Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#391 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:49

:lachen: :lachen: :lachen: Wat een deugniet toch, hè, ik noem ze hier thuis soms boemerangskes, omdat ze telkens terug proberen, vooral rond etenstijd, mens mens wat een ongeduld.
Vorige week was er zelfs een schoteltje gebroken omdat Isis erop sprong terwijl ik het op de grond aan het zetten was :trance:

Super dat hij nu met iedereen vriendjes is, zalige foto's :love4: :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#392 Geplaatst 28 januari 2011 - 23:56

Pff was hier net even paniek: ik was de kattenbak aan het uitkuisen omdat Bebbeltje erop geweest was en ik ga naar de garage. Ik kom terug binnen en doe de keukendeur dicht en een gekrijs, niet te doen: Julius zat met zijn pootje tussen de deur (langs de kant van hengels). ik in paniek bij hem en voorzichtig proberen om dat pootje eruit te krijgen. Hij bijt en krabt en blijft krijsen en het is dan toch gelukt. hij rent in de living. Alle poezels in paniek. En ik vind hem niet. Alles afgezocht, zetels omgekeerd. Uiteindelijk lag hij in de krabton. Hij kan allebei zijn pootjes gebruiken en heeft nergens pijn maar is toch onder de indruk. Wij en de andere poezels ook. Maar toen hij me zag, begon hij direct te spinnen.

Nu nog vlug mijn oorlogswonden verzorgen en dan naar bed. Zo is de rust vlug hersteld in huis. Maar dat moet dus niet teveel gebeuren want het is niet zo goed voor mijn hart.

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#393 Geplaatst 29 januari 2011 - 00:06

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#394 Geplaatst 29 januari 2011 - 08:45

Ok, ik heb vannacht dus geen oog dicht gedaan dankzij onze lieverd. Het erge was dat hij dus vast zat en ik hem er eerst niet uitkreeg. En toen hij eruit was, vloog die weg en vond ik hem niet. Alles heb ik omgekeerd (ja, ook de zetel) en toen zag ik allemaal vlekjes bloed op de vloer. Nog meer paniek. Toen ik hem eindelijk vond, begon hij direct te spinnen en... bleek dat het bloed enkel en alleen van mij was :oops: . Maar dat is dus echt niet gezond voor je tikker zunne... amaai.
Zucht... en al die andere poezels ook in paniek: Finn, Gabriël, Zita en Rafje zaten achter de zetel, Bebbeltje zocht haar vriendje en vond hem niet....
Maar toen ik naar bed ging, lagen Rafje en Gabriël naast elkaar te slapen in de zetel (en dat was de eerste keer) en dat voelde zo zalig aan dat ik er wel bij wou liggen :love: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#395 Geplaatst 29 januari 2011 - 08:55

Mooie foto's, zo tof dat hij nu met iedereen goed overeen komt! :thumb:

Ocharme zijn pootje!
Gelukkig is er niets erg was het waarschijnlijk meer verschieten dan pijn hebben! :hug:
Voor jou zichtbaar wat erger, als je bloed teruggevonden hebt...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#396 Geplaatst 29 januari 2011 - 09:03

haemoglobine zei:

Mooie foto's, zo tof dat hij nu met iedereen goed overeen komt! :thumb:

Ocharme zijn pootje!
Gelukkig is er niets erg was het waarschijnlijk meer verschieten dan pijn hebben! :hug:
Voor jou zichtbaar wat erger, als je bloed teruggevonden hebt...

Och, een hand en vingers bloeden rap he :oops: . En zolang het van mij was, was het niet erg. Ik zag al echt doemscenario's voor mijn ogen. De da zou direct wakker gebeld zijn. En nu is hij al komen knuffelen. Maar hij is wel rustiger :wi .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#397 Geplaatst 29 januari 2011 - 09:43

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#398 Geplaatst 29 januari 2011 - 09:44

:hug: :hug: gelukkig eind goed al goed hé
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Jokari
Jokari
  • 1.097 berichten
  • 2 katten

#399 Geplaatst 29 januari 2011 - 10:13

klein wildebrasje :hug: Gelukkig heeft ie er niets aan over gehouden.

Bewerkt door Jokari, 29 januari 2011 - 10:14.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#400 Geplaatst 29 januari 2011 - 10:43

Ze zijn dan ook zo snel hè, ben hier ook altijd zo bang dat er iemand tussen de deur zit, omdat ze zo snel zijn, vooral als de kinderen de deur dicht doen, die hebben daar nog niet zo'n besef van.

Gelukkig is hij er met de schrik vanaf gekomen :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#401 Geplaatst 30 januari 2011 - 10:55

Bebbel en Julius hebben elkaar echt gevonden hé :loveshower: :loveshower: :loveshower: , zo zalig om hen samen te zien. Hier is de keramische kookplaat ook Nette haar favoriet plekje, ze ligt er heel vaak gewoon op te slapen :wall: . Gelukkig is ze met een slotje en kunnen ze ze zelf niet aanzetten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#402 Geplaatst 02 februari 2011 - 02:35

Dat gaat daar al heel goed hee zulke dikke vriendjes al met bebbeltje..
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#403 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:28

Speciaal voor Marina: foto's die ik deze week genomen had (maar door alle commotie hier geen tijd gehad om ze erop te zetten). Marina, het is zo een zalig kereltje :love:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#404 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:56

:heart: :heart: :heart: Die kunnen het goed met elkaar vinden !

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#405 Geplaatst 05 februari 2011 - 18:14

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

De 2 beste maatjes! :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo