Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#256 Geplaatst 07 januari 2011 - 13:46

ho zo'n schoontje :trance:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#257 Geplaatst 07 januari 2011 - 13:57

En het is officieel: Bebbeltje en Julius spelen samen (ze verschieten soms nog wat van elkaar). Onze Bebbel hadden we deze week bijna niet gehoord (behalve haar blaas- en gromgeluiden) maar nu is ze weer aan het prrr-en dat het een lieve lust is. Och wat ben ik blij dat dit lieverdje bij ons is komen wonen.
Daarnet kwam mijn vader langs (wij hadden nog niets gezegd) en natuurlijk hadden we nog niets gezegd.  Maar dit was buiten Julius gerekend: die wou eens goedendag komen zeggen. Mijn pa direct: hoe moet ik dat nu thuis gaan zeggen :a . Met direct daarop: maar het is wel een schoneke hoor :love3: . Je merkt het : hij kan iedereen voor zich winnen.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#258 Geplaatst 07 januari 2011 - 14:01

Joloka zei:

En het is officieel: Bebbeltje en Julius spelen samen (ze verschieten soms nog wat van elkaar). Onze Bebbel hadden we deze week bijna niet gehoord (behalve haar blaas- en gromgeluiden) maar nu is ze weer aan het prrr-en dat het een lieve lust is. Och wat ben ik blij dat dit lieverdje bij ons is komen wonen.
Daarnet kwam mijn vader langs (wij hadden nog niets gezegd) en natuurlijk hadden we nog niets gezegd.  Maar dit was buiten Julius gerekend: die wou eens goedendag komen zeggen. Mijn pa direct: hoe moet ik dat nu thuis gaan zeggen :a . Met direct daarop: maar het is wel een schoneke hoor :love3: . Je merkt het : hij kan iedereen voor zich winnen.

:thumb: :thumb: :thumb:
Dat zal helemaal goedkomen tegen dat je weekje verlof over is! ;)

:lachen: :lachen: :lachen:

Tja, hoe thuis zeggen, nog een "kleinkind" rijker hé! :ha

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#259 Geplaatst 07 januari 2011 - 14:01

:cheer: :cheer: :dancer: :dancer:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#260 Geplaatst 07 januari 2011 - 14:06

:dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :cheer: :cheer:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#261 Geplaatst 07 januari 2011 - 14:09

:thumb: :thumb: :thumb:
         :cheer:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#262 Geplaatst 07 januari 2011 - 18:04

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#263 Geplaatst 07 januari 2011 - 20:32

Marina, ik denk dat jij heel veel gepoetst heb. Zodra ik de veger of de stofzuiger bovenhaal, zit hij er gewoon bovenop :ha (ik heb wel nog niet gestofzuigd waar hij bij was, da's voor morgen. Eens kijken hoe hij dan gaat reageren). En hij helpt ook al mee met het ruiten kuisen :thumb: .
Daarnet was Nelleke hem bijna aan het wassen. :love: :love: :love: . Ik heb toch zo een lieverds :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#264 Geplaatst 07 januari 2011 - 20:47

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Echt super Lut !!!!

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#265 Geplaatst 07 januari 2011 - 20:51

Froetske zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Echt super Lut !!!!

Sigrid, je weet niet wat je mist ;) :p

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#266 Geplaatst 07 januari 2011 - 20:54

:ha :ha :ha
ja, hier helpen de kittens ook altijd graag mee met de kuis.
Naar de stofzuiger zijn ze altijd wel nieuwsgierig, maar te dicht moet ik ook niet komen met dat monster :ha .  Hij maakt enorm veel lawaai (een kirby) ;) .
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#267 Geplaatst 07 januari 2011 - 20:56

:LOL: :LOL: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#268 Geplaatst 07 januari 2011 - 21:06

Marina zei:

ja, hier helpen de kittens ook altijd graag mee met de kuis.
Naar de stofzuiger zijn ze altijd wel nieuwsgierig, maar te dicht moet ik ook niet komen met dat monster :ha . Hij maakt enorm veel lawaai (een kirby) ;) .

Dat zal ik je morgen wel vertellen ;) .
Ondertussen kent hij hier ook al het "snoepjesmoment": je krijgt de katten niet uit de ren, dus roep je heel luid: katjes kom. En af en toe krijgen ze dan een snoepje (niet altijd of ze blijven elke avond in de ren tot ik roep :ha ). En wie liep er vanavond heel vlug mee met de anderen: kleine Julius. En wie nam de snoepjes van de anderen af ? O:)
Ondertussen wordt Joris een beetje jaloers want zijn vriendin komt wel heel regelmatig langs maar wie krijgt er het meeste aandacht? Juist Julius (ze knuffelt de anderen ook allemaal, dus die krijgen echt niets te kort) :oops: .

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#269 Geplaatst 07 januari 2011 - 21:13

Snoepjes uitdelen kent hij wel, van Joël :lachen: , daarstraks was hij weer bezig, heb het nu wel op tijd ontdekt anders was weer het doosje leeg :trance:

Ocharme Joris, hij heeft concurrentie :lachen:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#270 Geplaatst 08 januari 2011 - 13:46

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag