Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuws ten huize Sarah en Erik. Catterynaam al in gebruik...

• Log in om te reageren
56 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#16 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:02

Veel succes ermee Sarah! :)

Vroeger zou ik gezegd hebben dat een appartement toch niet te klein is voor een nestje,
maar nu ik er zelf eentje heb op een appartement denk ik daar wel anders over. Bij ons was dat dus echt niet praktisch dat we met ons kittentje dat een open gehemelte had nergens konden gaan waar de mama het nier meer zou horen piepen wanneer we sonde gingen geven. Gaf heel veel stress en ik zou dus ook geen nestje meer willen zolang we geen huis hebben. Gelukkig is dat wel het plan voor 2011 om een huisje te kopen :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#17 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:45

Cilia zei:

:geluk: :geluk: :geluk:

Even een vraagje: wat is het verschil tussen blue en lilac? :oops:

om het een beetje simpel uit te leggen:

blue lijkt een beetje op grijs en lilac is eigenlijk de lichtere versie van blue, dus een licht grijs :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#18 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:47

sneeuwwitje zei:

SSSSpannend!!!!
Ik duim dat alles vlot mag verlopen en dat jullie snel een nieuwe woonst mogen vinden.
Tis een hele zoektocht ik kan ervan meespreken aangezien wij ook aan het kijken zijn naar huisjes om te wonen (en dan ook een cattery te beginnen)
Allez ben benieuwd naar de naam (ik heb er al enkele voor mezelf in gedachten hihi)

Ja idd, het is allemaal niet simpel.
Ik zou ook graag een andere job willen, zodat ik wat meer kan sparen, dusja :) hopen dat het allemaal lukt é :)
Ik zal de naam via pb sturen, ik wil dit nog een beetje als verrassing houdeb :oops: :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#19 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:48

Smitten Kitten zei:

Gelukkig kan je wss wel hulp krijgen van de fokker van Elmo zeker? :thumb:

Ik heb haar nog niet op de hoogte gebracht, maar ik ga haar zeker nog een mailtje sturen hierover. En denk wel dat ik met mijn vragen bij haar terecht kan ja :)

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:50

Gefeliciteerd en succes met jullie cattery alvast

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#21 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:51

Proficiat en alvast heel veel succes gewenst. :geluk: :geluk: :geluk:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#22 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:51

MissKitty zei:

Veel succes ermee Sarah! :)

Vroeger zou ik gezegd hebben dat een appartement toch niet te klein is voor een nestje,
maar nu ik er zelf eentje heb op een appartement denk ik daar wel anders over. Bij ons was dat dus echt niet praktisch dat we met ons kittentje dat een open gehemelte had nergens konden gaan waar de mama het nier meer zou horen piepen wanneer we sonde gingen geven. Gaf heel veel stress en ik zou dus ook geen nestje meer willen zolang we geen huis hebben. Gelukkig is dat wel het plan voor 2011 om een huisje te kopen :)

ja idd, er zijn er al vele die ons verteld hebben, dat het te doen moet zijn om hier op ons appartementje een cattery te starten, maar wij zelf zien dit niet goed zitten. We hebben nu nog 1 slaapkamertje op overschot, maar die zouden we willen houden als bureau en eventueel als kinderkamer. Dusja, wat dat met de poezen?

Het plan is, om nog een tijdje goed te sparen en dan samen te kijken voor een huisje met 4 slaapkamers, of een huis met nog een grote zolder ofzo.
Zodat we zeker geen plaatsgebrek gaan hebben :)

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#23 Geplaatst 02 januari 2011 - 23:38

super! :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 02 januari 2011 - 23:43

Oh leuk, ik ben ook heel benieuwd naar de toekomstige dame en de naam. Kittens op een appartement gaat, maar het is inderdaad beter denk ik om dit toch in een huis te doen. Wij hebben een groot deel van de living toen afgezet met een kittenren en na verloop van tijd mochten ze wel overal lopen, maar toch is het niet hetzelfde als ze lekker in een huis kunnen ronddollen (hoewel ze hier ook als zotten het appartement rondcrossen) en vooral een buitenren zouden hebben enz.

Wij hebben besloten van ermee te stoppen omdat we vinden dat hier niet genoeg plaats is, op die manier vind ik dat er teveel stress aanwezig is in de groep en dat is iets wat ik echt heel graag wil mijden. Een vrolijke grote poezenbende vind ik nog altijd heerlijker dan kittens die hier tijdelijk verblijven :loveshower:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 03 januari 2011 - 07:20

Wat spannend!  Veel succes!

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 03 januari 2011 - 07:42

:geluk: :geluk: :geluk:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 03 januari 2011 - 09:06

Nou Sarah ik wist er al van :LOL: en ik ben blij dat je toch met die plannen door gaat, als je de middelen hebt moet je je droom volgen, ik weet dat je dat allemaal juist gaat doen en je weet in je appartement gaat dat wel he, die van mij leven hier ook allemaal in een appartement en geen last.... ;) , het is niet omdat je een huis hebt dat je dan alleen kunt fokken he, een huis kan ook klein zijn! Ik ben benieuwd achter je Cattery naam :LOL: , hopelijk vind je het geknipte fokpoesje, veel succes! :geluk:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#28 Geplaatst 03 januari 2011 - 10:31

Solotje zei:

Nou Sarah ik wist er al van :LOL: en ik ben blij dat je toch met die plannen door gaat, als je de middelen hebt moet je je droom volgen, ik weet dat je dat allemaal juist gaat doen en je weet in je appartement gaat dat wel he, die van mij leven hier ook allemaal in een appartement en geen last.... ;) , het is niet omdat je een huis hebt dat je dan alleen kunt fokken he, een huis kan ook klein zijn! Ik ben benieuwd achter je Cattery naam :LOL: , hopelijk vind je het geknipte fokpoesje, veel succes! :geluk:

Dankuwel Anja :) Ik mag naar jou wel eens een pb'tje sturen als ik wat vragen heb é? :)

Ja ik weet dat het mogelijk is op een appartement, heb ik in levende lijve gezien bij jou thuis é ;) Maar ja als dat hetgene is dat ik moet doen om mijn ventje content te houden, dan zit ik daar niets mee in om in een huisje te gaan wonen :)
Je weet dat hij het eerst niet echt zag zitten é, gelukkig denkt hij daar ondertussen wel anders over, mits een aantal compromissen :) en eentje daarvan is verhuizen :p lol :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 03 januari 2011 - 10:35

Sarah en Erik zei:

Dankuwel Anja :) Ik mag naar jou wel eens een pb'tje sturen als ik wat vragen heb é? :)

Ja ik weet dat het mogelijk is op een appartement, heb ik in levende lijve gezien bij jou thuis é ;) Maar ja als dat hetgene is dat ik moet doen om mijn ventje content te houden, dan zit ik daar niets mee in om in een huisje te gaan wonen :)
Je weet dat hij het eerst niet echt zag zitten é, gelukkig denkt hij daar ondertussen wel anders over, mits een aantal compromissen :) en eentje daarvan is verhuizen :p lol :LOL:
Ja dat had je mij gezegd en je mag mij altijd pb'tjes sturen, als ik kan helpen dan doe ik dat graag! ;)
Leuk een eigen huisje :dancer: , ik hoop dat je snel je droomhuisje vindt en zeker je droompoesje! :geluk: En dan kindjes komen er ook zekers?  :lachen:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#30 Geplaatst 03 januari 2011 - 10:39

Solotje zei:

Ja dat had je mij gezegd en je mag mij altijd pb'tjes sturen, als ik kan helpen dan doe ik dat graag! ;)
Leuk een eigen huisje :dancer: , ik hoop dat je snel je droomhuisje vindt en zeker je droompoesje! :geluk: En dan kindjes komen er ook zekers? :lachen:

dankuwel :)

hihihih ja, één van zijn argumenten, "maar als de achterste kamer voor de poezen is, waar gaan we onze baby dan leggen" :ha