Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Toulouse Gezocht

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 11 januari 2011 - 17:34

chanatas zei:

Wat een mooierd is het nieuwe katje!! Snap dat je tog een beetje afleiding wilt door een nieuw katje. Had ik ook toen mn kat dood was gereden, het zal nog je andere kat vervangen, maar het geeft inderdaad wat afleiding. En jah voor hetzelfde geldt staat Toulouse binnenkort weer voor je deur...dan heb je 2 katjes :) . Hoop zo dat ze nog terug komt...maja hoe langer het duurt, hoe minder hoop je krijgt natuurlijk!! Maja zoals eerder gezegt je weet het nooit!!

Inderdaad
Miaauw

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 12 januari 2011 - 17:17

we duimen nog altijd voor de terugkomst van toulouse!!
inderdaad een heel schoon katje, je nieuwe lieverd!

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 07 februari 2011 - 12:12

hey magalie, jij zult beter toulouse herkennen dan wie ook. Op mijn facebook sta ik in contact met iemand die zorgt voor de zwerfpoezen. Ze heeft vandaag een grijs katje weest ophalen en bij de dierenarts gebracht zou jij eens naar de foto kunnen kijken of het toulouse is of niet. Vanavond weet ik dan meer of het kattin of kater is

Bijgevoegde thumbnails

• 168136_185108271529876_100000921143660_445076_1500310_n.jpg

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:22

Inderdaad veel gelijkenissen ;) Zou fantastisch nieuws zijn als dit inderdaad Toulouse is... :heart:
Maar vrees dat enkel Magalie hierop een antwoord kan geven.

Hier blijven we duimen :duim:
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 07 februari 2011 - 21:30

zou fantastisch zijn moest dit  " je Toulouse" zijn

hoop het voor jullie

:hug:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#51 Geplaatst 08 februari 2011 - 20:38

Het kan idd Toulouse zijn! Mss privéberichtje sturen naar TS ;)

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#52 Geplaatst 09 februari 2011 - 09:34

ik heb ondertussen een berichtje gekregen dat het gaat over een ongecastreerd katertje? Hij is bang en durft te blazen, beestje wordt terug geplaatst waar hij werd gevonden omdat ze deze in het asiel niet opnemen ze mogen daar wel bang zijn maar niet blazen

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.560 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 09 februari 2011 - 11:45

das ook maar raar, het katje moet terug omdat het blaast.... :s als ie bang is tuurlijk gaat hij blazen.
Geplaatste afbeelding

ZoeB
ZoeB
  • 142 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:42

Overlaatst was een britse korthaar in het asiel maar dat is bij mij i n de buurt (Turnhout) zal wel wat ver zijn. Ze heete chloe

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 16 februari 2011 - 15:16

akira zei:

hey magalie, jij zult beter toulouse herkennen dan wie ook. Op mijn facebook sta ik in contact met iemand die zorgt voor de zwerfpoezen. Ze heeft vandaag een grijs katje weest ophalen en bij de dierenarts gebracht zou jij eens naar de foto kunnen kijken of het toulouse is of niet. Vanavond weet ik dan meer of het kattin of kater is

Ze trekt er enorm op maar mijn Toulouseke was gesterilliseerd. Ik moet af en toe nog eens denken aan haar met de nodige traantjes. Maarja, heb al veel respons gekregen de laatse tijd en hebben opnieuw eentje gevonden, maar tis weggelopen :( het was heel dicht bij mij! Spijtig dat ze nog niet is teruggekeerd waar ze gevonden was>. het was een huis waar ze veel zzwerfkatjes eten en drinken geven, maar jammer genoeg konden ze haar niet pakken ... DANKU VOOR ALLE LIEVE REACTIES!
Miaauw

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 16 februari 2011 - 15:16

Zeker dat het een mannetje was akira?
Miaauw

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#57 Geplaatst 18 februari 2011 - 12:39

volgens de dierenarts was het een kater

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 20 februari 2011 - 11:27

Oke geen probleem xx
Miaauw

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 20 februari 2011 - 14:28

Als ze éénmaal gespot is, kan het zijn dat ze daar nog terugkomt he. Misschien dat ze haar vertrouwen over een paar dagen kunnen winnen, en dat ze zich dan laat (op)vangen?

Ik hoop voor jou dat ze het is, en dat je haar snel weer in je armen kan doodknuffelen!
Geplaatste afbeelding

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:47

Het was zij niet :( Eerlijk gezegd denk ik niet dat Toulouseke nog hier op aarde is. Ik denk dat ze in de poezenhemel is, want buiten lopen kan al niet, iemand moet ze wel hebben binnengepakt, zo een mooie kat en dan zouden ze al hebben gebeld of al zijn weggelopen en gespot zijn. Ze dronk soms van het aquariumwater en ik denk ook niet dat dit heel gezond is. De laatste tijd was ze ook wat stiller en minder aanhankelijk, het was Toulouse niet meer. Nochtans kon ze nog steeds de avond voor verdwijning liggen rollen en miauwen en ze at nog heel goed. Maar ik vrees dit. Nu ja, ik ben zeker, waar ze ook is, dat ze gelukkig is!! Maarja heb dan eens en heel lief katje, het is al weer weg. Ik heb nu nog niet dezelfde band met Moustique als met Toulouse. Toulouse was mijn baby'tje. Maar zoals ik al zei, ze zal ook wel gelukkig zijn nu! ZEKEEER! :)
Miaauw

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist