Spring naar inhoud

- - - - -

de nieuwe bril

• Log in om te reageren
75 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#46 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:22

sneeuwwitje zei:

oplossing: niet gaan zwemmen! :ha

Jaaaaa, mijn idee!!!!! Helaas zeuren ze elke week aan mijn kop om te zwemmen en dan geef ik 1x in de 3 maand toe :ha :ha . Is niet mijn leukste uitje :ha :ha

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#47 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:23

leuke bril

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:23

*mikkeke* zei:

Ik denk dat wij een beetje in hetzelfde schuitje zitten :ha . Ik heb dus ook zeer zelden nog lenzen in want ik heb direct pijn in mijn hoofd. Tis alleen altijd zo'n ellende als ik moet gaan zwemmen met mijn kinderen. Zonder bril zie ik geen bal, met "gewone" lenzen zie ik de helft en barst ik van de hoofdpijn en met bril op zwemmen is ook zo duf :ha

Ik heb de laatste keer dus wel gezwommen met bril,
ging zwemmen met het zusje van mijn vriend en wil ze dan wel kunnen zien. Kan omwille van mijn astigmatisme ook geen lenzen dragen en zonder bril zie ik niks. Dan liever zwemmen met bril, ook al is het geen zicht ;)

Bewerkt door Jana_23, 26 januari 2011 - 22:24.

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#49 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:24

Jana_23 zei:

ging zwemmen met het zusje van mijn vriend en wil ze dan wel kunnen zien. Kan omwille van mijn astigmatisme ook geen lenzen dragen en zonder bril zie ik niks. Dan liever zwemmen met bril, ook al is het geen zicht ;)

:ha :ha :ha :ha ik zei al eens tegen mijn man ze moeten zo van die ruitenwissers uitvinden voor op je bril

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:26

*mikkeke* zei:

:ha :ha :ha :ha ik zei al eens tegen mijn man ze moeten zo van die ruitenwissers uitvinden voor op je bril

:ha :ha of een duikbril op sterkte ;)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#51 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:35

Jana_23 zei:

:ha :ha of een duikbril op sterkte ;)

:ha :ha

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#52 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:35

*mikkeke* zei:

:ha :ha ja zeker als je fietst en het begint te regenen, dan zie ik geen steek meer! :o
Of zo een afdakske :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#53 Geplaatst 26 januari 2011 - 22:36

Jana_23 zei:

:ha :ha :ha sorry maar dat lijkt mij zooo grappig! :ha :ha :ha

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:25

sneeuwwitje zei:

Kmoet wel zeggen dat ik superblij ben met mijn dure glazen! Ze zijn een ééénorm verschil met mijn glazen van pearle, vanaf de eerste keer zag ik alles supersuperscherp (dezelfde sterkte) en ik heb veel minder last van mijn astigmatisme! (het zijn speciale glazen geslepen voor mijn correctie van cilinder)

Dat is zoooo waar! Mijn vorige glazen waren ook van Pearl, NOOIT ga ik daar nog glazen halen!!! Ik heb sinds zaterdag ook een nieuwe bril, met vrij dure glazen (zo met iets speciaal dat je bijna zo'n volledig goed zicht krijgt als met lenzen, omdat ik geen lenzen meer ga dragen wou ik dat) en WOW!!! Ik zie echt haarscherp, Wat heb ik een jaar gemist hier op de wereld?!!! :LOL:

Je staat trouwens SUPER met je nieuwe bril!!! :thumb:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:34

Ik heb dus een rustbril van pearl maar dat helpt echt niet!!! Nu begrijp ik waarom, zijn ze dan zo slecht?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#56 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:37

sneeuwwitje zei:

Hier zijn dan de foto's! :dance:
Tzijn niet echt goeie foto's maar zo kan je "dé bril" zien hé :LOL:
Bijlage monthly_01_2011/post-1273-1351068627,9944.jpg
Bijlage monthly_01_2011/post-1273-1351068627,9954.jpg
Ooooh ook een grote bril, mooi!
Bij mij zijn er sommige collega's die er mee lachen :8 en dan durf ik die minder opzetten, die kleinere zijn nu meer in de mode he.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:41

Solotje zei:

Ooooh ook een grote bril, mooi!
Bij mij zijn er sommige collega's die er mee lachen :8 en dan durf ik die minder opzetten, die kleinere zijn nu meer in de mode he.

Daar mag je echt niet naar kijken Anja!!! Zal nog is een voorbeeldje geven, ik hou echt van rode lippen :oops: En nog nooit durfde ik lippenstift op doen en nu heeft een vriendin mij overhaalt et voila :) En in de mode in de mode, whatever! Als je die zelf mooi vindt....... :thumb: Ik heb nu een bril die dat helemaal niet in de mode is denk ik, zo zonder rand ofzo, gewoon voor mijn eigen gemak eigenlijk. Ik vond mijn bril te zwaar en nu heb ik zo'n super lichte van silhouette! :thumb:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#58 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:44

Frances zei:

Daar mag je echt niet naar kijken Anja!!! Zal nog is een voorbeeldje geven, ik hou echt van rode lippen :oops: En nog nooit durfde ik lippenstift op doen en nu heeft een vriendin mij overhaalt et voila :) En in de mode in de mode, whatever! Als je die zelf mooi vindt....... :thumb: Ik heb nu een bril die dat helemaal niet in de mode is denk ik, zo zonder rand ofzo, gewoon voor mijn eigen gemak eigenlijk. Ik vond mijn bril te zwaar en nu heb ik zo'n super lichte van silhouette! :thumb:
Mja ik weet het maar toch, het zit in je hoofd he. Ik wist toen ook niet wat voor model ik moest nemen en eigelijk heeft Dave hem gekozen, het zal daarom zijn dat ik niet zeker ben.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#59 Geplaatst 27 januari 2011 - 08:11

Ik heb dus ook een bril van pearl, maar ik moet deze gaan hele dagen dragen, enkel voor tv-kijken, computeren,... dus om ver te zien en voor beeldschermen :)
Maar ik draag deze zo goed als niet, omdat ik er gewoon barstende hoofdpijn van krijg als ik deze draag :s

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 27 januari 2011 - 08:17

Sarah en Erik zei:

Ik heb dus ook een bril van pearl, maar ik moet deze gaan hele dagen dragen, enkel voor tv-kijken, computeren,... dus om ver te zien en voor beeldschermen :)
Maar ik draag deze zo goed als niet, omdat ik er gewoon barstende hoofdpijn van krijg als ik deze draag :s

Oei! Dat is wel niet goed! Ik weet niet hoe dat zit bij Pearl, maar bij deze optiek dat ik geweest ben, als ik zo'n problemen heb binnen het jaar (? denk ik ?) dan wordt dat gratis opgelost. Ik kan ook echt elke moment daar binnen stappen wanneer er iets scheelt enz. Denk dat dat het verschil is tussen pearl en een echte optiek. Zo ging ik dan vorig jaar naar Pearl voor nieuwe glazen, eerst naar oogarts gegaan en mijn ogen ware echt weer fel achteruit gegaan, die controleren dat dus niet eerst hé! Dat is gewoon direct, hup die glazen verkocht! Tov bij de optiek moet ge eigenlijk eerst terug hetzelfde doen als bij de oogarts, kwestie van double checken want tenslotte gaat dat ook om dik 200 euro hé...