Spring naar inhoud

- - - - -

Superleuke hengels!

• Log in om te reageren
203 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#46 Geplaatst 26 december 2010 - 14:18

Allez Ann,je kan toch moeilijk achterblijven hé    ;) ;) ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#47 Geplaatst 26 december 2010 - 23:54

Choeke zei:

Allez Ann,je kan toch moeilijk achterblijven hé    ;) ;) ;)

Inderdaad! Want ik kreeg een grappig berichtje van de eigenares van kattig :oops:
Blijkbaar zijn de KS-ers even erg als mij, want jullie zijn blijkbaar duchtig aan het bestellen geslagen nadat ik hier enthousiast mijn aankopen kwam showen :LOL:

Dag Hanne,

Hoe komt het toch dat ik het gevoel heb dat je ergens een berichtje over de nieuwe speeltjes hebt geplaatst? Ik heb gisteren meer bestellingen uit België ontvangen dan het afgelopen kwartaal bij elkaar....hahaha! Erg leuk dat er zo'n enthousiasme is over de nieuwigheden.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor ik heb besteld (net nadat ik het bericht kreeg dat de hengels aangekomen waren uit Amerika) in paniek had gemaild dat ik mijn login niet meer wist om 3 seconden later te ontdekken dat ik die dus wel nog wist en dus toch snel heb besteld. Enfin, dat ik enthousiast was en stond te popelen om te bestellen en schrik had dat ze reeds uitverkocht zou zijn dat was geloof ik al duidelijk :ha Maar dat jullie ook massaal aan het bestellen zijn geslagen is eigenlijk best wel grappig :LOL:

Lieve KS'ers, jullie zijn even kattenspeelgoed verslaafd als mij geloof ik :ha

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 27 december 2010 - 00:12

Smitten Kitten zei:

Inderdaad! Want ik kreeg een grappig berichtje van de eigenares van kattig :oops:
Blijkbaar zijn de KS-ers even erg als mij, want jullie zijn blijkbaar duchtig aan het bestellen geslagen nadat ik hier enthousiast mijn aankopen kwam showen :LOL:

Dag Hanne,

Hoe komt het toch dat ik het gevoel heb dat je ergens een berichtje over de nieuwe speeltjes hebt geplaatst? Ik heb gisteren meer bestellingen uit België ontvangen dan het afgelopen kwartaal bij elkaar....hahaha! Erg leuk dat er zo'n enthousiasme is over de nieuwigheden.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor ik heb besteld (net nadat ik het bericht kreeg dat de hengels aangekomen waren uit Amerika) in paniek had gemaild dat ik mijn login niet meer wist om 3 seconden later te ontdekken dat ik die dus wel nog wist en dus toch snel heb besteld. Enfin, dat ik enthousiast was en stond te popelen om te bestellen en schrik had dat ze reeds uitverkocht zou zijn dat was geloof ik al duidelijk :ha Maar dat jullie ook massaal aan het bestellen zijn geslagen is eigenlijk best wel grappig :LOL:

:lachen:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 27 december 2010 - 15:43

Smitten Kitten zei:

Oké, ik pleit schuldig :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 27 december 2010 - 20:53

Ik pleit ook schuldig! :LOL: :dancer: :dancer:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#51 Geplaatst 27 december 2010 - 21:00

:ha Achja, veel gelukkige katjes op KS he ;)

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#52 Geplaatst 27 december 2010 - 21:17

Ik pleit ....... :blont:

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#53 Geplaatst 27 december 2010 - 21:20

Of mag da weeral niet????

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#54 Geplaatst 27 december 2010 - 21:28

Waarom heb ik dit aan geklikt O:) ?
Ik haat dat dus he, in winkels zoals de tom&co vind je veel minder en is het ook nog es duurder :(
Maar bij webshops moet je met bankcontact enzo betalen, en dat heb ik dus niet :muur::muur::muur:.
Maar er zijn zoveel leuke dingetjes die ik zou willen :louche: :louche: :louche: :twisted:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 27 december 2010 - 21:28

Voila de eerste kerstbestelling was er vandaag ook al van zooplus.

Sanabelle tandensnoepjes,nog een kattebak voor in de hoek(Mauzy wil enkel die) en nog wa eten   lolzzzzzzzzzzz

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#56 Geplaatst 27 december 2010 - 21:29

En de tweede kerstzending komt dus van 'kattig' dankzij de medewerking van Hanne

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 28 december 2010 - 08:43

Cilia zei:

Waarom heb ik dit aan geklikt O:) ?
Ik haat dat dus he, in winkels zoals de tom&co vind je veel minder en is het ook nog es duurder :(
Maar bij webshops moet je met bankcontact enzo betalen, en dat heb ik dus niet :muur::muur::muur:.
Maar er zijn zoveel leuke dingetjes die ik zou willen :louche: :louche: :louche: :twisted:

misschien is er iemand in je buurt die ook besteld die dan jouw dingen mee kan bestellen en dan online betalen, en dat betaal je dan terug.

Geplaatste afbeelding

Gehenna
Gehenna
  • 733 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 28 december 2010 - 16:19

Neenee, allemaal héél stomme dingen (ik wil er niks van, ik wil er niks van, ik wil er niks van, ik wil er niks van, ....)
Als ik het dikwijls genoeg herhaal zou ik het echt moeten geloven naar't schijnt.
Maar het helpt niet !
Ik wil ALLES !!!!!! :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#59 Geplaatst 28 december 2010 - 16:45

MZ_forever zei:

misschien is er iemand in je buurt die ook besteld die dan jouw dingen mee kan bestellen en dan online betalen, en dat betaal je dan terug.

In het weekend heb ik ook met mijn VISA voor iemand betaald op het net en heb het geld zo gekregen van hem.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#60 Geplaatst 30 december 2010 - 14:49

Gearriveerd! En ik ben content!!!!! Kattenspulletjes voor baasje en beestjes ;)