Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#211 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:55

Joloka zei:

Bestel er dan maar genoeg want als ze die te pakken hebben :ha :ha :ha , na het spelen ziet het er een beetje belabberd uit. Maar daarna komt het precies toch terug tot leven :oops: . Nee, het is echt superspeelgoed. Ze zijn er hier allemaal gek van.

Ja dat was ik ook al aan het denken. Achja, 't is speelgoed he, dat moet voor mij geen jaren mee gaan, als ze er maar plezier van hebben he ;) (En als ze kapot gaan steek ik de schuld wel weer op mijn vriend :ha )

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#212 Geplaatst 04 januari 2011 - 20:56

Smitten Kitten zei:

Voor mensen zonder kinderen is het inderdaad een hele shock als je ineens tussen nogal "wilde" kinderen terecht komt. Je weet ook niet goed hoe je moet reageren enz als je zelf geen kinderen gewend bent.

Haha inderdaad maar best dan dat ze er niet bij waren, want het was al druk genoeg zo alleen met de katten. Ik zou mss wel afgeleid zijn, maar zolang er hesp was zouden de katten vast wel goed geposeerd hebben :ha

Ik zie Hanne al met de hesp bezig om de kids te laten poseren :ha .

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#213 Geplaatst 04 januari 2011 - 21:01

Smitten Kitten zei:

Voor mensen zonder kinderen is het inderdaad een hele shock als je ineens tussen nogal "wilde" kinderen terecht komt. Je weet ook niet goed hoe je moet reageren enz als je zelf geen kinderen gewend bent.

Haha inderdaad maar best dan dat ze er niet bij waren, want het was al druk genoeg zo alleen met de katten. Ik zou mss wel afgeleid zijn, maar zolang er hesp was zouden de katten vast wel goed geposeerd hebben :ha

De katten zijn de kids nu wel goed gewend, gaan er niet van lopen ofzo, maar ze zijn soms wel afgeleid als ze druk over het heen aan het crossen zijn, dan zien ze eerder naar hen dan naar het pluimpje :ha .  Maar idd als je met hesp afkomt, dan krijg je zeker hun aandacht :goofy:
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#214 Geplaatst 04 januari 2011 - 21:01

Joloka zei:

Ik zie Hanne al met de hesp bezig om de kids te laten poseren :ha .

Dat zou ook nog lukken :ha
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#215 Geplaatst 05 januari 2011 - 07:58

Deze ochtend zaten Julius en Rafje lekker samen droogvoer te eten. Daarna wou Julius drinken terwijl onze Zita aan het drinken was: niets van aantrekken zegt dat kleintje :lachen: . Nelleke is terug in haar dramaqueen-periode: ze maakt zich groot en deelt tikjes uit aan Julius maar Julius doet alsof hij denkt dat dat om te spelen is en springt tot bij haar met bokkesprongen, speelt verstoppertje met haar. Je zou haar snoetje moeten zien :lachen: . Je merkt echt dat hij weet hoe hij moet omgaan met andere poezels :love: . Bebbeltje kijkt hoe Nelleke reageert, echt niet te doen zeg :lachen: . Finn en Gabriël zijn nog even aan het bijslapen.
En daarnet was Rafje Julius aan het wassen :love3: .

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#216 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:53

Dat gaat daar al super :thumb:
En wat is Rafje toch een lieverd :love: :love:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#217 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:58

Joloka zei:

Deze ochtend zaten Julius en Rafje lekker samen droogvoer te eten. Daarna wou Julius drinken terwijl onze Zita aan het drinken was: niets van aantrekken zegt dat kleintje :lachen: . Nelleke is terug in haar dramaqueen-periode: ze maakt zich groot en deelt tikjes uit aan Julius maar Julius doet alsof hij denkt dat dat om te spelen is en springt tot bij haar met bokkesprongen, speelt verstoppertje met haar. Je zou haar snoetje moeten zien :lachen: . Je merkt echt dat hij weet hoe hij moet omgaan met andere poezels :love: . Bebbeltje kijkt hoe Nelleke reageert, echt niet te doen zeg :lachen: . Finn en Gabriël zijn nog even aan het bijslapen.
En daarnet was Rafje Julius aan het wassen :love3: .

Jalopeño deed dat ook met onze "Queen des Huize" :ha (Amber dus he)
Als zij lelijk tegen hem wou doen ving hij dat op met een bokkensprongetje of een speelse tik.
Op een gegeven moment was ze daar ook helemaal door gecharmeerd, al wou ze dat precies niet. Zat ze zo met een verbaasd koppetje ("wat ben ik nu toch eigenlijk aan het doen??? :catscratchhead ") die kleine te wassen. :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#218 Geplaatst 05 januari 2011 - 10:58

Marina zei:

Daarnet wou Katrijn ontbijtgranen eten en dat was dus duidelijk buiten ons Juleke gerekend :ha :ha :ha .

Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#219 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:08

Daarnet wou Katrijn ontbijtgranen eten en dat was dus duidelijk buiten ons Juleke gerekend :ha :ha :ha

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#220 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:19

Joloka zei:

Daarnet wou Katrijn ontbijtgranen eten en dat was dus duidelijk buiten ons Juleke gerekend :ha :ha :ha .

Herkenbaar, ze zijn uit op die melk.  Als ik muesli aan het eten ben, moet ik erg opletten dat ik de kom niet even ergens neerzet, want dan zitten ze zonder twijfel al van de melk te lekken als ik mijn kop draai :ha
Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#221 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:24

proficiat!!!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#222 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:27

:ha Hij weet hoe hij moet omgaan met een dramaqueentje zoals Nelleke, binnen de kortste keren zit zij hem ook met een verdwaasde kop te wassen :lachen: :thumb:
Die Nel toch :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#223 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:29

Spanishke zei:

:ha Hij weet hoe hij moet omgaan met een dramaqueentje zoals Nelleke, binnen de kortste keren zit zij hem ook met een verdwaasde kop te wassen :lachen: :thumb:
Die Nel toch :ha

Kijk, daar ben ik nu eens heel zeker van ;) :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#224 Geplaatst 05 januari 2011 - 12:52

Marina zei:

Dat hebben al die rood-witte katers

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#225 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:04

Joloka zei:

Kijk, daar ben ik nu eens heel zeker van ;) :love: :love: :love: .

Uiteindelijk kan ze wel een zeer stoere blik opzetten en dat kleintje wat kwaad bekijken, maar eigenlijk heeft ze maar een heel klein hartje he :love3: :love4:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: