Spring naar inhoud

- - - - -

zooplus

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 08 januari 2011 - 15:12

Puma27 zei:

Stom vraagje: maar zijn jullie dan altijd thuis als GLS of TNT aan de deur staat?
Ik zou ook iets via zooplus willen bestellen , maar wij zijn hele dagen uit werken, hoe doe je dat dan?

Ik tel altijd uit wanneer ik thuis ben om het in ontvangst te nemen. Ik werk wel vooral 's avonds, dus ben meestal overdag wel thuis. Maar als je al enkele keren besteld hebt, weet je hoelang je op je pakketje moet wachten en kan je er dus wel rekening mee houden.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Puma27
Puma27
  • 119 berichten

#32 Geplaatst 11 januari 2011 - 22:42

Mijn pakketjes is blijkbaar vrijdagavond nog verstuurd, maar ik heb nog niks ontvangen. Was vandaag en gisteren natuurlijk wel gaan werken. Laten ze dan geen briefje achter als ze aan de deur geweest zijn? Want nu is het natuurlijk gokken....
En morgen ben ik natuurlijk ook weer op zwier.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 12 januari 2011 - 08:49

Ik weet niet zeker of ze een briefje achterlaten, maar als het te lang duurt(langer dan 3 dagen nadat er verzonden staat), stuur je gewoon een email naar zooplus. Er kan namelijk altijd wel eens iets misgaan.
Geplaatste afbeelding

Puma27
Puma27
  • 119 berichten

#34 Geplaatst 12 januari 2011 - 15:28

Ik zal best es een mailtje sturen, want vandaag nog altijd niks ontvangen.
Ze kunnen natuurlijk al aan de deur geweest zijn, maar als ze niks achterlaten , kan ik dat ook niet na gaan .

Puma27
Puma27
  • 119 berichten

#35 Geplaatst 12 januari 2011 - 15:54

Ik ga dus géén mailtje sturen!
Ik keek zonet nog es op de site van zooplus om te kijken of er leveringsinformatie was (die was er vrijdag nog niet), en ik zie dat mijn pakket vandaag om 14u afgeleverd is, en afgetekend door de apotheek hier een eindje verder!
Kben dus rap es gaan zien, en inderdaad, daar stond mijne zak kattenvoer.
Pepsi is er al van aan het smullen!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#36 Geplaatst 12 januari 2011 - 16:24

PeggyJ zei:

Ik tel altijd uit wanneer ik thuis ben om het in ontvangst te nemen. Ik werk wel vooral 's avonds, dus ben meestal overdag wel thuis. Maar als je al enkele keren besteld hebt, weet je hoelang je op je pakketje moet wachten en kan je er dus wel rekening mee houden.

dat probeer ik ook, maar dat lukt dus niet altijd. Vaak zijn ze gewoon te snel :LOL: dan bestel ik dinsdag, maar dan zijn ze ineens donderdag al aan de deur ipv vrijdag.
normaal laten ze altijd wel een briefje achter als ze geweest zijn.  

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 12 januari 2011 - 16:27

ik ben benieuwd wanneer ik mijn bestelling zal krijgen...
heb gisteren iets besteld en meteen betaald.
en eind vorige week ook iets besteld. spannend :dancer:
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#38 Geplaatst 15 januari 2011 - 17:59

Normaal gezien als ik in de voormiddag bestel is mijn bestelling er al 's anderendaags alleen deze week heb ik maandag besteld en tot nu toe nog altijd niets!
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie