Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#226 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:24

t gaat dat positief goed

pas op hier is indira niet uit op de melk alleen ,
ze komt met de musley naast me zitten en wacht tot ik een hap wil eten en dan ...... :x
Pootje strek en........ tits ..... zwiert ze alles wat in mijn lepel ligt en wat vlak voor mijn open mond staat .... OP DE GROND en pijama enz 8)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#227 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:27

Ellenita zei:

t gaat dat positief goed

ze komt met de musley naast me zitten en wacht tot ik een hap wil eten en dan ...... :x
Pootje strek en........ tits ..... zwiert ze alles wat in mijn lepel ligt en wat vlak voor mijn open mond staat .... OP DE GROND en pijama enz 8)

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#228 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:28

:lachen: :thumb: :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#229 Geplaatst 05 januari 2011 - 13:38

Ellenita zei:

t gaat dat positief goed

Dat doet Milo dus ook :a ,  het zijn toch zo'n sloebers he en dan eerst lief op je schoot komen zitten en doen alsof ze in jou geïnteresseerd zijn en van zodra je een hap neemt, komt hun ware aard boven :twisted: :x
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#230 Geplaatst 05 januari 2011 - 14:07

Ellenita zei:

t gaat dat positief goed

hier durven ze dat ook doen, maar laat hun niet meer te dichtbij komen als ik aan het eten ben, vertrouw hun engelengezichtje echt niet meer :ha   Intussen hebben ze het ook wel door ;)  Toen ik vroeger Dean of Joël aan het eten geven was, dan durfden ze dat ook doen, vooral Destiny en Enigma (toen nog kittens), dan vloog alles af dat lepeltje en konden ze het op de grond aflekken

hier zie je bv. hoe hard Destiny er bv. op uit was mmm, lekkerrr :ha

of hier een bende kittens Wij eten hier nooit alleen !! :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#231 Geplaatst 05 januari 2011 - 14:12

:mrgreen: :engel: :engel: :ha :ha :ha

Marina zei:

hier durven ze dat ook doen, maar laat hun niet meer te dichtbij komen als ik aan het eten ben, vertrouw hun engelengezichtje echt niet meer :ha   Intussen hebben ze het ook wel door ;)  Toen ik vroeger Dean of Joël aan het eten geven was, dan durfden ze dat ook doen, vooral Destiny en Enigma (toen nog kittens), dan vloog alles af dat lepeltje en konden ze het op de grond aflekken

hier zie je bv. hoe hard Destiny er bv. op uit was mmm, lekkerrr :ha

of hier een bende kittens Wij eten hier nooit alleen !! :ha :ha :ha

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#232 Geplaatst 05 januari 2011 - 14:23

Ze kunnen ook goed weg met de laptop hoor: echte informatici zijn het hier. Ik Ben bezig met Katrijn haar laptop te formateren en ik had direct hulp van Julius en Bebbeltje :love: :love: :love: : moet er hier geen knopje ingeduwd worden? Wat denk je? Wat zou dit knopje geven? :ha .
En hij is nog niet in de ren geweest, maar hij zet zich juist voor het luikje met zijn hoofdje erin en nu durft niemand nog binnen komen :lachen: . Zo een kleine sloeber en al die grote bandieten hebben er schrik van O:) .

Bewerkt door Joloka, 05 januari 2011 - 14:25.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#233 Geplaatst 06 januari 2011 - 12:39

:LOL: :LOL: :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#234 Geplaatst 06 januari 2011 - 12:42

:) :)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#235 Geplaatst 06 januari 2011 - 14:00

Het gaat hier elke dag beter en beter: gisteren hebben ze samen met het hengeltje fishing for bugs gespeeld en met de undercover mouse (maar daar is Julius dus veel te slim voor :d ie gaat er gewoon op liggen :lachen: ). En... meneer heeft het hier duidelijk voor de vrouwen: als er iemand van het vrouwelijk geslacht hem vastneemt, begint hij te spinnen en blijft hij liggen. Bij iemand van het mannelijk geslacht.... is hij weg :LOL: . Maar je moet ogen op je rug hebben: voor je het weet, glipt hij mee door de deur (naar boven) :s en dan klagen als hij terug binnen wordt gezet :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#236 Geplaatst 06 januari 2011 - 14:02

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#237 Geplaatst 06 januari 2011 - 14:07

:LOL: :LOL: :LOL:
Ja, ze zijn razendsnel hè, is hier ook steeds opletten ;)
Hihi, daarvoor is het een kater hè, echt ne vrouwenzot blijkbaar :ha
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#238 Geplaatst 06 januari 2011 - 14:08

hier ook oppassen zenne
:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#239 Geplaatst 06 januari 2011 - 19:07

Daarnet heeft hij een ommetje in de ren gemaakt. Hij stapte heel voorzichtig door het luikje, een wandelingetje (met al de andere poezels die hem volgden :lachen: ) en daarna door het luikje terug naar binnen. En deze middag heeft hij liggen snorren op mijn buik :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#240 Geplaatst 06 januari 2011 - 19:21

:thumb: :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding