Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Toulouse Gezocht

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#61 Geplaatst 25 februari 2011 - 15:04

Het is misschien wat ver maar je weet maar nooit als ze in een auto of zo zou zijn gesukkelt.

Sirius oude honden opvang doorplaatsing hondenopvang rusthuis

Geplaatste afbeelding

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 26 februari 2011 - 22:20

Helaba niet opgeven hé! Mystic is nu al twee weken weg. Je moet blijven hopen! Ik denk soms ook dat hij nu ergers warm in een mandje ligt en een nieuwe thuis heeft. Met de nieuwe poes kan ik het ook nog niet zo goed vinden het is nog te vroeg. Maar ik blijf hopen dat hij nog naar huis komt.
Mystic was ook mijn klein boeleke, we hebben hem gevonden in een boom toen zijn vorige baasjes hem daar hadden achter gelaten.
Niet opgeven echt niet. We moeten elkaar blijven steunen. Het kan nog altijd. Er zijn verhalen dat een kat na maanden, zelf een jaar terug komen. Mijn deur zal altijd blijven openstaan.
Veel moed hé. Ik blijf hopen op goed nieuws voor ons allebei!!! :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 28 februari 2011 - 17:19

micha zei:

Helaba niet opgeven hé! Mystic is nu al twee weken weg. Je moet blijven hopen! Ik denk soms ook dat hij nu ergers warm in een mandje ligt en een nieuwe thuis heeft. Met de nieuwe poes kan ik het ook nog niet zo goed vinden het is nog te vroeg. Maar ik blijf hopen dat hij nog naar huis komt.
Mystic was ook mijn klein boeleke, we hebben hem gevonden in een boom toen zijn vorige baasjes hem daar hadden achter gelaten.
Niet opgeven echt niet. We moeten elkaar blijven steunen. Het kan nog altijd. Er zijn verhalen dat een kat na maanden, zelf een jaar terug komen. Mijn deur zal altijd blijven openstaan.
Veel moed hé. Ik blijf hopen op goed nieuws voor ons allebei!!! :hug: :hug: :hug:

Ja das waar, maar hoe dan ook, waarschijnlijk zijn ze heel gelukkig nu, waar ze ook zijn, allebei! Dat moet je ook in je achterhoofd houden! Gelukkig zijn er nog lieve mensen die elkaar steunen he!
Miaauw

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 28 februari 2011 - 17:20

3elfje zei:

Het is misschien wat ver maar je weet maar nooit als ze in een auto of zo zou zijn gesukkelt.

Sirius oude honden opvang doorplaatsing hondenopvang rusthuis

Geplaatste afbeelding

Waar is het? Ik denk niet echt dat zij het is, ze trekt er ook  niet op, veel te groot hehe xxx toch bedankt! Maar wil wel graag weten waar ze is gevonden
Miaauw

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#65 Geplaatst 28 februari 2011 - 20:35

Die opvang is in oostnieuwkerke :)

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 28 februari 2011 - 23:27

Ik heb daarstraks 2 keer weer hoop gehad. 1 telefoon van een dame die dacht dat hij ergens in een gezin zat, maar ze heeft mij niet meer terug gebeld. 1 keer van de buren die dacht dat ze hem gezien hadden in de schuur maar ben gaan roepen en hij was er niet weer pech. Maar ik geef niet op!! En jij ook niet hé. Ze kunnen dan misschien wel ergens gelukkig zijn, misschien zelfs samen, maar het is toch nergens beter dan bij eigen personeel. Ik ben gelukkig met te weten dat hij het goed had bij mij maar zal nog gelukkiger zijn als ik hem terug kan knuffelen.
We moeten elkaar blijven steunen. :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist