Spring naar inhoud

- - - - -

Julius.foto's p 30

• Log in om te reageren
457 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#91 Geplaatst 02 januari 2011 - 18:57

We zijn juist terug thuis ;)
Het was erg gezellig bij jullie en leuk om te zien hoe ze allemaal reageerden op elkaar.  Ook wel leuk dat Julius toch al gelijk begon te trappelen en te spinnen.  Maar idd, Anja, Bebbeltje kan nogal van haar oren maken zeg :ha
Lut en Dirk ook jullie bedankt voor de ontvangst en de leuke cadeautjes :thumb:
Julius zal zeker niets te kort komen, hopelijk klikt het snel tussen de rest van jullie schatten !!

Geplaatste afbeelding

EmilyenAmedee
EmilyenAmedee
  • 882 berichten
  • 4 katten

#92 Geplaatst 02 januari 2011 - 19:01

Proficiat met de nieuwe aanwinst, geniet er van :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#93 Geplaatst 02 januari 2011 - 19:51

Marina zei:

We zijn juist terug thuis ;)
Het was erg gezellig bij jullie en leuk om te zien hoe ze allemaal reageerden op elkaar. Ook wel leuk dat Julius toch al gelijk begon te trappelen en te spinnen. Maar idd, Anja, Bebbeltje kan nogal van haar oren maken zeg :ha
Lut en Dirk ook jullie bedankt voor de ontvangst en de leuke cadeautjes :thumb:
Julius zal zeker niets te kort komen, hopelijk klikt het snel tussen de rest van jullie schatten !!

Ja he, en hij spint hier nogal wat af hoor :love: :love: :love: . Nu ligt hij lekker te slapen in de roze mand :love3: ; Finn is al eens gaan ruiken (die wil spelen met dat klein ding he). Nelleke is even mee met Lode voor wat quality-time op zijn kamer. Rafje en Gabriël liggen hier naast mij te spinnen. Zita ligt nog steeds te slapen en Bebbel, ja Bebbeltje blijft lawaai maken :lachen: :lachen: :lachen: . Ik vind het gewoonweg super dat ze hier allemaal liggen te slapen en niet constant liggen te waken en te kijken naar dat kleine ding.
Och ja en de kids zijn er ook gek van :love: :love: :love: .
Sorry dat we maar een mini-geschenkje hadden voor jou maar het ging allemaal zo snel plots en de winkels waren dicht he. Er komt nog wel iets achter hoor :love3: .

Geplaatste afbeelding

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#94 Geplaatst 02 januari 2011 - 19:56

Amai proficiat hoor, ik wist niet dat hij zo snel zou komen<
Ik ben nog steeds aan het wachten op een foto van Jip, begin er ondertussen een beetje voor te vrezen :oops: (tis ondertussen al zo vaak niet door gegaan he)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#95 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:01

Joloka zei:

Ja he, en hij spint hier nogal wat af hoor :love: :love: :love: . Nu ligt hij lekker te slapen in de roze mand :love3: ; Finn is al eens gaan ruiken (die wil spelen met dat klein ding he). Nelleke is even mee met Lode voor wat quality-time op zijn kamer. Rafje en Gabriël liggen hier naast mij te spinnen. Zita ligt nog steeds te slapen en Bebbel, ja Bebbeltje blijft lawaai maken :lachen: :lachen: :lachen: . Ik vind het gewoonweg super dat ze hier allemaal liggen te slapen en niet constant liggen te waken en te kijken naar dat kleine ding.
Och ja en de kids zijn er ook gek van :love: :love: :love: .
Sorry dat we maar een mini-geschenkje hadden voor jou maar het ging allemaal zo snel plots en de winkels waren dicht he. Er komt nog wel iets achter hoor :love3: .

:thumb: :thumb: :thumb:

en mini geschenkje zegt ze, ik ben dat niet gewend hoor om iets te krijgen van het toekomstige personeel :oops: . Er zijn er niet zoveel die dat doen, ik vond het superlief :hug: .

Bewerkt door Marina, 02 januari 2011 - 20:02.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#96 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:04

Geniet er maar van, Lut! Je bent een bofkont ;)

lizke
lizke
  • 5.523 berichten
  • 1 katten

#97 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:07

:heart: :love3:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#98 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:10

Smitten Kitten zei:

Geniet er maar van, Lut! Je bent een bofkont ;)

Weet ik :heart: , een grote dikke bofkont :love3: . Met dank aan iedereen die me gesteund heeft en mijn gezaag en geklaag heeft moeten aanhoren :hug: :hug: :hug: . En natuurlijk aan Marina he (en Alana ook natuurlijk) :love4: .

Maar mijn ventje ook hoor want die was terug heel erg stil toen Marina en Johnny hier waren (hij was al op de computer aan het nakijken wat voor werk er morgen allemaal ligt te wachten op hem :louche: ) maar toen ze wegwaren, was hij er niet meer van weg te slaan :ha . Mannen he, die durven dat toch niet zo rap toe te geven :oops: .

@Mikkeke, bel nog eens even? Laat maar blijken dat je echt heel veel interesse hebt :geluk: . En kan Arifiene geen positief duitje in het zakje doen voor jou? :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#99 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:11

ooooh super zeg :dancer: :dancer:
Lutje geniet maar van jullie nieuwe spruit :LOL:  :) :)
Dan moet ik later dit jaar zeker nog eens langs komen op knuffelbezoek :mrgreen:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:17

:dancer: :dancer: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#101 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:21

Alles is hier nog erg rustig. Hij heeft daarnet even het huis verkend en is dan terug naar de kattenbak gegaan... om uit te rusten :oops: en dan maar miauwen :ha . Nu ligt hij naast Katrijn in de zetel. Ik ga nu afsluiten en me ook in de zetel installeren (en daar proberen te slapen)...
Hij heeft nog niet gegeten of gedronken, maar hij weet alles staan dus dat komt wel in orde...

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#102 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:26

slaapzacht
en geniet van je 7 tal!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#103 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:38

Een goede nacht gewenst, dikke knuff voor Julius :hug: .
Als hij honger heeft, zal hij vast wel gaan eten, vanmiddag heeft hij nog goed van de Tinlo gegeten, dat komt wel goed ;) :hug:

Bewerkt door Marina, 02 januari 2011 - 22:15.

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#104 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:55

:thumb: :thumb: :thumb:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#105 Geplaatst 02 januari 2011 - 22:04

Geniet van je 7 schatten Lutje, en voor je het weet is julius aan het rondcrossen met bebbeltje. :loveshower: :loveshower: :loveshower: