Spring naar inhoud

- - - - -

Wie krijgt er uitbreiding in 2011?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
196 reacties op dit onderwerp

Poll: Wie krijgt er uitbreiding in 2011? (93 leden hebben gestemd)

Wie krijgt er uitbreiding in 2011?

1. Ja, namelijk... (41 stemmen [44.09%])

Percentage van stemmen: 44.09%

2. Ik weet het nog niet. (23 stemmen [24.73%])

Percentage van stemmen: 24.73%

3. Gestemd Nee, geen nieuwe aanwinst dit jaar (29 stemmen [31.18%])

Percentage van stemmen: 31.18%

Stem
sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#181 Geplaatst 09 januari 2011 - 12:02

Ow echt, waar in Maarssen?

Ze zijn net verhuisd naar een nieuwe wijk en vergeet altijd het adres
Moet het even opzoeken :oops:

Guest_marja_*
Guest_marja_*

#182 Geplaatst 09 januari 2011 - 12:15

Hier krijgen we in Februari een nestje Bengaaltjes en houden we ( als er een poesje bijzit) een poesje uit.
En we hopen in Februari een andere poes te laten dekken.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#183 Geplaatst 09 januari 2011 - 17:12

Smitten Kitten zei:

Welke kleur en welk ras? :catangel

Ooh, er is zoveel moois, hé :) :dancer: ! Vermoedelijk (weet wel bijna zeker :love3: ) terug langhaartjes en dan blijf ik waarschijnlijk ook bij een Brits Langhaar of heel misschien wel een Ragdoll (maar moet ik me nog goed over informeren of die combinatie wel mogelijk is met britjes). Een mooie bi-colour, creme en red, een chocolat of black tortie white, silver tabby of shaded, golden tabby of shaded,...
Maar niet allemaal, hé :d . Wel als er binnen een aantal jaren één of twee van zo'n mooie kittens met een zacht en lief karakter mijn pad kruisen, zet ik mijn hart en huisje voor hen open :heart: .

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#184 Geplaatst 09 januari 2011 - 21:07

papaver zei:

Ooh, er is zoveel moois, hé :) :dancer: ! Vermoedelijk (weet wel bijna zeker :love3: ) terug langhaartjes en dan blijf ik waarschijnlijk ook bij een Brits Langhaar of heel misschien wel een Ragdoll (maar moet ik me nog goed over informeren of die combinatie wel mogelijk is met britjes). Een mooie bi-colour, creme en red, een chocolat of black tortie white, silver tabby of shaded, golden tabby of shaded,...
Maar niet allemaal, hé :d . Wel als er binnen een aantal jaren één of twee van zo'n mooie kittens met een zacht en lief karakter mijn pad kruisen, zet ik mijn hart en huisje voor hen open :heart: .

Denk dat dat zeker samen kan hoor brittenbolletjes en raggies :love3:

Een goede vriendin van mij (een heel betrouwbare fokker!) fokt ragdolletjes, ook in solid (dus niet point, maar zoals Caya Scarlet van hier op het forum bv).
Dus als je tzt op zoek bent, laat maar wat weten he ;)

En wij hebben in de toekomst ook mooie bi- en tricolor kittens gepland he. :ha (Jalo x Zsazsa bv ;) )

Trouwens, ik had een mailtje gestuurd naar Kattig om te bedanken voor mijn bestelling waar weer niks slechts op aan te merken viel en ze vertelde in haar berichtje terug dat ze in België pakketjes was gaan leveren en zei het volgende over een van de leveradressen :LOL:

Oh, en bij haar heb ik ook voor 't eerst twee Brits Langhaartjes in het echt gezien én kunnen aanhalen. Wat een dotjes!

Leuk he ;)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#185 Geplaatst 09 januari 2011 - 21:22

Smitten Kitten zei:

Denk dat dat zeker samen kan hoor brittenbolletjes en raggies :love3: Goed om weten, thanks :d !

Een goede vriendin van mij (een heel betrouwbare fokker!) fokt ragdolletjes, ook in solid (dus niet point, maar zoals Caya Scarlet van hier op het forum bv). Ja die is zooo mooi :love3: ! Zij heeft me over die kleuren aan het denken gezet. Heb er in het verleden ééntje gezien, maar die kon bijlange niet aan Caya Scarlet tippen :trance: .
Dus als je tzt op zoek bent, laat maar wat weten he ;)

En wij hebben in de toekomst ook mooie bi- en tricolor kittens gepland he. :ha (Jalo x Zsazsa bv ;) ) Ik hou je al langer in het oog om die reden en zal dat blijven doen :twisted: O:) :lachen: ...

Trouwens, ik had een mailtje gestuurd naar Kattig om te bedanken voor mijn bestelling waar weer niks slechts op aan te merken viel en ze vertelde in haar berichtje terug dat ze in België pakketjes was gaan leveren en zei het volgende over een van de leveradressen :LOL:

Oh, en bij haar heb ik ook voor 't eerst twee Brits Langhaartjes in het echt gezien én kunnen aanhalen. Wat een dotjes!
Wat lief van haar! Ze was ook heel aardig vond ik :) . Ik heb trouwens weer een bestelling klaar staan O:) :oops: hi, maar ik heb haar naar m'n login gevraagd, want ben die (in m'n enthousiasme) kwijt (geraakt).
Leuk he ;)
Wordt ongetwijfeld vervolgd... ;)

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#186 Geplaatst 09 januari 2011 - 23:04

Als Chanel zwanger is verwachten we rond 23 febr een nestje noortjes maar volgend weekend krijgen we er heel waarschijnlijk een rode kater bij van ruim 3 jaar.
Hij woont nu bij mijn ex en zijn gezin maar sinds zijn broertje een tijdje terug is verdronken gaat het niet meer zo lekker daar met de andere katten in huis, steeds vechten enzo hij speelt opeens de baas over de rest en mijn ex wilde hem op marktplaats zetten maar ik ga hem dit weekend ophalen....

Bewerkt door noesje, 09 januari 2011 - 23:04.

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#187 Geplaatst 10 januari 2011 - 13:23

Hier wordt er vollende week kittens verwacht en hopelijk ook dit jaar een eerste nestje voor Chidi.  Bovendien ben ik in onderhandeling met een dame in Canada om nog een volledige andere lijn bij mij te krijgen.  Dan zou ik 2 verschillende lijnen hebben.  (natuurlijk in de achtergrond bij de Aby's kom je altijd opnieuw uit bij de zelfde katten!)
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

AmarilisVos
AmarilisVos
  • 136 berichten
  • 2 katten

#188 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:37

Wij hebben een optie genomen op een Brits korthaar blauw katertje om onze Nero te vervoegen. In principe verwachten ze de kittens eind februari - begin maart zodat het bij ons toekomt begin juni. Nero is dan 8 maanden.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#189 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:56

nisha zei:

er zijn 2 nestjes gepland (uiteraard alsde poesjes zin hebben) maar uitbreiding weet ik nog niet. Als het aan mij ligt komt er direct een open kater bij, alleen ben ik niet alleen om te beslissen en mijn vriend vind het zonde dat hij niet in huis zou mogen lopen voor het sproeien... Nuja, hoe kan ik zeker zijn dat hij niet sproeit en niet de verkeerde poes dekt???

Misschien één van onze eigen kittens houden? wie weet, het jaar is nog maar juist bezig... Of krijg ik toch mijn zin?

hihi, mijn zin komt eraan en de eerste maand van het jaar is nog niet voorbij....

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#190 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:07

AmarilisVos zei:

Wij hebben een optie genomen op een Brits korthaar blauw katertje om onze Nero te vervoegen. In principe verwachten ze de kittens eind februari - begin maart zodat het bij ons toekomt begin juni. Nero is dan 8 maanden.

Superleuk! 2 kittens in huis is echt zalig voor de kittens en voor het baasje ;)

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#191 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:23

Hier verwachten we binnen enkele dagen sphynx kittens van Muñeca x Playboy
En als alles goed mee zit misschien is Morricante de sphynx poes ook zwanger. ( Is nu nog geen 3 weken )
En ik ben bezig met een nieuwe sphynx kater in Rusland voor nieuwe lijnen.
Een blue point katertje hij is geboren in september 2010.
We zijn bezig met de testen ivm HCM. ( zijn doorgestuurd naar Barbara omdat de meetingen in Rusland precies anders liggen dan hier in Belgie )
Dus afwachten nog even als hij komt of niet.
En er zijn nog planningen voor siamees en oosters korthaar kittens.
We hebben ook al een nieuwe peterbald katertje in bestelling. ( er was al een nestje maar mijn ding was er niet bij dus wij wachten op een volgende nestje )

Guest_marja_*
Guest_marja_*

#192 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:57

Hier verwacht ik een nestje eind Februari van onze Kiari en Tiger, we hopen dat het deze keer wel allemaal goed gaat en niet zoals eind 2010 toen met het nestje van Nidawi, zie nestje nidawi we duimen daarom erg hard!!!!!

En we wachten nu op Djamila dat ze krols word edan mag ze ook Tiger vergezellen in zijn kamertje :d

Misschien eind van het jaar nog kittens van Aceline maar dit gaan we nog zien.

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#193 Geplaatst 03 februari 2011 - 23:44

Ook hier eind februari nog een kitten erbij, nl Anastasia een brits langhaar poesje kleur chinchilla
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#194 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:12

hier komt er zeker nog een kitten bij!!

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten