Spring naar inhoud

- - - - -

Naam voor onze rode maine coonlady! p4

• Log in om te reageren
152 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#106 Geplaatst 01 januari 2011 - 16:16

Wie weet of hij dat verbreekt?? :twisted: :twisted: :twisted:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#107 Geplaatst 01 januari 2011 - 16:20

Kathleen zei:

Ze zijn allemaal met hun poepke in de boter gevallen bij jullie. Alle euh.... ni belangrijk, als het maar goed zit. Heb je trouwens al een nieuwkomerke in gedachten voor 2011? En heuu.... heb je al eens in de oogjes van Athena gekeken? :love4:

dat van die boter heb ik zo mijn twijfels over : zal eerder margarine zijn met verzadigde omega3 en 6 vetzuren ...

nieuwkomerkes voor 2011 ? mijn goede voornemens nog niet gelezen ???

:alc:
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 01 januari 2011 - 17:12

YvVanRoyen zei:

dat van die boter heb ik zo mijn twijfels over : zal eerder margarine zijn met verzadigde omega3 en 6 vetzuren ...

nieuwkomerkes voor 2011 ? mijn goede voornemens nog niet gelezen ???

:alc:
Alé Yv, kijk eens in haar lieve oogjes :love: trouwens 19 is een ongeluksgetal O:)

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#109 Geplaatst 01 januari 2011 - 17:16

Kathleen zei:

Alé Yv, kijk eens in haar lieve oogjes :love: trouwens 19 is een ongeluksgetal O:)

19 een ongeluksgetal ? het zijn er hier 18 hoor !!! ben je de tel kwijt ???

zeg Kathleen : hoeveel poezen heb jij ??? 3 ??? is dat niet het strikte minimum ?

Athena en die ragdoll van jou (the doll collective mimi) passen wel mooi samen ... :alc:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 01 januari 2011 - 17:22

YvVanRoyen zei:

19 een ongeluksgetal ? het zijn er hier 18 hoor !!! ben je de tel kwijt ???

zeg Kathleen : hoeveel poezen heb jij ??? 3 ??? is dat niet het strikte minimum ?

Athena en die ragdoll van jou (the doll collective mimi) passen wel mooi samen ... :alc:

:oops: :oops: ik dacht dat de laatste er nog niet bijstond. Tja, ik heb 3 poezen en een mopshond . maar poekie de ADHD-er woont niet hier. Dus eigenlijk wonen er hier maar 2 poezen. "ons Mimi" en Chopin. En idd, Athena en "mijn ragdoll" zouden een mooi stel zijn. Maar excuses..... :oops: :oops: :oops: :oops: , mijn jongste dochter is allergisch aan huisdieren (gelukkig zit die op internaat en bestaan der pillekes voor :mrgreen: ), ik heb nu amper plaats in bed (oké ook een flauw excuus), maar er zijn wel andere redenen waarom er hier voorlopig niets meer bijkomt :( . Maar heb je Athena haar snoeteke gezien, daar kan je nu toch niet niet op vallen hé :love4: .
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#111 Geplaatst 01 januari 2011 - 17:26

Kathleen zei:

:oops: :oops: ik dacht dat de laatste er nog niet bijstond. Tja, ik heb 3 poezen en een mopshond . maar poekie de ADHD-er woont niet hier. Dus eigenlijk wonen er hier maar 2 poezen. "ons Mimi" en Chopin. En idd, Athena en "mijn ragdoll" zouden een mooi stel zijn. Maar excuses..... :oops: :oops: :oops: :oops: , mijn jongste dochter is allergisch aan huisdieren (gelukkig zit die op internaat en bestaan der pillekes voor :mrgreen: ), ik heb nu amper plaats in bed (oké ook een flauw excuus), maar er zijn wel andere redenen waarom er hier voorlopig niets meer bijkomt :( . Maar heb je Athena haar snoeteke gezien, daar kan je nu toch niet niet op vallen hé :love4: .

daarom ook ... hoog tijd dat er iets bijkomt bij jou !!!
en voor de prijs moet je het niet laten ...
ze is al ontwormd, ontvlooid, gesteriliseerd, geschikt om in huis te houden samen met andere poezen !!! :x
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 01 januari 2011 - 17:32

YvVanRoyen zei:

daarom ook ... hoog tijd dat er iets bijkomt bij jou !!!
en voor de prijs moet je het niet laten ...
ze is al ontwormd, ontvlooid, gesteriliseerd, geschikt om in huis te houden samen met andere poezen !!! :x
O:) mmmm, ze moet ook nog eten hebben hé en een nieuw mandje, een kattebak, pffff, kan je ze niet stiekem hier komen afzetten? Ik mag er geen meer van men man :cry: :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#113 Geplaatst 01 januari 2011 - 17:35

Kathleen zei:

O:) mmmm, ze moet ook nog eten hebben hé en een nieuw mandje, een kattebak, pffff, kan je ze niet stiekem hier komen afzetten? Ik mag er geen meer van men man :cry: :cry: :cry:

kattebak = 5 euro
mandje = hier op ks eens rondvragen = 5 euro
eten ??? zoveel verschil maakt eentje meer nou ook weer niet !!!
hoeveel eten gooi je nu weg omdat het niet op geraakt ???? :alc:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#114 Geplaatst 01 januari 2011 - 17:41

Inderdaad, ik weet nooit wat me hier te wachten staat!!! O:)

eve zei:

Ahhh wat top zeg! Tsja, Yv zei wel dat hij even wilde wachten met nieuwe mandjes, maar niets is zo veranderlijk als een Gemini... gelukkig maar! :thumb: :dancer:

Guest_astrid_*
Guest_astrid_*

#115 Geplaatst 01 januari 2011 - 19:10

Nog gefeliciteerd, prachtig coontje.

Er kan er vast nog wel ééntje bij....of 2...3....4.......... :x

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#116 Geplaatst 01 januari 2011 - 19:18

YvVanRoyen zei:

als ik de voorspellingen op kattensite moet geloven dan zouden we me 13 aan ons ideale getal zitten.
19 is al gevallen al volgende priemgetal
20 komt al eens meer ter sprake
er is zelfs al
23 vernoemd
en 2x13 = 26 (niet waar Sihirci???)
maar ik blijf bij mijn goede voornemen voor 2011 !!! :x

En dat goede voornemen is ieder een eigen dertien tallige cirkel katten, een echte heksencirkel dus :dancer: :dancer: :dancer: :flower:

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#117 Geplaatst 02 januari 2011 - 19:47

3elfje zei:

:lachen: :lachen: Wendy, dan hebben we nog heel wat te gaan :catscratchhead
Gelukkig nieuwjaar voor jou en de poezenbende :hug

Niet zoveel méér hoor, je bent rap aan dat getalletje! :x :x :x ;) ;) ;)

Bedankt voor de lieve wensen!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#118 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:36

Ja en we hebben ervan genoten! We konden het jaar niet beter afsluiten dan met onze hele poezenfamilie :heart:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#119 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:38

Het gekke is dat je het eigenlijk niet meer zo bijhoud hoeveel het er eigenlijk zijn :twisted:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#120 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:41

Weten jullie geen langharige kittens of halfwasjes zitten???
Heb net de foto's door gekregen van de kittens waar ik een oogje op had maar die zijn volgens mij echt kortharig maar met nog nesthaartjes :oops: