haar overal zoeken. Meer kun je gewoon niet doen, en blijven hopen dat ze snel terug is.

Ja das waar. Maja vandaag is het de grote dag e. Als er vandaag of morgen niemand belt vrees ik dat ik ze niet snel zal terugkomen. Want vandaag worden de briefjes verdeeld ... Pf das toch lastig eh zoiets! Maja er zijn natuurlijk ergere dingen op de wereld e. Maar toch ... Brrr, tgedacht dat dat arm beestje nu gans haar leve zal moeten binnen zitte terwijl et buiten zo leuk is ... Nu ja, ik kom er wel over
Miaauw

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 07 januari 2011 - 22:35

En is er al nieuws??

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#43 Geplaatst 08 januari 2011 - 00:18

hey magalietje

hoop
hoe dan ook
dat je mooie poes kan terugkomen
dat er eerlijkheid kan zijn onder mensen en mensen je mooie poes niet houden

ondertussen geef ik nog een dikke knuffel en veel steun
want begrijp heel goed dat dit alles je veel verdriet doet
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 08 januari 2011 - 12:37

Er is nog geen nieuws jammer genoeg. Wel enkele telefoontjes gehad, maar twas Toulouse niet. Ik mis haar nog heel hard! Heb ondertussen een nieuw kleintje gekocht om me wat te verstrooie want ik was bijna elke dag verdrietig en twas echt niemeer leuk voor mij. Nu al een weekje bij ons (zie foto). Maar doet wel pijn datk Toulouse moet vervangen... Maar theeft al geholpen. En ik heb voor mezelf uitgemaakt dat Toulouse gelukkig is, waar ze ook mag zijn. Maar ze kan nog steeds terugkome hé. Bedankt voor alle steun die ik hier heb gekregen van iedereen. Het deed echt deugd! :love3:

Bijgevoegde thumbnails

• boekje moustique.jpg

Miaauw

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:16

Wat een mooierd is het nieuwe katje!! Snap dat je tog een beetje afleiding wilt door een nieuw katje. Had ik ook toen mn kat dood was gereden, het zal nog je andere kat vervangen, maar het geeft inderdaad wat afleiding. En jah voor hetzelfde geldt staat Toulouse binnenkort weer voor je deur...dan heb je 2 katjes :) . Hoop zo dat ze nog terug komt...maja hoe langer het duurt, hoe minder hoop je krijgt natuurlijk!! Maja zoals eerder gezegt je weet het nooit!!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist