Spring naar inhoud

- - - - -

hicat

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 17 mei 2009 - 17:02

heeft er al iemand een aankoop gedaan bij op www.hicat.co.uk ?
die hoge paal lijkt me wel wat hebben maar k had graag geweten of er mensen zijn die deze staan hebben of iemand kennen die hem staan heeft en wat de ervaringen ermee zijn
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 17 mei 2009 - 17:04

'k denk niet dat er hier iemand is die er zo al eentje heeft. Pixel wil er dolgraag eentje maar is nog even aan het wachten.
Mij lijkt het ook wel iets interessants maar zolang de werken hier niet aan het einde komen, vind ik dat beetje te gek om nu al te kopen..

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 17 mei 2009 - 17:10

poezemannen zei:

'k denk niet dat er hier iemand is die er zo al eentje heeft. Pixel wil er dolgraag eentje maar is nog even aan het wachten.
Mij lijkt het ook wel iets interessants maar zolang de werken hier niet aan het einde komen, vind ik dat beetje te gek om nu al te kopen..

haha, hier moeten de werken nog beginnen :d :LOL: maar ik kan ni wachten tot ze gedaan zijn, die paal moet tot op zolderniveau geraken, vooraleer de buitenren er staat en alle vensters zijn afgesloten met draad. dus, dacht ik, kan ik beter op voorhand iets zoeken
ja, pixel ziet zoiets ook zitten, heb ik gelezen, maar heb toch liever wat info van kopers, anders gaat het catpalace worden vrees ik (deze is wel goedkoper van hicat)

Bewerkt door tash, 17 mei 2009 - 17:11.
Reden van bewerken: naamaanpassing

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 17 mei 2009 - 17:26

lijkt me iets super voor de katten maar hier is dat momenteel niet ten orde
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 17 mei 2009 - 17:50

Ik heb hier op het forum toch eens fotootjes gezien van iemand die zo'n paal in huis had dacht ik. :-k
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#6 Geplaatst 17 mei 2009 - 19:32

Wij wachten hier inderdaad af tot we een huis gevonden en gekocht hebben. Dan weet ik hoe hoog ik kan gaan ;)