Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#286 Geplaatst 09 januari 2011 - 15:07

MZ_forever zei:

Mag ik dan eens langskomen met mijn ouders? :lachen: :lachen:

Joloka zei:

Tuurlijk. Bij Marina zie je natuurlijk hoe sociaal, lief, actief ze allemaal wel zijn (en je ziet hoe goed ze het daar hebben). Bij ons kan je kennis maken met verschillende rassen en kan je zien hoe ze allemaal overeenkomen in een grote groep (want veel mensen hebben daar schrik van: hoe gaat mijn kat reageren op een nieuwe kat, wat met zoveel katten,...), zie je ook de ren, maar zie je ook een huis dat vol ligt met speelgoed en mandjes en krabpalen voor de katten (ik weet niet of ze dat wel willen zien :ha ).

Altijd welkom ;)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#287 Geplaatst 09 januari 2011 - 19:38

En omdat ons kereltje hier nu al een weekje rondcrosst (en ik volgende week moet werken  :( dus niet zoveel foto's zal kunnen maken ), speciaal voor Marina:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#288 Geplaatst 09 januari 2011 - 19:39

Och nu zie ik dat dat hangmandje toch wel serieus versleten begint te geraken  (op naar kattig? :) )

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#289 Geplaatst 09 januari 2011 - 19:42

:heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#290 Geplaatst 09 januari 2011 - 19:51

haemoglobine zei:

Ja, dus een bezoekje bij beiden, daar Emilie al zooo lang op Haïsy kwijlt :x kunnen haar ouders er bij Marina meerdere bewonderen, en dan bij jou om te zien dat de verschillende rassen wel overeenkomen! :lachen:

Dat zou het moeten doen! :LOL:

Hoe weet jij dat :p :lachen:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#291 Geplaatst 09 januari 2011 - 19:52

Dank je wel Lutje :loveshower: , hier lag hij ook altijd zo graag in de hangmat, heel het nestje lag daar graag in ;)  
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#292 Geplaatst 09 januari 2011 - 20:03

:heart: :love3: :heart: :love3:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#293 Geplaatst 09 januari 2011 - 20:53

Joloka zei:

Och nu zie ik dat dat hangmandje toch wel serieus versleten begint te geraken  (op naar kattig? :) )

Versleten?
Waar zie jij sleet? :s

Dat is gewoon een excuus om te cat-shoppen! :lachen:

Dikke :hug: voor morgen! :8

MZ_forever zei:

Hoe weet jij dat :p :lachen:

Ik zie dat in mijn glazen bol! :p
:lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#294 Geplaatst 09 januari 2011 - 20:56

haemoglobine zei:

Versleten?
Waar zie jij sleet? :s

Dat is gewoon een excuus om te cat-shoppen! :lachen:

Dikke :hug: voor morgen! :8

Ik zie dat in mijn glazen bol! :p
:lachen:

Kijk eens in je glazen bol :p : onderaan is die volledig doorgesleten (en er hangt nu al een nieuwe aan. Ik had er nog een in reserve).

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#295 Geplaatst 09 januari 2011 - 21:20

Joloka zei:

Kijk eens in je glazen bol :p : onderaan is die volledig doorgesleten (en er hangt nu al een nieuwe aan. Ik had er nog een in reserve).

Nu zie ik het beter, ik heb hem efkens opgeblonken! :x

Ik dacht eerst dat het een strepenmotief was, maar nu zie ik dat het de stof is die doorloopt! :p

Maar het geeft je toch een excuus hé, want nu heb je geen reserve meer! :lachen:

Bewerkt door haemoglobine, 09 januari 2011 - 21:21.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#296 Geplaatst 10 januari 2011 - 13:29

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#297 Geplaatst 10 januari 2011 - 17:21

Toen ik daarnet thuis kwam, kwam Julius me niet eens begroeten :cry: :cry: :cry: . Meneer had het veel te druk met... spelen met Bebbeltje :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#298 Geplaatst 10 januari 2011 - 17:42

Joloka zei:

Toen ik daarnet thuis kwam, kwam Julius me niet eens begroeten :cry: :cry: :cry: . Meneer had het veel te druk met... spelen met Bebbeltje :love: :love: :love:

:8

:thumb:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#299 Geplaatst 10 januari 2011 - 18:14

:thumb: Hij heeft zijn speelgenootje gevonden :d
En als hij straks moe is, komt hij vast bij jou liggen knuffelen :hug:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#300 Geplaatst 11 januari 2011 - 08:36

Zoals jullie al wel eens gelezen hebben http://www.kattensit...ltje-kwijt.html, is Bebbeltje er een tijdje geleden in geslaagd om de voering van de zetel onderaan los te maken en zich dan te verstoppen in het binnenste van de zetel. Katrijn en ik hadden dat zo goed mogelijk hersteld met hele stevige plakband, dachten we O:) .
Gisteren zagen we plots Julius met een stuk plakband rondlopen en we waren Bebbel weer kwijt. Zetel omgekeerd en ja hoor: samenwerkende monstertjes heb ik :s . Julius is nog klein genoeg om zich onder de zetel te wringen en alles los te krijgen en dan is het voor Bebbeltje maar een klein kunstje meer om zich eerst zo klein mogelijk te maken en dan in de zetel te springen. En boos dat ze waren toen we het weer probeerden te herstellen. :lachen: :lachen: :lachen: .
En daarna lag ons Bebbeltje uit te rusten in de zetel (bovenop de zetel deze keer) en Julius wou erbij liggen. Man toch, was dat een gekrijs: zodra Bebbeltje of een andere kat fysiek met hem wil spelen, roept hij heel de buurt bij elkaar. Alle, hier was het alle katten. Ze kwamen kijken wie er zo mishandeld werd :o . Maar zodra Bebbel hem losliet, sprong hij er weer bovenop :x . En dan maar weer krijsen. De kids waren boos omdat ik niet tussen kwam. Ja zeg, dat ventje kan zich goed genoeg weren :lachen: . En Bebbeltje keek toch zo triestig :cry: . Ik had er echt medelijden mee. Toen ze zich ergens anders ging leggen, is hij nog op jacht gegaan naar de staart van Nelleke (waarvoor hij ook een paar tikken kreeg), de poten van Finn (die het ook vlug aftrapte) en natuurlijk onze Raf :love: . Maar Rafje laat hem dan even spelen :love: . Zita bekeek het vanop afstand en Gabriël lag toch ook te kijken wat er aan de hand was.
En toen ik ging slapen, was Nelleke hem aan het wassen :love4: .

Bewerkt door Joloka, 11 januari 2011 - 08:43.

Geplaatste afbeelding