Spring naar inhoud

- - - - -

zestienjarige poes .....

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 22 december 2010 - 15:15

:heart: :heart: :heart: Ziet er zo'n lieverdje uit :) !! Wat goed dat ze nu lekker binnen zit en weer liefde krijgt. Ik zou nooit één van men schatten zomaar kunnen achterlaten wat mij ook treft!! Ga dan op zoek achter een oplossing maar zo'n oud meisje zo aan haar lot over laten, foei! Na zoveel jaren liefde te delen krijgt het beestje stank voor dank :cry: . Ik duim op een mooie oude dag voor haar :thumb: !

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 22 december 2010 - 15:47

Wat raar dat die buren niet aan de bel getrokken hebben, zeker na de vele nachten van extreme koude voor een bejaard beestje. Jij hebt dat goed gedaan!

Nu maar hopen dat er iemand van hier verlieft op haar word en dat ze zo haar laatste jaartjes liefdevol mag slijten in een warm nestje.

:flower:

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 22 december 2010 - 15:53

waarom plaats je geen oproepje hier bij vraag en aanbod / dieren

:geluk:

Dinnie
Dinnie
  • 215 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 22 december 2010 - 16:20

Nivo zei:

Wat raar dat die buren niet aan de bel getrokken hebben, zeker na de vele nachten van extreme koude voor een bejaard beestje. Jij hebt dat goed gedaan!

Nu maar hopen dat er iemand van hier verlieft op haar word en dat ze zo haar laatste jaartjes liefdevol mag slijten in een warm nestje.

:flower:

Er waren drie buren die de poes eten gaven, mijn schoonouders, en twee andere buren, Ze hadden al meerdere malen laten verstaan maar ik had geen plaats zat, Fiddel is hier ook nog als opvanger, dan de twee kittens Shorty en Swarty en mijn eigen poezels Rino en Tody. wel eigenlijk nu nog niet maar ik heb haar maar binnengenomen, ze geniet zichtbaar hoor van de warmte, komt al kopjes geven en reageert direct als ze me hoort. ze laat haar ook de oogjes verzorgen en laat haar goed kammen.
Ze is echt een poes uit de duizend, zo lief.
Prins Tody :fishbowl , Rino Rossi :eat2 ,¨Principessa Jélina :catscratch , Fiddel, Boullie en Dinnie

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#20 Geplaatst 22 december 2010 - 17:54

heel lief van je dat je Maya opvangt.
Gelukkig dat er mensen zoals jou bestaan.
Mensen zoals diegenen die Maya aan haar lot hebben overgelaten zouden ze van mij tegen de muur mogen zetten :censored:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 22 december 2010 - 17:58

:b :b :b :b :b

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 22 december 2010 - 18:02

Hopelijk vind je vlug een gouden mandje voor haar :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Dinnie
Dinnie
  • 215 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 22 december 2010 - 19:28

Maandag gaat Maya naar de seniorenopvang van Akira.
We duimen hier ook dat ze vlug een gouden mandje vinden zal.
Prins Tody :fishbowl , Rino Rossi :eat2 ,¨Principessa Jélina :catscratch , Fiddel, Boullie en Dinnie

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 22 december 2010 - 19:30

wij gaan onze uiterste best doen om haar nog een gouden mandje te vinden en gebeurt dit niet dan mag ze bij ons verblijven voor zolang zij zelf beslist dat het genoeg is geweest en haar vriendjes aan de andere kant wil terug zien

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 22 december 2010 - 19:45

super van jullie dat ze daar mag blijven, zou haar wel willen komen halen, maar weet niet of dat een goed idee is, en is ook een beetje ver voor mij

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 23 december 2010 - 15:44

Dit poesje mag nu lekker warm binnen wonen :love4:
Super van je :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 24 december 2010 - 12:07

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Dinnie
Dinnie
  • 215 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 25 december 2010 - 13:27

We hebben besloten om Maya hier te houden tot ze een gouden binnenmandje heeft gevonden of tot zolang Maya het zelf wil.
Dus ons kattengezinnetje is uitgebreid met Maya.

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#29 Geplaatst 25 december 2010 - 13:40

:thumb: :thumb: Dat is een heel mooie kerst voor maya. Dat ze maar geniet bij jullie van de warmte en de liefde die ze een tijdje heeft moeten missen

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 25 december 2010 - 14:52

Dinnie zei:

We hebben besloten om Maya hier te houden tot ze een gouden binnenmandje heeft gevonden of tot zolang Maya het zelf wil.
Dus ons kattengezinnetje is uitgebreid met Maya.

:thumb: :thumb: :thumb: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk