Spring naar inhoud

- - - - -

.... castratie iemand raad

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#1 Geplaatst 16 mei 2009 - 14:29

normaal gezien zou clyde een afpraakje hebben op 3 juli maar ik vind hem de laatste tijd wilder en wilder worden , hij begint zelfs ' snachts aan de deur te miauwen en te krabben in mijn slaapkamer waar ik dus bij ben ... hij zit de hele nacht aan mijn voeten te kretsen , wat hij vroeger niet zo fel deed , en als ik binnen in de kamer kom springt hij soms als ne gek tegen mijn been omhoog ... kunnen dit tekens zijn dat hij vroeger moet gecastreerd worden
ik denk dat ik maandag ga bellen om 29 mei hem te castreren zo ben ik 30 .31 en 1 juni bij hem
wat denken jullie ?

Bewerkt door clyde, 16 mei 2009 - 15:14.

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#2 Geplaatst 16 mei 2009 - 14:51

En sproeit hij al?

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#3 Geplaatst 16 mei 2009 - 14:57

nee

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#4 Geplaatst 16 mei 2009 - 14:59

en eind deze maand wordt hij 9 maand

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:23

ik zou hem nu al laten castreren, het is nergens voor nodig om langer te wachten hoor
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#6 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:26

Ik denk dat je er verstandig aan doet om hem inderdaad wat eerder te laten helpen. Nu is de leeftijd dat hij last gaat krijgen van zijn hormonen. En zijn gedrag suggereert dat ook.

Wat ook zou kunnen is dat hij zijn energie niet kwijt kan. Hij heeft nu natuurlijk bergen energie, wat meer wordt door zijn hormonen, en dan kan het zijn dat hij gewoon niet weet wat hij met zichzelf aanmoet.

als het ik goeg begrijp is Clyde 'enigst kat'? Dan zou een maatje ook nog kunnen helpen. Kunnen ze samen spelen en samen veel energie kwijt raken. (al zou ik aanraden om die castratie zeker eerder dan juli te doen ;) )

Succes!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#7 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:28

ja clyde is enigste kat en ik vrees dat het ook zal blijven , al wil ik heel graag is dat niet een mogelijkheid , ik woon bij mijn ouders ben zelf ( bijna 16) en zei willen niet nog een kat
jammer maar helaas ...

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#8 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:33

zeker jammer! Twee is zoveel leuker dan 1!

Maar met heel veel spelen kan hij ook al veel energie kwijt. Een hengel-speeltje (feline flyer) is misschien leuk. Dan kan hij ook springen naar het speeltje.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#9 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:34

ja heel jammer maarja ... ja ik speel veel met het stokje met lintjes aan .... apporteren met de muis ...

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#10 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:41

Heb je een laserlampje? Dat vinden ze meestal ook heel leuk.

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#11 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:44

Ik denk ook dat je er goed aan doet om het wat vroeger te doen dan.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:45

Laat hem dan maar zo vlug mogelijk zippen! Vooraleer hij er nog bij gaat sproeien. Clyde heeft zeker de leeftijd er al voor.
En veeeeeeeeel met hem spelen hè, dan is hij 's nachts afgepeigerd. (denk ik, hoop ik).
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#13 Geplaatst 16 mei 2009 - 15:55

ik speel al zoveel met hem :LOL: :LOL: ik slaap met hem ( en dan noch speel ik snacht met hem :ha ) hij zit dus het meest op mijn kamer waar ook alles staat wat hij nodig heeft , ik kan ook in de gang krossen , en ' s avonds gaan we allemaal samen in de living voor de tv zitten
maandag bel ik voor een afspraakje te maken

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#14 Geplaatst 16 mei 2009 - 16:51

Ik zou het toch sneller laten doen..zijn gedrag duidt wel op opspelende hormonen..en je hebt dan inderdaad wat vrije dagen om hem in de gaten te houden..

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#15 Geplaatst 16 mei 2009 - 17:19

poezemannen zei:

Ik zou het toch sneller laten doen..zijn gedrag duidt wel op opspelende hormonen..en je hebt dan inderdaad wat vrije dagen om hem in de gaten te houden..
Ja ik zou het ook sneller doen ,  ik heb sproeiende katers gehad !!!