Spring naar inhoud

- - - - -

oogje Silthasaën!!!

• Log in om te reageren
180 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#76 Geplaatst 17 januari 2011 - 20:03

Dat is super goed nieuws, als nu alles netjes genezen is kan ze gaan genieten. :thumb: :thumb: :thumb:

katy
katy
  • 5.804 berichten

#77 Geplaatst 17 januari 2011 - 20:25

geweldig!

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#78 Geplaatst 17 januari 2011 - 20:27

Super!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#79 Geplaatst 18 januari 2011 - 07:51

Ze heeft heel rustig geslapen!
We hebben nu al 2 maal zalf in haar oogje gedaan , maar ocharme het ziet er nu met die vettige zalf zo zielig uit :cry: ik weet het is voor haar eigen goed en het word wel allemaal beter, maar toch :oops:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 18 januari 2011 - 09:52

3elfje zei:

We hebben nu al 2 maal zalf in haar oogje gedaan , maar ocharme het ziet er nu met die vettige zalf zo zielig uit :cry: ik weet het is voor haar eigen goed en het word wel allemaal beter, maar toch :oops:

:thumb:

Ik heb hier ook enkele dagen zalf in een oogje moeten doen, en het wordt idd een vettige boel, ziet er zelfs nog slechter uit dan het is daarmee, maar zoals je zegt, voor haar eigen goed!

Achteraf zal ze er nog eens zo mooi uitzien! :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

veerlec
veerlec
  • 538 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 18 januari 2011 - 10:34

Super dat alles zo goed verlopen is !
Nog een dikke knuffel voor jullie meisje en hoop dat ze snel herstelt !

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 18 januari 2011 - 11:01

3elfje zei:

Dat gaat goed ! Ja geen zicht hé zo een vettig gedoe, ik kan er ook van meespreken maar wat telt is het eindresultaat. :thumb: Verzorg je geluksbrengertje maar goed !

Bewerkt door Roosje, 18 januari 2011 - 11:01.

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 18 januari 2011 - 11:02

3elfje zei:

Bedankt Roosje, hoe is het nu met samson?? :hug

Ik heb net een update gezet in het Samson ziekjes topic
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#84 Geplaatst 18 januari 2011 - 11:08

Bedankt roosje :hug Las net de update van SAmson! Zolang hij zijn zicht kan behouden is het belangrijkste natuurlijk en het komt allemaal wel terug in orde zoals vroeger :thumb: moest er gewoon een verschilletje zijn in aanpassing van het oogje achteraf maakt het ook niet veel uit. Dat is bij onze Midinùram ook het geval door een vroeger letsel blijkbaar.(Hebben hem gisteren jammer genoeg niet mee kunnen nemen, maar komt nog wel eens) Soms zie je niets en soms past de pupil zich ietsje trager aan maar heeft daar geen enkele last van.Bij samson zal het gewoon nog even tijd vragen maar dat lukt wel :hug

Bewerkt door 3elfje, 18 januari 2011 - 11:08.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 18 januari 2011 - 11:31

3elfje zei:

Bedankt roosje :hug Las net de update van SAmson! Zolang hij zijn zicht kan behouden is het belangrijkste natuurlijk en het komt allemaal wel terug in orde zoals vroeger :thumb: moest er gewoon een verschilletje zijn in aanpassing van het oogje achteraf maakt het ook niet veel uit. Dat is bij onze Midinùram ook het geval door een vroeger letsel blijkbaar.(Hebben hem gisteren jammer genoeg niet mee kunnen nemen, maar komt nog wel eens) Soms zie je niets en soms past de pupil zich ietsje trager aan maar heeft daar geen enkele last van.Bij samson zal het gewoon nog even tijd vragen maar dat lukt wel :hug

Ja dat dacht ik ook, het had allemaal nog veel erger kunnen zijn, het belangrijkste is dat hij gezond is.  :)
Geplaatste afbeelding

kattezotje
kattezotje
  • 141 berichten

#86 Geplaatst 18 januari 2011 - 12:38

SUPER.!!!!
maar heb wel een traantje weggepinkt bij t zien vd foto s ,nu na dit staat er haar eindelijk niks meer in de weg om gelukkig te zijn daar in jullie kattenparadijs... ;)

poezenmoeder
poezenmoeder
  • 782 berichten
  • 12 katten

#87 Geplaatst 18 januari 2011 - 12:39

:dance: :jump: :dancer: :hug ben blij dat alles super verlopen is ! Goede DA he ;)

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#88 Geplaatst 18 januari 2011 - 12:56

Ja Ineke , wij hebben ook gehuild toen ze bij ons eindelijk in de auto zat en we het resultaat wisten. we zijn echt zo blij voor haar :heart: :heart: :heart:

kattezotje
kattezotje
  • 141 berichten

#89 Geplaatst 18 januari 2011 - 16:37

ja ziet er zo zielig uit he ,met dat oogje en dat kraagje...ocharmkes
ze zal er wl snel weer bovenop zijn,heeft ze pijn?

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#90 Geplaatst 18 januari 2011 - 18:06

Nee, ze heeft meer last van dat kapje, het jeukt haar allemaal precies een beetje :oops:
Vandaag slaapt ze natuurlijk wel veel, maar als ze wakker is loopt ze rond, eet & drinkt. Ze doet het goed :heart: