Spring naar inhoud

- - - - -

Wie helpt? Kledij gezocht/door brand

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
36 reacties op dit onderwerp
Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#1 Geplaatst 16 december 2010 - 16:27

Hallo,

Hier nu even een serieuze vraag...
Een kennis van mijn beste vriendin heeft afgelopen week te kampen gehad met een zware brand in de woning. De woonst is volledig vernield van benedenverdieping tot plafond. Na verlies van persoonlijke items en haar geliefde hondje Sacha, heeft deze vrouw bijna niets meer en is zwaar teneergeslagen. Om een klein beetje steun te bieden is er nu een soort 'kledij-inzamelactie' van start gegaan door de vrienden van dit gezin.

Wie heeft er nog mooie/draagbare kledij maat 36/38 van kledij en schoenmaat 38 om deze vrouw te helpen?

Alle bruikbare dingen zijn welkom!!!

Mits ik geen eigen wagen heb, gelieve dit te bezorgen bij mij thuis (Tongeren) , of verzending als dat niet te duur is, dan bezorg ik het bij mijn beste vriendin... enzoverder.

Ps: Laat je hart spreken, en komaan mensen, als we onze kasten eens opruimen zien we zeker en vast iets bruikbaars waarmee we iemand heel veel plezier mee doen...

Ik heb alvast wat jeansbroeken, bloesjes en een paar schoenen gevonden die ik niet meer aandoe....

Pps: ma-di-woe ben ik werken tot 21u dus ben ik niet thuis...

Bewerkt door DAmbiorix, 16 december 2010 - 16:56.

Guest_Sofya_*
Guest_Sofya_*

#2 Geplaatst 16 december 2010 - 16:30

I'm too big...my feet too :s
Super initiatief! Dit moet gewoonweg wel iets teweeg brengen. Zijn er ook andere spullen nodig buiten kledij? Kan dom zijn, maar bv. potten, pannen, borden, ... toch ook zaken die je nodig hebt...?

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#3 Geplaatst 16 december 2010 - 16:34

Sofya zei:

I'm too big...my feet too :s
Super initiatief! Dit moet gewoonweg wel iets teweeg brengen. Zijn er ook andere spullen nodig buiten kledij? Kan dom zijn, maar bv. potten, pannen, borden, ... toch ook zaken die je nodig hebt...?

Uiteraard is er zoek naar veel nieuwe spullen, maar de vriendengroep heeft zich opgedeeld, die zoekt dit, die zoekt dat, snap je? Bvb pannen en potten, met 50 braadpannen is die vrouw ook niks eh als iedereen ernaar opzoek gaat :)
enkel om die reden ben ik uitsluitend op zoek naar kledij en schoenen....
toch fijn van je sofya om effe te reageren :d

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 16 december 2010 - 16:47

Ik zal straks is kijken. Ik ben morgen normaal gezien is Hasselt en woensdag en donderdag volgende week ook, want Tongeren is nogal ver :oops:

Héél erg lijkt me om dat mee te maken, oké het is allemaal materieel wat je verliest, maar god ik mag er niet aan denken als ik mijn foto's en herinneringen zou verliezen :onzeker: Toen ik in het eerste middelbaar zat heeft een klasgenoot/vriend van mij ook een brand meegemaakt. Alles kwijt, huis is afgebroken en een nieuw moeten bouwen. Er was een vuurbal in de badkamer geraakt (het was hevig aan het onweren) op het moment de mama aan het douchen was. Het was op amper een km van mij af en dat was dus wel echt heel beangstigend! Toen hebben we ook met heel het eerste jaar van alles verzameld.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#5 Geplaatst 16 december 2010 - 16:55

Frances zei:

Ik zal straks is kijken. Ik ben morgen normaal gezien is Hasselt en woensdag en donderdag volgende week ook, want Tongeren is nogal ver :oops:

Héél erg lijkt me om dat mee te maken, oké het is allemaal materieel wat je verliest, maar god ik mag er niet aan denken als ik mijn foto's en herinneringen zou verliezen :onzeker: Toen ik in het eerste middelbaar zat heeft een klasgenoot/vriend van mij ook een brand meegemaakt. Alles kwijt, huis is afgebroken en een nieuw moeten bouwen. Er was een vuurbal in de badkamer geraakt (het was hevig aan het onweren) op het moment de mama aan het douchen was. Het was op amper een km van mij af en dat was dus wel echt heel beangstigend! Toen hebben we ook met heel het eerste jaar van alles verzameld.

Idd frances, ik mag er ook niet aan denken, al die herinneringen pfffff :o

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 december 2010 - 19:42

Dit moet écht verschrikkelijk zijn...mag er gewoon niet aan denken op deze manier zoveel te verliezen :(
Aangezien ik iemand ben die nooit iets zomaar weg kan doen, heb ik hier een aantal dozen met kledij. Allemaal in nog zeer goede staat en maat 38 :LOL: .Zal straks eens alles bekijken, maar ik vrees dat het vooral topjes en rokjes zijn (vooral zomer...). Is dit ook ok ?? Kan je misschien je adres nog doorgeven (via pb ?).
Ik zal dan een pakketje opsturen (verzending : geen probleem, net postzegels gaan halen voor de Kerstkaartjes, en heb er wel een aantal over hoor :love3: ).
Alvast het beste voor je vriendin en veel sterkte !
Geplaatste afbeelding

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#7 Geplaatst 16 december 2010 - 19:54

Mauro zei:

Dit moet écht verschrikkelijk zijn...mag er gewoon niet aan denken op deze manier zoveel te verliezen :(
Aangezien ik iemand ben die nooit iets zomaar weg kan doen, heb ik hier een aantal dozen met kledij. Allemaal in nog zeer goede staat en maat 38 :LOL: .Zal straks eens alles bekijken, maar ik vrees dat het vooral topjes en rokjes zijn (vooral zomer...). Is dit ook ok ?? Kan je misschien je adres nog doorgeven (via pb ?).
Ik zal dan een pakketje opsturen (verzending : geen probleem, net postzegels gaan halen voor de Kerstkaartjes, en heb er wel een aantal over hoor :love3: ).
Alvast het beste voor je vriendin en veel sterkte !

dat is heel lief van je mauro!!!!! ik stuur je mijn adres door via pbtje, echt fijn dat je wil helpen!!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 16 december 2010 - 19:58

Hier ook enkel maar grotere maten. Maar als ik op een andere manier kan helpen, laat je het maar weten :hug: .

Geplaatste afbeelding

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 16 december 2010 - 20:17

Wat erg voor die mensen, wij hebben dat zelf 30 jaar geleden mee gemaakt en hebben toen ook veel hulp gekregen en dat is echt wel fijn hoor, Nu heb ik zelf wel maat 36-38 maar heb pas alles wat nog goed en weg kon aan mijn buurmeisje gegeven haar mama is nu bijna een jaar geleden gestorven ze had zowat bijna 3 jaar in het ziekenhuis gelegen en je snapt het al heel veel ziekenhuiskosten, ze was zo blij toen ik haar mijn kleren gaf, met mijn kleren kan ik je dus niet helpen maar hadden ze kinderen want kinderkleding heb ik wel nog.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#10 Geplaatst 16 december 2010 - 21:36

ingrid b zei:

Wat erg voor die mensen, wij hebben dat zelf 30 jaar geleden mee gemaakt en hebben toen ook veel hulp gekregen en dat is echt wel fijn hoor, Nu heb ik zelf wel maat 36-38 maar heb pas alles wat nog goed en weg kon aan mijn buurmeisje gegeven haar mama is nu bijna een jaar geleden gestorven ze had zowat bijna 3 jaar in het ziekenhuis gelegen en je snapt het al heel veel ziekenhuiskosten, ze was zo blij toen ik haar mijn kleren gaf, met mijn kleren kan ik je dus niet helpen maar hadden ze kinderen want kinderkleding heb ik wel nog.

Kom ik net ietsie te laat :(  
Nee de vrouw heeft geen kinderen, is alleenstaande...
Toch bedankt ingrid! :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#11 Geplaatst 16 december 2010 - 21:40

Hier ook de foute maat :( Maar ik wens je veel geluk met inzamelen en wens voor je vriendin dat alle narigheid tot het verleden hoort en ze de beste tijd nu gaat krijgen.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#12 Geplaatst 16 december 2010 - 21:52

Sihirci zei:

Hier ook de foute maat :( Maar ik wens je veel geluk met inzamelen en wens voor je vriendin dat alle narigheid tot het verleden hoort en ze de beste tijd nu gaat krijgen.

Dank je!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 16 december 2010 - 22:03

Veel succes!!!!! Super dat je dit voor je vriendin doet!
Hier kom je ook net iets te laat.
We hebben net onze slaapkamer verhuist naar een andere kamer en van die gelegenheid heb ik gebruik gemaakt om de kasten uit te rommelen.
Spijtig genoeg heb ik 4 vuilniszakken met kledij (van mij en vriend) weggedaan naar een kledingcontainer.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#14 Geplaatst 16 december 2010 - 22:05

dolfjeweerwolfje zei:

Veel succes!!!!! Super dat je dit voor je vriendin doet!
Hier kom je ook net iets te laat.
We hebben net onze slaapkamer verhuist naar een andere kamer en van die gelegenheid heb ik gebruik gemaakt om de kasten uit te rommelen.
Spijtig genoeg heb ik 4 vuilniszakken met kledij (van mij en vriend) weggedaan naar een kledingcontainer.

:censored: hihihi :d toch bedankt! :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 17 december 2010 - 15:04

:geluk: :geluk: :geluk: , sorry, hier ook enkel grotere maten :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag