Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#301 Geplaatst 11 januari 2011 - 09:05

:lachen: :lachen: :lachen:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#302 Geplaatst 11 januari 2011 - 09:40

:ha :ha :ha
Je verveelt je niet hè Lut, met dat kleine deugnietje erbij :lachen:
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#303 Geplaatst 11 januari 2011 - 09:56

:ha :ha
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#304 Geplaatst 11 januari 2011 - 10:46

Marina zei:

Je verveelt je niet hè Lut, met dat kleine deugnietje erbij :lachen:

Zeker niet. Ik denk zelfs dat we bijna allemaal al eens op zijn staart hebben gestaan (sorry Marina) maar dat klein spul komt dus echt de hele tijd kijken wat er aan de hand is en wat er gebeurt en dan gebeurt het wel eens dat je met iets in je handen loopt (wasmand of kookpot vb) en dat je niet merkt dat hij juist voor of achter je voeten zit. Maar als die zo krijst, zou je echt denken dat er serieuze ruzie is (maar hij is gewoon aan het spelen met Bebbeltje en als hij zich niet kan weren, dan laat hij zich horen). Bebbeltje is het al gewoon dat er rustige katten bij ons wonen en nu plots zo een actief kereltje in huis :lachen: :lachen: :lachen: .
Nee jong, het is gewoonweg zalig hoe ze allemaal overeenkomen (enkel Nelleke probeert Rafje onder haar controle te houden O:) ).

Geplaatste afbeelding

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#305 Geplaatst 11 januari 2011 - 10:55

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Het moet geweldig bij jullie thuis zijn :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#306 Geplaatst 11 januari 2011 - 10:55

:lachen: :lachen: :lachen:   Hier gebeurt dat ook hoor dat we per ongeluk op iemands staart of poot gaan staan, meestal is dat in de keuken :trance:
En ja, hij laat zich graag horen hè ;)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#307 Geplaatst 11 januari 2011 - 19:32

:LOL: :LOL: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#308 Geplaatst 12 januari 2011 - 19:28

Toen ik vanavond thuis kwam, lagen alle poezeltjes heel mooi te slapen... tot ze me zagen natuurlijk. Even later hoorde ik nu toch een heel luid moterke aanslaan. Rara, wie was het?

Nelleke was julius van kop tot poep aan het wassen, geholpen door Bebbel (juist haar moeder: altijd klaar om te zorgen voor )die zijn staart voor haar rekening nam :love: :love: :love: . Daarna ging hij zich nog even laten keuren bij nonkel Raf die hem goedkeurend een knuffel gaf en onze Julius kon er weer..... invliegen :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#309 Geplaatst 12 januari 2011 - 19:29

Leuk zenne

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#310 Geplaatst 12 januari 2011 - 19:58

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#311 Geplaatst 12 januari 2011 - 20:09

Nu ligt hij in het mandje naast mij. Bebbel is er daarnet bij komen liggen en moet je hem horen jammeren. Het is alsof de wereld aan het vergaan is O:) . Bebbeltje kijkt heel erg triestig want ze wil bij haar vriendje liggen :( .
Die kan nogal lawaai maken zunne: ofwel spint hij heel het huis bijeen, ofwel is hij aan het jammeren (terwijl er niets aan de hand is) en als hij alleen aan het spelen is, maakt hij ook lawaai (iedereen moet horen dat hij zich amuseert).

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#312 Geplaatst 12 januari 2011 - 20:16

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#313 Geplaatst 12 januari 2011 - 22:23

Joloka zei:

Nu ligt hij in het mandje naast mij. Bebbel is er daarnet bij komen liggen en moet je hem horen jammeren. Het is alsof de wereld aan het vergaan is O:) . Bebbeltje kijkt heel erg triestig want ze wil bij haar vriendje liggen :( .
Die kan nogal lawaai maken zunne: ofwel spint hij heel het huis bijeen, ofwel is hij aan het jammeren (terwijl er niets aan de hand is) en als hij alleen aan het spelen is, maakt hij ook lawaai (iedereen moet horen dat hij zich amuseert).

Ja, ik had het gezegd hè dat hij zich graag laat horen, maar bij jullie is hij precies nog luidruchtiger geworden LOL
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#314 Geplaatst 13 januari 2011 - 20:08

Marina zei:

Ja, ik had het gezegd hè dat hij zich graag laat horen, maar bij jullie is hij precies nog luidruchtiger geworden LOL

Ja echt he. Maar op momenten dat we hem zoeken, kan hij zich muisstil houden O:) .
Nu ligt hij al de hele tijd helemaal bovenaan in de krabpaal en iedereen die erbij wil komen, krijgt een mep :lachen: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#315 Geplaatst 13 januari 2011 - 20:22

Joloka zei:

Ja echt he. Maar op momenten dat we hem zoeken, kan hij zich muisstil houden O:) .
Nu ligt hij al de hele tijd helemaal bovenaan in de krabpaal en iedereen die erbij wil komen, krijgt een mep :lachen: .

MY space! :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo