Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 31 december 2010 - 18:18

Ja, eindelijk zijn al onze mandjes vol met 7 poezels (geluksgetal :love3: ). We hebben vandaag kennis gemaakt met deze knappe kerel:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

En hij heeft direct ons hartje gestolen :love: :love: :love: . Bebbeltje krijgt er een actief vriendje bij en de anderen een lieve knuffelbeer :love4: :love4: :love4: .
Marina, bedankt voor het vertrouwen :hug: :hug: :hug: . Ik weet dat je even twijfelde omdat Dirk zich zo afzijdig hield maar ik heb genoten van zijn gezicht toen hij Julius aan het knuffelen was op de krabpaal :love3: . Dirk zal niet zo rap zijn gevoelens tonen maar als hij ja zegt, bedoelt hij echt wel ja :loveshower: :loveshower: :loveshower: .
Ik vond het superleuk bij jou (sorry dat we zo vlug weg moesten maar onze kids waren hier ook aan het wachten op ons :oops: ). Ik heb genoten van je zonen, twee lieve schatten die me bedolven hebben onder de zoenen :love3: en de rest van je poezenbende. Die hebben daar echt een luxewereldje bij jou :hug: :hug: :hug: .

Bijgevoegde thumbnails

• user62_pic46539_1292355159.jpg
  • user62_pic46541_1292355169.jpg
  • user62_pic46555_1292355255.jpg
  • DSC02122.jpg
  • user62_pic46556_1292355261.jpg

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 31 december 2010 - 18:20

Allez zeg, Lut! Wat zeg jij nu? Ik val hier compleet uit de lucht!!! :trance: :trance: :trance:

Not ;) Proficiat met je nieuwe huisgenoot! Geniet er maar van! :love3:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 31 december 2010 - 18:22

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaH
geweldigggggggg!!!!

Dikke proficiat!!!!!!

wat een nieuwjaars cadeautje

verhuisd hij volgende week??
:heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 31 december 2010 - 18:24

Lutje van harte met de mooie kater

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#5 Geplaatst 31 december 2010 - 18:25

Oh wat fantastisch dat die mooie jongen jullie katten komt assisteren jullie onder de fluweelzachte poezenvoetjes te houden :thumb:
Gefeliciteerd en heel veel geluk voor en met die heerlijke spetter :d

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 31 december 2010 - 18:25

Ah wat leuk en zo'n mooi kereltje, :LOL: !!!

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#7 Geplaatst 31 december 2010 - 18:30

Oooo Lut wat een schoontje :heart:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 31 december 2010 - 18:32

Ik ben blij dat Julius zo'n superthuisje tegemoet gaat :thumb: .

Normaal gezien, zouden er morgen nog mensen komen kijken hebben, maar de klik zat er al zo goed tussen jullie en Julius dat het zo heeft moeten zijn.
En nu je Dirk zo ver hebt gekregen, zou het jammer zijn dat ik tegendraads zou doen hè ;)
Nu blijf ik zeker op de hoogte van mijn kleine man, alhoewel klein, heb hem zojuist gewogen 1 kg 991 :LOL:

Wanneer dat hij verhuisd moeten we nog precies bespreken met elkaar, waarschijnlijk zondag, hij wordt dan juist 15 weken :love4: .  

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#9 Geplaatst 31 december 2010 - 18:33

Marina zei:

Normaal gezien, zouden er morgen nog mensen komen kijken hebben, maar de klik zat er al zo goed tussen jullie en Julius dat het zo heeft moeten zijn.
En nu je Dirk zo ver hebt gekregen, zou het jammer zijn dat ik tegendraads zou doen hè ;)
Nu blijf ik zeker op de hoogte van mijn kleine man, alhoewel klein, heb hem zojuist gewogen 1 kg 991 :LOL:

Wanneer dat hij verhuisd moeten we nog precies bespreken met elkaar, waarschijnlijk zondag, hij wordt dan juist 15 weken :love4: .  

Denk dat hij niet beter terecht zou kunnen komen :d

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#10 Geplaatst 31 december 2010 - 18:35

Gefeliciteerd, met dit super knappe kereltje!!  

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 31 december 2010 - 18:35

Marina zei:

We zien wel he :hug: :hug: :hug: ; We zouden het verstaan hebben, mocht je eerst morgen nog de andere mensen laten langskomen hebben hoor (ik had hem toch al in zijn oor gefluisterd dat hij morgen absoluut niet lief mocht zijn :lachen: ).

Geplaatste afbeelding

DAmbiorix
DAmbiorix
  • Geband lid
  • 1.722 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 31 december 2010 - 18:35

wat een snoezig ventje zeg!!!!!! :love4:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 31 december 2010 - 18:40

Joloka zei:

We zien wel he :hug: :hug: :hug: ; We zouden het verstaan hebben, mocht je eerst morgen nog de andere mensen laten langskomen hebben hoor (ik had hem toch al in zijn oor gefluisterd dat hij morgen absoluut niet lief mocht zijn :lachen: ).

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 31 december 2010 - 18:41

Marina zei:

ik wil dat nestje nog zien :)
Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#15 Geplaatst 31 december 2010 - 18:42

yeah, dat is een mooi poesje !!!! :thumb: dikke proficiat met jullie aanwinst
Geplaatste afbeelding