Spring naar inhoud

- - - - -

Superleuke hengels!

• Log in om te reageren
203 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:04

Smitten Kitten zei:

Inderdaad! Want ik kreeg een grappig berichtje van de eigenares van kattig :oops:
Blijkbaar zijn de KS-ers even erg als mij, want jullie zijn blijkbaar duchtig aan het bestellen geslagen nadat ik hier enthousiast mijn aankopen kwam showen :LOL:

Dag Hanne,

Hoe komt het toch dat ik het gevoel heb dat je ergens een berichtje over de nieuwe speeltjes hebt geplaatst? Ik heb gisteren meer bestellingen uit België ontvangen dan het afgelopen kwartaal bij elkaar....hahaha! Erg leuk dat er zo'n enthousiasme is over de nieuwigheden.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor ik heb besteld (net nadat ik het bericht kreeg dat de hengels aangekomen waren uit Amerika) in paniek had gemaild dat ik mijn login niet meer wist om 3 seconden later te ontdekken dat ik die dus wel nog wist en dus toch snel heb besteld. Enfin, dat ik enthousiast was en stond te popelen om te bestellen en schrik had dat ze reeds uitverkocht zou zijn dat was geloof ik al duidelijk :ha Maar dat jullie ook massaal aan het bestellen zijn geslagen is eigenlijk best wel grappig :LOL:

Lieve KS'ers, jullie zijn even kattenspeelgoed verslaafd als mij geloof ik :ha

:ha :ha
Hier zijn de hengels gisteren ook toegekomen :a :a
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#77 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:04

papaver zei:

:oops: Ongelooflijk, hé. Dit heb ik besteld :d ;
Petstages Comfy Cozy warmtemat,           Vishapjes,           Wenskaart With love, Petstages Chilly Kitty Chew,           Petstages Blinking Buddy,           Kong Hugga Wubba teaser,           Petstages Flashing Firefly Mat,           Almo Nature tonijn & rundvlees  70 gram,           Glitterbolletje en een Teaser Jingle And Jive.

Die warmtemat kan nog van pas komen na de sterilisatie (moest uitgesteld worden omwille van mindere weerstand :( ) en ben ook benieuwd wat die blinkende dingen voor 's nachts gaan doen :LOL: . Een kong hadden ze al maar niet in die kleur en de rest is ook een nieuw speelgoedje of nieuwe smaak. Ik vind het waarschijnlijk spannender dan onze poezeltjes want als ik heel eerlijk ben hebben die niet veel meer nodig dan een kartonnen doos of winkelbox (zo'n vouwding) en een klein muisje of eendje :) , maar ze moesten maar eens iets te kort kunnen komen, hé.

O Zo Herkenbaar! ;) Ik kan er niet aan doen, maar telkens ik een pakket voor de katten ontvang heb ik het gevoel dat ik een kadootje krijg. Dan sta ik dat heel enthousiast en blij uit te pakken terwijl ik dat wel allemaal zelf betaald heb :ha

En inderdaad de katjes zijn vaak ook blij met gewoon een doos en een prul, maar af en toe vind je in je webshop en dierenwinkel plunderactiviteiten een paar speelgoedjes waar de katjes echt alles voor zouden doen en waar ze super blij mee zijn en dat is heel die zoektocht (en al die miskopen) dan weer helemaal waard ;) Zoals nu het overgrote deel van de hengels bv, en wat ze hier ook super vinden is de undercover mouse Undercover Mouse

Die halen ze zelfs zelf uit de doos :ha en als ik hem aan zet voor hen dan zijn er zo een paar die mij aankijken alsof ik een godin ben met speciale krachten :ha

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:16

Smitten Kitten zei:

O  Zoals nu het overgrote deel van de hengels bv, en wat ze hier ook super vinden is de undercover mouse Undercover Mouse

Die halen ze zelfs zelf uit de doos :ha en als ik hem aan zet voor hen dan zijn er zo een paar die mij aankijken alsof ik een godin ben met speciale krachten :ha

Zijn volwassen katten daar ook nog blij mee? Ik zag namelijk dat die ongeveer 35 euro kostte, kan dat? En dat vond ik wel riskant als ze het zoals zoveel inderdaad :d links laten liggen.
Maar je kan me nog overtuigen, hoor :goofy: :louche: (kijkt of haar man in de buurt is :ha )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#79 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:34

papaver zei:

Zijn volwassen katten daar ook nog blij mee? Ik zag namelijk dat die ongeveer 35 euro kostte, kan dat? En dat vond ik wel riskant als ze het zoals zoveel inderdaad :d links laten liggen.
Maar je kan me nog overtuigen, hoor :goofy: :louche: (kijkt of haar man in de buurt is :ha )

Ook volwassen katten! Hier ligt de hele club rond de undercover als hij opgezet wordt. De volwassen vinden het interessant en spelen ermee, maar de 2 jongsten (Dea en Jalopeño) springen er echt recht bovenop :ha

Hier onze volwassen poes Zsazsa die op haar gemak aan het spelen was, tot haar kinders (Chopin en Beatle) eraan kwamen ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 01 januari 2011 - 20:35.

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:43

Smitten Kitten zei:

Ook volwassen katten! Hier ligt de hele club rond de undercover als hij opgezet wordt. De volwassen vinden het interessant en spelen ermee, maar de 2 jongsten (Dea en Jalopeño) springen er echt recht bovenop :ha

Hier onze volwassen poes Zsazsa die op haar gemak aan het spelen was, tot haar kinders (Chopin en Beatle) eraan kwamen ;)

YouTube - Undercover Mouse @ Cattery Smitten Kitten

Leuk :LOL: ! Ik vroeg me eigenlijk vooral af of dat hengeltje het lang gaat uithouden. Hier leeft zoiets doorgaan maar enkele dagen :onzeker: . Of kan je het hengeltje zelf misschien makkelijk vervangen? Hoelang gaat de jouwe al mee als ik vragen mag?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#81 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:48

papaver zei:

Leuk :LOL: ! Ik vroeg me eigenlijk vooral af of dat hengeltje het lang gaat uithouden. Hier leeft zoiets doorgaan maar enkele dagen :onzeker: . Of kan je het hengeltje zelf misschien makkelijk vervangen? Hoelang gaat de jouwe al mee als ik vragen mag?

Dat is het enige nadeel... Ik ben toe aan mijn tweede undercover muis, de eerste is vrij snel afgebroken. Dat is niet zo'n groot probleem, want door een simpel stukje papier en wat plakband kan je dat wel "maken". Voor de zekerheid (omdat het hier echt favoriet speelgoed is) heb ik dus een tweede in huis gehaald. De eerste heb ik toen aan een kittenkoper (Kathleen hier op het forum) gegeven omdat ze benieuwd was of Chopin en Mimi het ook leuk speelgoed zouden vinden. Zij heeft blijkbaar nog een betere manier gevonden om het te maken. Hoe precies weet ik wel niet.

Onze nieuwe is inmiddels een dik half jaar oud en is nog niet afgebroken. Ondanks het feit dat die twee jongsten recht op het verenstokje gaan zitten.
De hengeltjes kan je ook bestellen bij bv kattig of andere webshops, dus je kan die zelf vervangen (en dat doe ik ook om de zoveel tijd, maar met die opzetstukjes die we nu hebben doe ik al een dik half jaar) maar als het afbreekt (wat er dus bij ons was gebeurd) moet je een beetje creatief zijn. Dat is het enige nadeel...

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:53

Smitten Kitten zei:

Dat is het enige nadeel...
De hengeltjes kan je ook bestellen bij bv kattig of andere webshops, dus je kan die zelf vervangen (en dat doe ik ook om de zoveel tijd, maar met die opzetstukjes die we nu hebben doe ik al een dik half jaar) maar als het afbreekt (wat er dus bij ons was gebeurd) moet je een beetje creatief zijn. Dat is het enige nadeel...

Mjaa, zolang het blijft draaien, kun je er dus wel wat plezier aan beleven :-k . Ik houd het voorlopig in gedachten en als je nog eens een okkazie hebt, durf ik me wel kandidaat stellen :d

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#83 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:54

En anders :ik weet het Webadres van 'Kattig' voor u........

sjaak
sjaak
  • 2.682 berichten
  • 8 katten

#84 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:56

zo dan........ wat een gaaf ding :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#85 Geplaatst 01 januari 2011 - 20:58

Tja Sjaak een bij 'Kattig' hebben ze veel gave spullen,kijk maar bij Froetskes- en mijn topic erover

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 01 januari 2011 - 21:04

Choeke zei:

En anders :ik weet het Webadres van 'Kattig' voor u........

Jaaa...gij zijt goed, zenne! Die verleiding kon ik bij Hanne al niet weerstaan :ha :ha !

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#87 Geplaatst 01 januari 2011 - 21:13

Tes allemaal begonnen mee Hanne weer hé.......Mor ik had mijn pakje iets vroeger.
Had nochthans gevraagd van eerst naar Hanne te gaan,Jalo te katnappen en dan naar hier te komen,maar ja mijn buitenlands is nog niet da blijkbaar........

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 01 januari 2011 - 21:15

Choeke zei:

Had nochthans gevraagd van eerst naar Hanne te gaan,Jalo te katnappen en dan naar hier te komen,maar ja mijn buitenlands is nog niet da blijkbaar........

Handlanger nodig :katnap: ?
Psss..maar hoe delen we de buit  :o ?

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#89 Geplaatst 01 januari 2011 - 21:19

Daar gaan we eens moeten over mailen zennne  ;) ;) ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#90 Geplaatst 01 januari 2011 - 21:35

Hela hela! Ik hoor alles hoor ;) En stop nu met mij te beschuldigen voor het feit dat jullie je allemaal niet onder controle kunnen houden en jullie blut kopen aan kattenspeelgoed :p (Ook heel leuk Pinkypawz en leuk detail: Die pakjes arriveren in een roze doos of envelop :ha )