Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#151 Geplaatst 03 januari 2011 - 19:24

Smitten Kitten zei:

Nee dat werkt alleen (enfin, vooral) bij de katten van Marina denk ik :ha Nog nooit een kat (laat staan een hele hoop katten) zo gek zien worden voor hesp :ha

Och, Gabriël en Rafje springen hier ook op onze benen voor hesp :oops: .

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#152 Geplaatst 03 januari 2011 - 19:26

Smitten Kitten zei:

Nee dat werkt alleen (enfin, vooral) bij de katten van Marina denk ik :ha Nog nooit een kat (laat staan een hele hoop katten) zo gek zien worden voor hesp :ha

:ha :ha
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#153 Geplaatst 03 januari 2011 - 19:35

Smitten Kitten zei:

Hier komen ze ook meteen af en proberen ze mijn benen als krabpaal te gebruiken als ik een pakje opendoe! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

vero
vero
  • 458 berichten
  • 5 katten

#154 Geplaatst 03 januari 2011 - 19:37

proficiat met je nieuwe mooie mannetje hij is prachtig :)
groetjes vero

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#155 Geplaatst 03 januari 2011 - 20:25

ik denk dat Alana Julius mist, ze was daarstraks met een beer in dezelfde kleurtinten aan het sleuren :catscratchhead
Ze probeerde die mee naar de keuken te sleuren, maar was wat te groot om over de houten plaat te springen. Met Julius zou dat overigens ook niet meer gelukt zijn, hihi.

Bewerkt door Marina, 03 januari 2011 - 20:25.

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#156 Geplaatst 03 januari 2011 - 23:14

Wat een schatje zeg,, nu mag hij mee naar bed dan hihi..
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#157 Geplaatst 04 januari 2011 - 07:39

Marina zei:

ik denk dat Alana Julius mist, ze was daarstraks met een beer in dezelfde kleurtinten aan het sleuren :catscratchhead
Ze probeerde die mee naar de keuken te sleuren, maar was wat te groot om over de houten plaat te springen. Met Julius zou dat overigens ook niet meer gelukt zijn, hihi.

Och arme Alana :hug: :hug: :hug: .
Ik ben deze nacht in bed gaan slapen. De kids bleven toch tot een uur of twaalf beneden (en ik moest nog veel slaap inhalen na de nieuwjaarsdagen en de korte nacht van gisteren) en ik ben wakker geworden om 3 uur en ben tot 4 uur beneden geweest. Alles was rustig. Hij is even komen eten van het droogvoer en de korrels. Nu is hij alweer aan het spelen :love3: . Rafje is zo lief voor hem: die wil aan hem ruiken, Bebbeltje wil eigenlijk ook al en bekijkt hem terwijl hij aan het spelen is, maar zodra ze iets dichter is, vergeet ze dat ze dan niet moet blazen :lachen: . Finn is ook zo rustig en lief (maar krijgt ook nog een blaasje van dat kleine kereltje) en Zita ook. Gabriël negeert hem (zoals hij met alle nieuwkomers doet), enkel onze Nellemie moet tonen dat ze de queen is he en maakt zich heel groot naar hem toe. Maar zodra hij dan terugblaast, druipt ze het af. Maar hij loopt hier gewoon rond, speelt, eet en drinkt en trekt er zich allemaal niets van aan :love: :love: :love: .
Gisterenavond hebben de andere poezels allemaal nog even in de buitenren gespeeld, ja echt, gespeeld :dancer: .  En dat is voor mij toch ook een teken dat het allemaal wel goed komt.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#158 Geplaatst 04 januari 2011 - 09:20

:thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#159 Geplaatst 04 januari 2011 - 09:38

Weet je dat dat klein ding hier graag meekuist? Ik ben het stof aan het wegvegen en Julius is dus aan het meehelpen :LOL: . Hij heeft daarnet nog wat Tinlo gegeten (gisterenavond had hij er echt geen zin in).

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 04 januari 2011 - 09:41

Joloka zei:

Weet je dat dat klein ding hier graag meekuist? Ik ben het stof aan het wegvegen en Julius is dus aan het meehelpen :LOL: . Hij heeft daarnet nog wat Tinlo gegeten (gisterenavond had hij er echt geen zin in).

Mag Milo daar eens op bezoek komen om te zien hoe hij het moet doen? dan kan ik een dweil aan zijn krulstaart hangen. Alles blijft daar toch in vasthaken :lachen:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#161 Geplaatst 04 januari 2011 - 09:55

Spanishke zei:

Mag Milo daar eens op bezoek komen om te zien hoe hij het moet doen? dan kan ik een dweil aan zijn krulstaart hangen. Alles blijft daar toch in vasthaken :lachen:

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#162 Geplaatst 04 januari 2011 - 10:02

Spanishke zei:

:ha :ha :ha ocharme! Laat je hem hier ook ineens komen dan met de dweil O:) :ha

Oooh Lutje,je nieuwe poemelke doet het super zo te horen!!! :loveshower:
Nu moet ik toch nog is komen knuffelen he O:) O:) O:)
Dan kan ik die prachtige Finn nog eens bewonderen :heart:
En deze keer een extra grote stevige tas mee nemen :engel:
Niet voor iets in te steken hoor :engel: neeeeuuuhhh ik zou niet durven :engel:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#163 Geplaatst 04 januari 2011 - 11:06

Knappe kerel Lutje, gefeliciteerd. (ook voor Marina)
:heart: :heart:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#164 Geplaatst 04 januari 2011 - 11:20

Oh, ik zie dit topic nu pas! Proficiat met je nieuwe ventje erbij! Wat een knapperd. :heart: :heart: En leuk dat Marina haar kleine man hier nu nog kan volgen.

Lisje
Lisje
  • 7.796 berichten
  • 2 katten

#165 Geplaatst 04 januari 2011 - 11:24

Oooh ik zag net foto's staan op facebook en verstond mij er niet aan :oops: , dan vlug hier eens komen neuzen! :)

Dikke proficiat met je nieuwe mooie aanwinst!! :love3: :)