Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#196 Geplaatst 04 januari 2011 - 19:50

Marina zei:

Julius zal ook wel wat rustiger worden naar het ouder worden toe, nu heeft hij natuurlijk nog energie op overschot als kittenzijnde, is bij kinderen ook zo, zie maar naar Joël en Dean :trance:

Toen ik ze heb gezien waren ze echt heel braaf, Marina! Je had het hier op KS al wel eens gezegd dat het spookjes konden zijn dus ik was voorbereid op het ergste :ha Maar ze waren een pak braver dan veel andere kinderen die ik ken hoor! Maar ze waren ook moe denk ik ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#197 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:09

Smitten Kitten zei:

Toen ik ze heb gezien waren ze echt heel braaf, Marina! Je had het hier op KS al wel eens gezegd dat het spookjes konden zijn dus ik was voorbereid op het ergste :ha Maar ze waren een pak braver dan veel andere kinderen die ik ken hoor! Maar ze waren ook moe denk ik ;)

Hun batterijtjes waren bijna plat :lachen: :lachen: :lachen: (sorry Marina, plaagmodus staat aan).

Och, daarnet heb ik genoten: Ik lag in de zetel en dat kleine prutske komt eens piepen bij mij en wie komt er zich bij mij leggen: Rafje :love: :love: :love: . Da's dus super he want die is hier nog niet zo heel lang (6 maanden) en is eigenlijk niet gewoon van in een groep en binnen te leven en die bloeit dus altijd maar meer en meer open. Ik wist echt niet hoe hij nu zou reageren op een klein kitten en hij doet het dus echt super :loveshower: :loveshower: :loveshower: . Och wat ben ik verliefd op al mijn poezels :love3: .

Geplaatste afbeelding

Jokari
Jokari
  • 1.097 berichten
  • 2 katten

#198 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:21

wat een prachtig poema'tje Lut !

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#199 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:27

Toen waren ze idd al goed uitgeteld. Maar het zijn niet constant spookjes hoor, gelukkig maar. Zoals Lut al zei, zijn ze ook heel lief, Dean gaf haar constant kusjes :d , maar ook tegenover de katten zijn ze lief (al kunnen ze ze ook weleens plagen), ze geven de katten en dan vooral de kittens makkelijk kusjes, waarschijnlijk omdat ze dat zien van mij, maar daarentegen kunnen ze ook erg druk zijn, vooral als ze samen zijn dan ligt de kamer in no time overhoop en moet je ogen in je achterhoofd hebben :trance: . Voor mensen die levendige kinderen gewend zijn, is dat niet erg, die verstaan dat, maar voor mensen die dat niet gewend zijn, die kunnen het weleens stoute kinderen noemen :( , terwijl dat niet zo is. Ze zijn gewoon erg nieuwsgierig en willen graag veel aandacht, vooral Joël, die is een beetje jaloers.  Krijgen ze geen aandacht dan begrijpen ze dat nog niet goed en dan gaan ze vanalles uitsteken om wel aandacht te krijgen ;-)
Als ze bij jou shoot aanwezig waren geweest, hadden ze waarschijnlijk mee op de tafel gezeten, aan je spots gefruld of anderzijds al hun speelgoed laten zien en/of met hun fietsje door de kamer aan het rijden geweest , ... Dat leidt de katten en jou natuurlijk wel wat af :ha
Je hebt er je handen natuurlijk aan vol, en er sneuvelen dikwijls dingen, maar ja, dat beterd wel met de tijd ;) .

Bewerkt door Marina, 04 januari 2011 - 20:30.

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#200 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:29

Joloka zei:

Hun batterijtjes waren bijna plat :lachen: :lachen: :lachen: (sorry Marina, plaagmodus staat aan).

Och, daarnet heb ik genoten: Ik lag in de zetel en dat kleine prutske komt eens piepen bij mij en wie komt er zich bij mij leggen: Rafje :love: :love: :love: . Da's dus super he want die is hier nog niet zo heel lang (6 maanden) en is eigenlijk niet gewoon van in een groep en binnen te leven en die bloeit dus altijd maar meer en meer open. Ik wist echt niet hoe hij nu zou reageren op een klein kitten en hij doet het dus echt super :loveshower: :loveshower: :loveshower: . Och wat ben ik verliefd op al mijn poezels :love3: .

Dat geeft niet, ik plaag ook weleens graag :x ;)

Super van Rafje :thumb:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#201 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:36

Joloka zei:

:heart: :heart: :heart: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#202 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:37

Lutje is ons aan het verwennen! ;) :thumb: :thumb: :thumb:

(via het portaal te volgen momenteel!)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#203 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:37

En nog eventjes een update: daarnet lagen Rafje en Julius neus aan neus in de zetel :love: .

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#204 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:40

Hij is echt super-mooi! :love: :love: :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#205 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:50

oh wat een prachtige foto's Lut, ons Juliuske :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#206 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:52

Hier zie ik het nog beter, dat vlindertje! Moet ik hebben! :thumb: Echt iets voor Amber!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#207 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:52

Marina zei:

oh wat een prachtige foto's Lut, ons Juliuske :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ja zeg, ik mag hier niet onderdoen voor zijn broertje he :hug: . En nu ik thuis ben kan ik foto's nemen zodat je ziet dat alles hier ok is :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#208 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:54

Smitten Kitten zei:

Hier zie ik het nog beter, dat vlindertje! Moet ik hebben! :thumb: Echt iets voor Amber!

Bestel er dan maar genoeg want als ze die te pakken hebben :ha :ha :ha , na het spelen ziet het er een beetje belabberd uit. Maar daarna komt het precies toch terug tot leven :oops: . Nee, het is echt superspeelgoed. Ze zijn er hier allemaal gek van. Ach ja, op de foto hier had Bebbel het al eens gemolesteerd :a .

Bewerkt door Joloka, 04 januari 2011 - 20:55.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#209 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:54

Marina zei:

Toen waren ze idd al goed uitgeteld. Maar het zijn niet constant spookjes hoor, gelukkig maar. Zoals Lut al zei, zijn ze ook heel lief, Dean gaf haar constant kusjes :d , maar ook tegenover de katten zijn ze lief (al kunnen ze ze ook weleens plagen), ze geven de katten en dan vooral de kittens makkelijk kusjes, waarschijnlijk omdat ze dat zien van mij, maar daarentegen kunnen ze ook erg druk zijn, vooral als ze samen zijn dan ligt de kamer in no time overhoop en moet je ogen in je achterhoofd hebben :trance: . Voor mensen die levendige kinderen gewend zijn, is dat niet erg, die verstaan dat, maar voor mensen die dat niet gewend zijn, die kunnen het weleens stoute kinderen noemen :( , terwijl dat niet zo is. Ze zijn gewoon erg nieuwsgierig en willen graag veel aandacht, vooral Joël, die is een beetje jaloers.  Krijgen ze geen aandacht dan begrijpen ze dat nog niet goed en dan gaan ze vanalles uitsteken om wel aandacht te krijgen ;-)
Als ze bij jou shoot aanwezig waren geweest, hadden ze waarschijnlijk mee op de tafel gezeten, aan je spots gefruld of anderzijds al hun speelgoed laten zien en/of met hun fietsje door de kamer aan het rijden geweest , ... Dat leidt de katten en jou natuurlijk wel wat af :ha
Je hebt er je handen natuurlijk aan vol, en er sneuvelen dikwijls dingen, maar ja, dat beterd wel met de tijd ;) .

Voor mensen zonder kinderen is het inderdaad een hele shock als je ineens tussen nogal "wilde" kinderen terecht komt. Je weet ook niet goed hoe je moet reageren enz als je zelf geen kinderen gewend bent.

Haha inderdaad maar best dan dat ze er niet bij waren, want het was al druk genoeg zo alleen met de katten. Ik zou mss wel afgeleid zijn, maar zolang er hesp was zouden de katten vast wel goed geposeerd hebben :ha

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#210 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:55

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

ooh dat is nog een ander vlindertje. Ziet er ook kei leuk uit.
Ga ik onthouden :)
Ik heb hier ook een vlindertje maar dat is een hengel met vlindertje en ziet er beetje anders uit.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw