Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw droogvoer

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 04 januari 2011 - 18:58

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 01 februari 2011 - 19:49

Onze Jules heeft terug plattere stoelgang of diarree :cry: Het zal van de Porta 21 zijn, we hebben hem een paar dagen puur Orijen gegeven en daar had hij geen last van. Nu gaan we de mengeling Orijen-Sanabelle sensitive eens proberen aangezien ik van Sanabelle hier ook al goede commentaar heb gelezen. Zijn hier nog mensen van wie de kat gevoelige darmpjes heeft?
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#33 Geplaatst 02 februari 2011 - 23:30

Tot voor kort gaf ik RC 36 en sinds hun castratie enkele weken terug begon ik de RC 36 gedeeltelijk te vervangen door RC sterelisé en Orijen. Wat me vooral opvalt is dat ze soms aan hun voedingskommetje ruiken en er gewoon aan voorbij lopen, wat voor mij het bewijs is dat ze vroeger stopten om te eten omdat het een lekker geurtje had. Nu eten ze als ze honger hebben en zijn verzadigd omdat de voeding volwaardiger is. Bovendien heb ik ook geëxperimenteerd de laatste dagen met Carnibest en Porta 21 natvoer. Deze laatste hebben ze in elk geval nog liever dan Almo. Carnibest gaat er maar bij ééntje met héle kleine beetjes in voorlopig :catnoknow . En hun stoelgang ruikt sindsdien minder sterk en is niet meer zo plat :duim:

Bewerkt door papaver, 02 februari 2011 - 23:32.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 03 februari 2011 - 00:14

ik geef nu select gold digestive is een huismerk van maxi zoo ze hebben het heel graag en hun kakjes ruiken niet en plakken niet meer aan hun poep ,alleen eten ze niet zoveel ,het zijn ragdolls van 9,5 maand maar hebben enorm veel energy :catkiss
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 05 februari 2011 - 20:00

Orijen krijgen ze hier niet binnen helaas, zijn er nog gelijkaardige merken?
ik zou ook wel eens willen overschakelen naar brokjes met ECHT veel vlees in...

Geplaatste afbeelding

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 05 februari 2011 - 21:03

MarieDufoor zei:

Acana hebben ze hier ook gehad (de 3 verschillende smaken), maar daar haalden ze pas hunne neus voor op. Hangt van kat tot kat af hè. Orijen lusten ze wel graag.

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#37 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:26

karolien1985 zei:

Onze Jules heeft terug plattere stoelgang of diarree :cry: Het zal van de Porta 21 zijn, we hebben hem een paar dagen puur Orijen gegeven en daar had hij geen last van. Nu gaan we de mengeling Orijen-Sanabelle sensitive eens proberen aangezien ik van Sanabelle hier ook al goede commentaar heb gelezen. Zijn hier nog mensen van wie de kat gevoelige darmpjes heeft?

Wat is je eerste indruk van orijen gemengd met sanabelle sensitive? Ik overweeg ook om die combinatie te gaan geven.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#38 Geplaatst 05 februari 2011 - 23:18

MarieDufoor zei:

In porta21 de graan vrije zit 80% vlees in. Als je de verpakking moet geloven. Is meer dan in orijen daat zit dacht ik 70% in? Hier tot op heden geen problemen met porta21.

zelf geef ik dus porta21 graan vrije en de porta21 kitten versie. RC kitten en pro plan kitten.
Geplaatste afbeelding

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 06 februari 2011 - 17:58

Heidiken zei:

Wat is je eerste indruk van orijen gemengd met sanabelle sensitive? Ik overweeg ook om die combinatie te gaan geven.

Nog geen idee, ik heb vorige week mijn bestelling Sanabelle geplaatst via zooplus en verwacht dat het morgen zal aankomen. Ik laat je dan iets weten hoe goed het hun bevalt.

Geplaatste afbeelding