Spring naar inhoud

- - - - -

ervaring met TNT? update je raad het nooit !!!!

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 29 december 2010 - 18:31

Ester zei:

Volgens mij zijn ze door de stakingen een beetje het overzicht kwijt. :louche:
ik hoop het niet want ik heb ook bij zooplus besteld en het wordt geleverd met tnt :louche:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 29 december 2010 - 18:31

Ester zei:

Volgens mij zijn ze door de stakingen een beetje het overzicht kwijt. :louche:

Zijn er stakingen bij TNT? straks krijg ik nog 2 krabtonnen :d

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 30 december 2010 - 10:17

Heb contact gehad met TNT en jahoor het pakket is daar terug niet aangekomen, ik wist het he. :misselijk:

Heb naar zooplus telefoontje gedaan en ze zeggen ge moet nog afwachten.  Maar ik neem dit niet heb een boze mail gedaan naar zooplus dat ze de krabton moeten opsturen van GLS en dat ik hopelijk gn verdere stappen moet ondernemen en hopelijk tevreden klant mag blijven.

benieuwd op het vervolg hiervan.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 30 december 2010 - 16:13

Minneke zei:

Heb contact gehad met TNT en jahoor het pakket is daar terug niet aangekomen, ik wist het he. :misselijk:

Heb naar zooplus telefoontje gedaan en ze zeggen ge moet nog afwachten. Maar ik neem dit niet heb een boze mail gedaan naar zooplus dat ze de krabton moeten opsturen van GLS en dat ik hopelijk gn verdere stappen moet ondernemen en hopelijk tevreden klant mag blijven.

benieuwd op het vervolg hiervan.

krijg geen antw. van zooplus.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#35 Geplaatst 30 december 2010 - 16:48

Minneke zei:

krijg geen antw. van zooplus.

Die hebben geen zin meer om nog te werken dit jaar. :louche:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 30 december 2010 - 16:55

een echte klucht is het, vanmorgen een pakket van gls met de gratis kalender die ze bij de nalevering zouden meesturen, maar de krabton zelf niet ontvangen, bij TNT zeggen ze we hebben het pakket nog niet ontvangen.

een megagrote doos met een kalender in, echt belachelijk!! :misselijk:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 30 december 2010 - 20:59

Mijn bestelling is in twee gesplitst en blijkbaar wordt er 1 deel geleverd met TNT vanuit nederland en 1 deel met DHl vanuit duitsland :catnoknow wel raar aangezien ik op NL besteld heb. Mss hadden ze iets niet meer in voorraad?

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#38 Geplaatst 30 december 2010 - 21:09

Minneke het zit je niet mee zeg
wat een gedoe met dat klote tnt :r

hoop echt dat die snel komt (hoop 2) :hug:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 04 januari 2011 - 17:48

nog maar eens een telefoontje gedaan naar zooplus en nu gn ze morgen naar TNT bellen en me een mail sturen.

Morgen gaat mijn echtgenoot eens een telefoontje doen naar zooplus als er gn reactie is gekomen. Zijn engels is beter en hij zal es van zijn oren maken vrees ik.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#40 Geplaatst 04 januari 2011 - 17:52

Lilia2055 zei:

Mijn bestelling is in twee gesplitst en blijkbaar wordt er 1 deel geleverd met TNT vanuit nederland en 1 deel met DHl vanuit duitsland :catnoknow wel raar aangezien ik op NL besteld heb. Mss hadden ze iets niet meer in voorraad?

dat heb ik ook al eens meegemaakt. Ik denk dat het afhangt van welk produkt in welk magazijn is.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#41 Geplaatst 04 januari 2011 - 17:53

Minneke zei:

nog maar eens een telefoontje gedaan naar zooplus en nu gn ze morgen naar TNT bellen en me een mail sturen.

Morgen gaat mijn echtgenoot eens een telefoontje doen naar zooplus als er gn reactie is gekomen. Zijn engels is beter en hij zal es van zijn oren maken vrees ik.

dat is id een nadeel, dat engels. niet iedereen spreekt dat even goed en eerlijk gezegd is dat niet echt klantvriendelijk: een helpdesk in een andere taal.

maar tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met zooplus. als er iets mis was, is dat altijd opgelost geraakt. dus veel secces!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 04 januari 2011 - 18:00

Ik heb ondertussen het deel van DHL ontvangen via bpost. Maar het deel met TNT heeft nog steeds dezelfde status als op 30/12, heb ondertussen dus een mailtje gestuurd naar zooplus. Ik hoop dat ik morgen antwoord krijg.
Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#43 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:22

heb nog geen problemen gehad met TNT
vandaag nog een pakket gekregen

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:31

rara, het pakketje dat met TNT kwam is "verloren" geraakt, en nu wordt er dus een nieuw pakket geleverd. Maar 1 van de mandjes is niet meer leverbaar en moet dus wachten tot 5 februari om het opnieuw te bestellen.
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 05 januari 2011 - 17:27

Vandaag mail ontvangen dat de krabton dus niet meer in voorraad is en de centen gn terug storten. Natuurlijk als er zovele artikelen verloren gn gaat het uit voorraad :misselijk:

spijtig genoeg dus gn krabton voor mijn poezels.