Spring naar inhoud

- - - - -

oogje Silthasaën!!!

• Log in om te reageren
180 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#61 Geplaatst 17 januari 2011 - 16:41

We zijn net terug met Silthasaën!
Allemaal ongelooflijk bedankt voor het duimen en de vele kaarsjes die er gebrand zijn :hug Mijn gevoel vanaf het eerste moment toen ik mijn geluksbrengertje ooit gezien had heeft me niet in de steek gelaten! Alles is uitgekomen.
De operatie is gelukt :thumb: Het is nu nog enorm gezwollen uiteraard maar het is veel mooier gedaan als ik had durven dromen. Ook kregen we nu meer duidelijkheid over de toestand van haar oogje. Een staar en/of oogoperatie is niet aan de orde omdat er verklevingen zijn doordat het trauma niet eerder behandeld is geworden. Dat wisten we eigenlijk al :( MAAR!!!! Door deze weken goed verzorgd te zijn geweest en wij dus ook duidelijk merkten dat ze haar oogje steeds meer opende, is het oogje eigenlijk terug in normale positie gekomen, waardoor eens de wonde geneest het heel waarschijnlijk allemaal heel mooi gaat aansluiten en er weinig of niets van te zien zal zijn. Maar het allerbelangrijkste is dat de DA heeft gemerkt dat ze dus wel degelijk het oogje nog gebruikt en dus iets ziet, al is het licht en donker ,of schimmen ,of een heel onscherp beeld,...... :loveshower: :loveshower: :loveshower: Ik had dus gelijk !!! Ik had geen beter resultaat kunnen hopen dan dit!! Yv en ik zijn dan ook in tranen uitgebarsten toen we met haar in de auto zaten. Wij zijn zo gelukkig voor haar. Nu nog even herstellen hiervan en dan kan ze eindelijk onbezorgd door het leven gaan mijn lief klein geluksbrengertje! :love: :love: :love: :hart:

Bijgevoegde thumbnails

• P1080879.JPG
  • P1080885.JPG

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 17 januari 2011 - 16:46

Fantastisch !!!!! Nu nog effe wachten tot alles mooi hersteld is en dan kan Silthasaën 100 % van het leven genieten :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#63 Geplaatst 17 januari 2011 - 16:48

Bedankt Roosje, hoe is het nu met samson?? :hug

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#64 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:00

:cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: Zij is niet alleen jullie geluksbrengertje maar jullie ook voor haar :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:02

Joloka zei:

:cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: Zij is niet alleen jullie geluksbrengertje maar jullie ook voor haar :hug: :hug: :hug: .
idd  :loveshower: :cheer: :dancer: hopelijk is ze ook snel genezen :hug:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#66 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:06

:dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer:

Beter nieuws dan verwacht dus! :thumb:

Een zware last van jullie schouders! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#67 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:11

Een weekje tot 10 dagen het kapje omhouden om zeker geen infectie in het oogje te krijgen, en meerdere keren zalf in het oogje doen! Na 3 weken op controle bij DA gaan. Draadjes vergaan zelf, dus nu maar afwachten dat ze heel vlug verder kan openbloeien zoals ze bezig was na haar vorige operatie! :heart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:25

Wat een opluchting...en zo'n positief nieuws :LOL: Dankzij jullie fantastisch goed zorgen :love3: :dancer: Wens jullie geluksbrengertje heel veel beterschap en een spoedig herstel :heart:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#69 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:28

Ze mocht dus nu al eten van de DA . Had haar wat tonijn gegeven dat verdiende ze heel zeker nu :love3: wel ze heeft meteen 2 bakjes gegeten :trance: Zou ze nu ook weer zo vlug herstellen als na haar sterilisatie?? :love: :love: :love:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 17 januari 2011 - 17:36

oh wat een geweldig nieuws om te lezen na het thuiskomen van mijn werk :heart: :heart: :hug: :hug: :hug: :dance: :dance: :dance:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#71 Geplaatst 17 januari 2011 - 18:02

Dat is goed nieuws :thumb: :thumb: :hug:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 17 januari 2011 - 18:06

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :love2: :love2: :love2: :love2: :jump: :jump: :jump: :jump: :dance: :dance: :dance: :dance: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Super nieuws!!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#73 Geplaatst 17 januari 2011 - 18:09

:thumb: :thumb: :thumb: Supernieuws !!!
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#74 Geplaatst 17 januari 2011 - 19:38

Ja we zijn echt blij, zaten toch het hele weekend met spanning en beetje schrik! Ze ligt nu rustig wat bij te slapen. Straks eerste keer zalfje in het oogje doen. :oops:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#75 Geplaatst 17 januari 2011 - 19:47

3elfje zei:

Ja we zijn echt blij, zaten toch het hele weekend met spanning en beetje schrik! Ze ligt nu rustig wat bij te slapen. Straks eerste keer zalfje in het oogje doen. :oops:

:hug: :hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding