Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 02 januari 2011 - 13:41

Fairness zei:

Heel veel succes morgen met de komst van je nieuwe huisgenoot :LOL: !!!
Ik duim dat alles prima mag verlopen en dat hij zich gauw thuis gaat voelen tussen je andere schatjes!!! En vooral dat Bebbeltje al haar liefde met hem kan delen :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: !! Spannend :LOL: !!!

t is vandaag dacht ik :d
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 02 januari 2011 - 13:43

Ellenita zei:

t is vandaag dacht ik :d

Oh :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#78 Geplaatst 02 januari 2011 - 14:28

Heel veel succes met je nieuwe huisgenootje ...Lut en je gezin :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#79 Geplaatst 02 januari 2011 - 14:39

ooohhh ik had dit helemaal gemist :o

Wat super de Julius bij jullie terecht komt!!!!!! :heart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#80 Geplaatst 02 januari 2011 - 15:00

Ik ben hier aan het stressen zeg, niet normaal meer O:) . Het is zelfs in mijn buik geslagen :( . Ik ben daarnet nog vlug vlug naar een dierenwinkel gereden om kitteneten (dat de rest nu lekker aan het opeten is :ha :ha :ha ) en nog hengeltjes. Ik wou ook nog een grote kattenbak kopen maar ze hadden alleen maar kleintjes. Dus morgen vlieg ik naar een andere winkel.

Geplaatste afbeelding

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 02 januari 2011 - 15:06

Super!

Je banner begint trouwens nogal vol te geraken :LOL: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#82 Geplaatst 02 januari 2011 - 15:07

MZ_forever zei:

Super!

:p

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 02 januari 2011 - 15:09

MZ_forever zei:

Super!

Joloka zei:

:p

:lachen: :lachen: :lachen:
Ze staan er nog vrij groot op hé ;) .

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#84 Geplaatst 02 januari 2011 - 15:13

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#85 Geplaatst 02 januari 2011 - 18:16

Iets na drie uur is Julius hier binnen gekomen.... (foto's ben ik vergeten nemen omdat ik zo aan het genieten was en aan het kijken hoe de anderen reageerden). Nelleke had het even moeilijk maar ze heeft wat bachbloesems gekregen en ligt rustig te slapen in een mandje. Rafje heb ik ook wat extra geknuffeld. Gabriël is nog even naar buiten gaan wandelen (en ligt nu ook te slapen). Zita en Finn wilden mee naar Marina (die kropen in de reismand :ha ) maar onze Bebbel. Amaai Anja, er kan daar nogal wat lawaai uitkomen hoor :ha :ha :ha . Zo grommen dat die kan :ha :ha :ha . Hij heeft ons al geknuffeld, is al het huis aan het verkennen... Hij weet ook al de kattenbak staan (waar hij lekker gaat inliggen). Kortom, normale gang van zaken zeker?
Finn wil spelen met Julius maar krijgt een blaasje terug.
Marina en Johnny, nog eens hartelijk bedankt voor alles (en ook voor het leuke kittenpakket) :hug: :hug: :hug: . Foto's zullen nog wel volgen maar eerlijk, ik ben doodop van de stress en ga nu gewoon genieten van alles :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#86 Geplaatst 02 januari 2011 - 18:20

Joloka zei:

Iets na drie uur is Julius hier binnen gekomen.... (foto's ben ik vergeten nemen omdat ik zo aan het genieten was en aan het kijken hoe de anderen reageerden). Nelleke had het even moeilijk maar ze heeft wat bachbloesems gekregen en ligt rustig te slapen in een mandje. Rafje heb ik ook wat extra geknuffeld. Gabriël is nog even naar buiten gaan wandelen (en ligt nu ook te slapen). Zita en Finn wilden mee naar Marina (die kropen in de reismand :ha ) maar onze Bebbel. Amaai Anja, er kan daar nogal wat lawaai uitkomen hoor :ha :ha :ha . Zo grommen dat die kan :ha :ha :ha . Hij heeft ons al geknuffeld, is al het huis aan het verkennen... Hij weet ook al de kattenbak staan (waar hij lekker gaat inliggen). Kortom, normale gang van zaken zeker?
Finn wil spelen met Julius maar krijgt een blaasje terug.
Marina en Johnny, nog eens hartelijk bedankt voor alles (en ook voor het leuke kittenpakket) :hug: :hug: :hug: . Foto's zullen nog wel volgen maar eerlijk, ik ben doodop van de stress en ga nu gewoon genieten van alles :love: :love: :love: .

:thumb: :thumb: :thumb:

Rust maar uit en geniet er op je gemak van, morgen is er weer een nieuwe dag! ;)
Tot dan zullen we het wel uithouden! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#87 Geplaatst 02 januari 2011 - 18:21

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#88 Geplaatst 02 januari 2011 - 18:30

Geniet maar rustig en relaxed van je nieuwe aanwinst  ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#89 Geplaatst 02 januari 2011 - 18:42

Oooh Finn wil spelen :LOL:
Blijkbaar heeft hij besloten dat hij toch geen enig katje wilt zijn ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#90 Geplaatst 02 januari 2011 - 18:56

Joloka zei:

Ik ook. Ik ben nu aan het denken om nog een weekje vakantie op te nemen (ik heb nog 5 dagen staan van vorig jaar), dan ben ik drie weken thuis.
gewoon doen en genieten :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk