Spring naar inhoud

- - - - -

Draadjes na sterilisatie

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1 Geplaatst 18 mei 2009 - 09:02

Zoals jullie weten is Phoebe op 4 mei gesteriliseerd, normaal gingen de draadjes vanzelf verteren, binnen de 10 dagen.
Nu had ik al vorige week gemerkt dat er nog altijd aan het begin/einde van het littekentje nog wat draad uitkomt (blauwachtig).
De sterilisatie is nu al 14dagen geleden.
Na nog een check-up deze morgen zit het er nog steeds.
Best eens naar de DA gaan of zal dit toch nog vanzelf verdwijnen?

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#2 Geplaatst 18 mei 2009 - 09:48

Normaal vergaan die vanzelf , maar als je ongerust bent , bel even je Da :miauw:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 18 mei 2009 - 10:04

hier zijn ze er ook na een tijd vanzelf uitgegaan
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 mei 2009 - 13:01

Normaal vallen ze vanzelf uit, maar als het te lang blijft zitten zou ik toch even bij de DA langs gaan, het zou anders kunnen ontsteken. Misschien eens bellen of het nodig is om langs te komen of dat je nog wat moet afwachten ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#5 Geplaatst 18 mei 2009 - 13:04

daarnet eens gebeld, toch eens gaan vnv ze gaan het dan bijknippen...

Guest_Nadia_*
Guest_Nadia_*

#6 Geplaatst 18 mei 2009 - 16:15

Nala is negen jaar geleden ook gesteriliseerd, en bij haar zijn de draadjes ook verteerd. Ze heeft wel enkele keren aan de draadjes zelf getrokken, na een weekje begonnen deze een beetje los te hangen. Dus is stel niet uit dat ze deze misschien zelf uitgetrokken heeft. In alle geval het is mooi genezen zonder ontstekingen of dergelijke..
Groetjes :oops:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#7 Geplaatst 23 mei 2009 - 00:01

Lisje zei:

Nu had ik al vorige week gemerkt dat er nog altijd aan het begin/einde van het littekentje nog wat draad uitkomt (blauwachtig).

Dat hadden we bij Delphi ook voor. We hebben toen de DA laten komen en die heeft dat verwijderd.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 23 mei 2009 - 11:25

Bij Daisy'tje zit er ook nog een stukje van de draadjes aan het uiteinde, en het zit nog goed vast. Volgende week moet ze toch voor haar 2de inenting, en als het er dan nog in zit, laat ik het ook door de DA verwijderen
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#9 Geplaatst 25 mei 2009 - 10:15

Ze hebben de draadjes er voorzichtig uitgetrokken met een pincetje, zat al goed los blijkbaar. Het is heel mooi genezen en de haartjes komen al terug, bye bye blote buik :) .

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#10 Geplaatst 25 mei 2009 - 10:46

dat is dan ook weeral een zorg minder hé , want we zijn allemaal toch snel ongerust , als het over onze schatjes gaat :hug: :hug: :hug:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#11 Geplaatst 25 mei 2009 - 10:47

Gelukkig is het weer helemaal in orde.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#12 Geplaatst 25 mei 2009 - 18:46

:thumb: :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 25 mei 2009 - 18:54

ah da s goed!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding