Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#271 Geplaatst 08 januari 2011 - 13:55

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#272 Geplaatst 08 januari 2011 - 16:33

En ja hoor: zodra je de stofzuiger aanzet, vliegt hij achter de zetel. Maar eenmaal je stopt, komt hij wel direct kijken. Nieuwsgierig kereltje :love3: .
Julius vindt de staart van Bebbel heel leuk speelgoed :love4: . Het is super om ze hier samen rond te zien crossen. Samen liggen, komt nog wel :thumb: .  Enkel Finn krijgt nog een blaasje van hem.

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#273 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:12

Joloka zei:

En ja hoor: zodra je de stofzuiger aanzet, vliegt hij achter de zetel. Maar eenmaal je stopt, komt hij wel direct kijken. Nieuwsgierig kereltje :love3: .
Julius vindt de staart van Bebbel heel leuk speelgoed :love4: . Het is super om ze hier samen rond te zien crossen. Samen liggen, komt nog wel :thumb: . Enkel Finn krijgt nog een blaasje van hem.
:love4: :love4: *plant een uitstapje naar Lochristi O:) * :katnap:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#274 Geplaatst 08 januari 2011 - 20:26

Kathleen zei:

:love4: :love4: *plant een uitstapje naar Lochristi O:) * :katnap:

Kom maar af. Maar zodra je hem gaat gezien hebben, ben je ook verloren :lachen: .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#275 Geplaatst 08 januari 2011 - 21:54

Sorry dat ik hier spam maar morgen is ons kereltje een weekje bij ons en het is alsof hij hier altijd al geweest is :love3: . En hij weegt 2,060 g :dancer: :dancer: :dancer: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#276 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:08

Joloka zei:

Sorry dat ik hier spam maar morgen is ons kereltje een weekje bij ons en het is alsof hij hier altijd al geweest is :love3: . En hij weegt 2,060 g :dancer: :dancer: :dancer: .

:dancer: :dancer: :dancer:

Wat vliegt de tijd, een week al...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#277 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:11

Joloka zei:

Kom maar af. Maar zodra je hem gaat gezien hebben, ben je ook verloren :lachen: .

Mag ik dan eens langskomen met mijn ouders? :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#278 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:15

MZ_forever zei:

Als je ze wil overtuigen ga je best meteen tot bij Marina! :x

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#279 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:26

Joloka zei:

:thumb: :thumb: :thumb: :dance: :dance:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#280 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:33

haemoglobine zei:

da's waar :x :lachen:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#281 Geplaatst 08 januari 2011 - 22:47

Joloka zei:

Geweldig dat het zo goed gaat, ben echt blij :thumb: :dancer:
Ook al mooi bijgekomen :d
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#282 Geplaatst 09 januari 2011 - 00:10

Super dat het zo goed gaat! :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#283 Geplaatst 09 januari 2011 - 08:44

MZ_forever zei:

haemoglobine zei:

Tuurlijk. Bij Marina zie je natuurlijk hoe sociaal, lief, actief ze allemaal wel zijn (en je ziet hoe goed ze het daar hebben). Bij ons kan je kennis maken met verschillende rassen en kan je zien hoe ze allemaal overeenkomen in  een grote groep (want veel mensen hebben daar schrik van: hoe gaat mijn kat reageren op een nieuwe kat, wat met zoveel katten,...), zie je ook de ren, maar zie je ook een huis dat vol ligt met speelgoed en mandjes en krabpalen voor de katten (ik weet niet of ze dat wel willen zien :ha ).

Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#284 Geplaatst 09 januari 2011 - 11:28

maar zie je ook een huis dat vol ligt met speelgoed en mandjes en krabpalen voor de katten (ik weet niet of ze dat wel willen zien :ha ).

Als ik hier bezoek krijg ,spreken ze al over het katten- en hondenhuis en heb maar 2 katten en 2 honden O:)

Julius :heart: :heart: en die verschillende rassen spreken mij ook wel aan :twisted:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#285 Geplaatst 09 januari 2011 - 12:08

Joloka zei:

Tuurlijk. Bij Marina zie je natuurlijk hoe sociaal, lief, actief ze allemaal wel zijn (en je ziet hoe goed ze het daar hebben). Bij ons kan je kennis maken met verschillende rassen en kan je zien hoe ze allemaal overeenkomen in  een grote groep (want veel mensen hebben daar schrik van: hoe gaat mijn kat reageren op een nieuwe kat, wat met zoveel katten,...), zie je ook de ren, maar zie je ook een huis dat vol ligt met speelgoed en mandjes en krabpalen voor de katten (ik weet niet of ze dat wel willen zien :ha ).

Ja, dus een bezoekje bij beiden, daar Emilie al zooo lang op Haïsy kwijlt :x kunnen haar ouders er bij Marina meerdere bewonderen, en dan bij jou om te zien dat de verschillende rassen wel overeenkomen! :lachen:

Dat zou het moeten doen! :LOL:

Geplaatste afbeelding