Spring naar inhoud

- - - - -

Superleuke hengels!

• Log in om te reageren
203 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.560 berichten
  • 3 katten

#196 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:39

en hebben jullie de nieuwsbrief al gelezen: "In december is de afdeling speelgoed al uitgebreid met PetStages, Cat Dancers en een serie hengels uit eigen import. Voor de liefhebbers van deze speeltjes is er goed nieuws: de collectie wordt uitgebreid. Morgenochtend (zaterdag 19 februari) landt er op Schiphol een vliegtuig met een heleboel leuke hengels." :x
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#197 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:43

Lilia2055 zei:

en hebben jullie de nieuwsbrief al gelezen: "In december is de afdeling speelgoed al uitgebreid met PetStages, Cat Dancers en een serie hengels uit eigen import. Voor de liefhebbers van deze speeltjes is er goed nieuws: de collectie wordt uitgebreid. Morgenochtend (zaterdag 19 februari) landt er op Schiphol een vliegtuig met een heleboel leuke hengels." :x

Als jij zorgt voor de vluchtauto zorg ik voor bivaksmutsen 8) :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#198 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:43

Het beste nieuws is dat er aparte vervangstukjes in het assortiment komen voor de fishing for bugs!!!! :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.560 berichten
  • 3 katten

#199 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:44

Deal! :louche: (nog "medewerkers"?)
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#200 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:49

Lilia2055 zei:

Deal! :louche: (nog "medewerkers"?)

wel, ik was net op kattig de hengels aan het bewonderen en uiteraard (hoe kan het ook anders) aan het verwateren!!! :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Als ik alle hengels wil uitproberen wordt dat toch maar een kostelijk grapje, dus een overval lijkt me IDEAAL!

I'm in!!!!

Wie, wat, waar, wanneer???? :ha
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#201 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:57

Morgenochtend (zaterdag 19 februari) Schiphol :ha

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#202 Geplaatst 19 februari 2011 - 10:09

Smitten Kitten zei:

Morgenochtend (zaterdag 19 februari) Schiphol :ha

ahja.... :louche: nu dus ofwat????? :engel:
oeps, ben al te laat zeker??? :mrgreen:

Zeg, ik heb  eigenlijk een vraagje, ik koop via zooplus zo'n goedkope verenhengels, maar die trekt Chanel binnen de week helemaal kapot O:)
Is het de moeite dat ik die duurdere verenhengels aanschaf? ik bedoel, zijn die van 6 euro bijvoorbeeld veel steviger???
Of zullen die evengoed zo snel naar de vaantjes zijn?
(ik heb het over die amerikaanse handgemaakte hé ;) mss zijn die helemaal niet zo stevig omdat ze handgemaakt zijn???)
iemand ervaring mee??

Bewerkt door MarieDufoor, 19 februari 2011 - 10:12.

Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.560 berichten
  • 3 katten

#203 Geplaatst 19 februari 2011 - 10:12

Hier gaat die toch al een tijdje mee hoor. Die met dat vlindertje op  haal ik niet zoveel uit want Kita scheurt dat van dat stokje af :louche: . Die met die veren is steviger :)

Bewerkt door Lilia2055, 19 februari 2011 - 10:12.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#204 Geplaatst 19 februari 2011 - 10:13

Hier zijn ze eigenlijk nooit echt gek geweest op hengels, maar die purrfect feather bouncer moet je echt hebben :LOL: , daar staan ze hier echt om te springen :jump: :jump: :jump: . Ik vind ze ook vrij stevig, er sneuvelt wel een een pluimpje, maar dat valt redelijk goed mee ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag