Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#436 Geplaatst 16 februari 2011 - 19:42

Joloka zei:

Wil jij ook een kitten van Marina?

Ja, graag!

Jij bent toch zo lief hé Lutje!
Wanneer mag ik erom komen?

Bedankt! :flower: :flower: :flower:

Bewerkt door haemoglobine, 16 februari 2011 - 19:43.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#437 Geplaatst 24 februari 2011 - 18:57

Efkens het laatste nieuws: Julius weegt 2,900 kg :dancer: :cheer: :dancer: . Het is zooooooooooooooo een deugnietje maar ook zooooooooooooooooo een lieveke :love: .

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#438 Geplaatst 24 februari 2011 - 19:00

Joloka zei:

Efkens het laatste nieuws: Julius weegt 2,900 kg :dancer: :cheer: :dancer: . Het is zooooooooooooooo een deugnietje maar ook zooooooooooooooooo een lieveke :love: .
:cheer: :cheer: :cheer:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#439 Geplaatst 24 februari 2011 - 19:22

:thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#440 Geplaatst 24 februari 2011 - 19:27

mooi gewicht al :thumb: :thumb:
:love:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#441 Geplaatst 24 februari 2011 - 23:16

Je bent een zoooooo mooike vergeten! ;)

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#442 Geplaatst 25 februari 2011 - 19:09

haemoglobine zei:

Je bent een zoooooo mooike vergeten! ;)

Dat zal ze straks bevestigen met foto's :catangel
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#443 Geplaatst 25 februari 2011 - 19:44

U vraagt, wij draaien...

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#444 Geplaatst 25 februari 2011 - 20:09

en weer met zijn maatje Bebbel :thumb: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#445 Geplaatst 25 februari 2011 - 20:12

:loveshower: :love4: :loveshower:  Zo te zien zijn het dikke vriendjes :dans: :dans:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#446 Geplaatst 25 februari 2011 - 20:18

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Oooh, zooo lief! :heart:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#447 Geplaatst 25 februari 2011 - 20:39

Froetske zei:

:loveshower: :love4: :loveshower: Zo te zien zijn het dikke vriendjes :dans: :dans:

En grote deugnietjes :ha . Bebbeltje was rustiger geworden toen Julius hier nog niet was (ze had zich aangepast aan de rustige karakters hier in huis) maar nu is ze weer onze superactieve lieve schat: ze crossen hier rond, de ene keer doen ze judo, de andere keer karate O:) . Julius is dus een heel nieuwsgierig katje en onze Bebbel doet hem in alles na :a . Het aanrecht is dus bijna nooit meer katvrij :lachen: en Bebbel begint ook van de borden te proeven (we hebben dus ogen in onze rug nodig. Als we eten houdt er altijd iemand een oogje op de keuken want je kan ze echt niet meer betrouwen. Zodra ze me zien, springen ze eraf maar als ik me omdraai... en de tafel is hier nog nooit zo vlug afgeruimd). En onze Raf doet op een onbewaakt moment (als hij denkt dat wij niet opletten) gezellig mee. Ook Zita vindt dat jong geweld super. En Nelleke haar staart is zijn lievelingsspeelgoed. Als Nelleke het even beu is en ze een tik geeft aan Julius vindt hij dat juist leuk: joepie: ze spelen tikkertje met mij O:) . Maar als ze moe zijn, kunnen ze allemaal lekker gezellig bij elkaar in slaap vallen (Julius probeert het zelfs bij Gabriël maar daarvoor ligt hij nog niet rustig genoeg).

@Anja, je merkt dat ze hier het whiskasmandje heel veel gebruiken... en dat van jou staat daar maar te staan :pray:

Bewerkt door Joloka, 25 februari 2011 - 20:41.

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#448 Geplaatst 25 februari 2011 - 20:41

toch lief als ze zo samen ergens liggen ...

Bewerkt door YvVanRoyen, 25 februari 2011 - 20:42.

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#449 Geplaatst 25 februari 2011 - 20:46

Joloka zei:

En grote deugnietjes :ha . Bebbeltje was rustiger geworden toen Julius hier nog niet was (ze had zich aangepast aan de rustige karakters hier in huis) maar nu is ze weer onze superactieve lieve schat: ze crossen hier rond, de ene keer doen ze judo, de andere keer karate O:) . Julius is dus een heel nieuwsgierig katje en onze Bebbel doet hem in alles na :a . Het aanrecht is dus bijna nooit meer katvrij :lachen: en Bebbel begint ook van de borden te proeven (we hebben dus ogen in onze rug nodig. Als we eten houdt er altijd iemand een oogje op de keuken want je kan ze echt niet meer betrouwen. Zodra ze me zien, springen ze eraf maar als ik me omdraai... en de tafel is hier nog nooit zo vlug afgeruimd). En onze Raf doet op een onbewaakt moment (als hij denkt dat wij niet opletten) gezellig mee. Ook Zita vindt dat jong geweld super. En Nelleke haar staart is zijn lievelingsspeelgoed. Als Nelleke het even beu is en ze een tik geeft aan Julius vindt hij dat juist leuk: joepie: ze spelen tikkertje met mij O:) . Maar als ze moe zijn, kunnen ze allemaal lekker gezellig bij elkaar in slaap vallen (Julius probeert het zelfs bij Gabriël maar daarvoor ligt hij nog niet rustig genoeg).

@Anja, je merkt dat ze hier het whiskasmandje heel veel gebruiken... en dat van jou staat daar maar te staan :pray:

:ha :ha ik zie het al zo voor me
Er is daar duidelijk leven in de brouwerij Lut :LOL:

Anjaaaaaaa hier is er nog wel plek voor het whiskasmandje :a .
Ik wist niet dat het in je weg stond.  Ik zal het dan volgende keer als ik langskom meenemen :p
Lut zal er geen bezwaar op hebben als het naar Bebbel haar broertje gaat.  Want die heeft dat nog niet :h

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#450 Geplaatst 25 februari 2011 - 20:50

Froetske zei:

:ha :ha ik zie het al zo voor me
Er is daar duidelijk leven in de brouwerij Lut :LOL:

Anjaaaaaaa hier is er nog wel plek voor het whiskasmandje :a .
Ik wist niet dat het in je weg stond. Ik zal het dan volgende keer als ik langskom meenemen :p
Lut zal er geen bezwaar op hebben als het naar Bebbel haar broertje gaat. Want die heeft dat nog niet :h

Ik denk niet dat het in haar weg staat, maar ze gebruiken het daar toch niet :lachen: . Zet het misschien gewoon elke keer in een deuropening als je daar komt zodat het zeker in haar weg staat :a . (een tip: leg er een dik kussentje in want het originele is heel dun en die plastiek is toch maar hard).

Geplaatste afbeelding