Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#406 Geplaatst 05 februari 2011 - 18:54

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#407 Geplaatst 05 februari 2011 - 20:45

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#408 Geplaatst 06 februari 2011 - 01:12

ik zie deze foto's nu pas, dank je wel Lutje, hele leuke foto's :hug: .
Door de zieke Jade is het me helemaal ontgaan.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#409 Geplaatst 06 februari 2011 - 01:37

Marina zei:

ik zie deze foto's nu pas, dank je wel Lutje, hele leuke foto's :hug: .
Door de zieke Jade is het me helemaal ontgaan.

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#410 Geplaatst 06 februari 2011 - 01:55

Kijk nu toch eens, hoe lief :loveshower: ik wist wel dat Nelleke ging bijdraaien, eigenlijk heeft ze toch maar een klein hartje he :love: :love4:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

sjaak
sjaak
  • 2.682 berichten
  • 8 katten

#411 Geplaatst 06 februari 2011 - 02:04

prachtig :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#412 Geplaatst 16 februari 2011 - 06:34

Even een kleine update van onze vriend :love: . Hij heeft nog steeds peper in zijn gat O:) . Maar hij is och zooooooo lief :loveshower: . Nu ligt hij hier languit op zijn buikje voor mij met zijn voorpootjes op de laptop mee te kijken naar KS.
Zijn vachtje is nog zachter geworden en zijn kleur is :loveshower: :loveshower: :loveshower: : die donkere kleur op zijn rug, die streep op zijn staart :love: . Die nieuwsgierige, lieve ogen die vol met deugnieterij zitten :love: :love: :love: .
Hij is de grote vriend van allemaal en hij is heel blij dat hij terug kan ravotten met onze Bebbel.
Enja: voor eten doet hij alles :lachen: . Gisteren was hij zo vlug toen ik via de deur van de ren een restje van het eten naar de groencontainer bracht dat hij plots tussen mijn benen spurtte. Maar... hij was alleen maar geïnteresseerd in het eten dat ik bij mij had :love3: . Oef.

Och ja zijn gewicht was ik vergeten melden: 2,720 kg.

Bewerkt door Joloka, 16 februari 2011 - 06:38.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#413 Geplaatst 16 februari 2011 - 08:56

Joloka zei:

Even een kleine update van onze vriend :love: . Hij heeft nog steeds peper in zijn gat O:) . Maar hij is och zooooooo lief :loveshower: . Nu ligt hij hier languit op zijn buikje voor mij met zijn voorpootjes op de laptop mee te kijken naar KS.
Zijn vachtje is nog zachter geworden en zijn kleur is :loveshower: :loveshower: :loveshower: : die donkere kleur op zijn rug, die streep op zijn staart :love: . Die nieuwsgierige, lieve ogen die vol met deugnieterij zitten :love: :love: :love: .
Hij is de grote vriend van allemaal en hij is heel blij dat hij terug kan ravotten met onze Bebbel.
Enja: voor eten doet hij alles :lachen: . Gisteren was hij zo vlug toen ik via de deur van de ren een restje van het eten naar de groencontainer bracht dat hij plots tussen mijn benen spurtte. Maar... hij was alleen maar geïnteresseerd in het eten dat ik bij mij had :love3: . Oef.

Och ja zijn gewicht was ik vergeten melden: 2,720 kg.

:thumb: :thumb: :thumb:

Echt een mooie lieve schat! :love:

Zeg hem dat hij volgende keer ook een peper in zijn gat moment bewaart voor als er bezoek komt, zou hem wel eens graag zo bezig zien! ;) :lachen:
De slaapkop! :x

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#414 Geplaatst 16 februari 2011 - 08:59

Super dat het zo goed met hem gaat :thumb:
Hihi, idd eten, dat is een familietrek vrees ik :lachen:
Jade is soms precies een pingpong bal, dan zet je haar af tafel, terug erop, terug eraf, terug erop :trance:  Ne volhouder se, maar ja, komt ook een beetje door Johnny, anders zit hij altijd te zagen dat de katten iets proberen te jatten, maar voor haar gaat hij dan toch een beetje van zijn vlees geven :doh:
Mooi gewicht heeft hij :thumb:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#415 Geplaatst 16 februari 2011 - 09:38

Ik denk dat dat typisch abessijn/somali is!
Als de katjes binnen moeten dan zeg ik elke keer "hop hop hop" en dan gaat iedereen naar binnen behalve Haïsy O:) , die moet ik altijd oppakken en binnen zetten. :lachen: Net zoals op tafel springen, dan zeg ik ook "hop hop hop" en iedereen weet dat behalve Haïsy, dat is precies nooit tegen haar. :lachen:

Super dat het zo goed gaat met Julius! :thumb:

Bewerkt door Solotje, 16 februari 2011 - 09:39.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#416 Geplaatst 16 februari 2011 - 09:45

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
heel herkenbaar met Indira :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#417 Geplaatst 16 februari 2011 - 12:39

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#418 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:06

Solotje zei:

Ik denk dat dat typisch abessijn/somali is!
Als de katjes binnen moeten dan zeg ik elke keer "hop hop hop" en dan gaat iedereen naar binnen behalve Haïsy O:) , die moet ik altijd oppakken en binnen zetten. :lachen: Net zoals op tafel springen, dan zeg ik ook "hop hop hop" en iedereen weet dat behalve Haïsy, dat is precies nooit tegen haar. :lachen:

Super dat het zo goed gaat met Julius! :thumb:

Ik moet hier nooit hop hop hop zeggen :d ie staat al voor je neus voor je het weet (of achter je of onder je zodat je er bijna over valt) :lachen: . En Marina: dat van die pingpongbal is hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar :ha . Heb jij aan Solo een "specialeke" gegeven misschien?

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#419 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:47

Misschien komt het omdat Haïsy uit Bastet komt, Bastet is ook wat rustiger (en denk Haïsy's vader ook), maar toch ook een pingpongbal hoor, niet ivm met eten, maar wel met knuffelen.  Ze wilt altijd heel hevig en heel dichtbij kneden en ik heb daar niet altijd zin in :oops: , vooral niet onder de lakens aan mijn blote billen :lachen:  Ik zet haar dan af mijn schoot, zetel of bed, en ze blijft terugkomen :trance:  Eigenwijs zijn ze denk ik allemaal, ik zeg altijd ze hebben grote oren, maar luisteren :catscratchhead  Als het voor te eten is, ja, dan zijn ze wel allemaal van de partij natuurlijk, dan luisteren ze wel als ik roep :goofy:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#420 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:49

Marina zei:

Misschien komt het omdat Haïsy uit Bastet komt, Bastet is ook wat rustiger (en denk Haïsy's vader ook), maar toch ook een pingpongbal hoor, niet ivm met eten, maar wel met knuffelen. Ze wilt altijd heel hevig en heel dichtbij kneden en ik heb daar niet altijd zin in :oops: , vooral niet onder de lakens aan mijn blote billen :lachen: Ik zet haar dan af mijn schoot, zetel of bed, en ze blijft terugkomen :trance: Eigenwijs zijn ze denk ik allemaal, ik zeg altijd ze hebben grote oren, maar luisteren :catscratchhead Als het voor te eten is, ja, dan zijn ze wel allemaal van de partij natuurlijk, dan luisteren ze wel als ik roep :goofy:

Een ding vergeet je te zeggen: het zijn schatjes :love: :love: :love: : zo hevig ze zijn in hun doen, zo hevig zijn ze ook in hun knuffelen, hun liefde voor de andere poezels en voor ons.

Bewerkt door Joloka, 16 februari 2011 - 14:52.

Geplaatste afbeelding