Spring naar inhoud

- - - - -

dokter geweest, weer nieuws

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#121 Geplaatst 21 januari 2011 - 21:48

:o Ik begrijp het niet meer hoor. Naar welk ziekenhuis ben jij geweest???? In elk normaal ziekenhuis zouden ze je daar moeten houden tot ze weten wat er scheelt. Die 5 zweren die bijgekomen zijn, kan dat ook nog van het verbranden zijn, nee toch?? Dus volgens mij is er wel degelijk ook een ander probleem. Bij jij ooit getest op allergie voor antibiotica?

Ik vind toch echt niet meer normaal, zeker niet samen met je andere symptomen.

Ik ben zo als kind eens terecht gekomen in het Tropisch instituut van Antwerpen omdat ze dachten dat ik een of andere tropische ziekte had (wij waren net terug naar België verhuisd vanuit Papoea Nieuw Guinea). Symptomen? Ook koud, rillingen, en ik had zoveel blauwe plekken dat ik precies een smurf was. Ik was eerder blauw met roze vlekken :LOL: . En maar antibiotica nemen. En wat bleek?? Ik ben allergisch aan penicilline. Blijkbaar kan zo'n allergie over gaan met ouder te worden. Maar bij mij nemen ze nooit geen risico meer.

Ik wens je echt een heel spoedig herstel, want dit moet heel pijnlijk zijn :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 21 januari 2011 - 21:48

Hoop écht dat je spoedig kan herstellen...het ziet er momenteel wel niet  goed uit en waarschijnlijk ook vrij pijnlijk :( Je hebt de laatste tijd al het een en ander moeten meemaken...dus hopen we dat het zo spoedig mogelijk allemaal een beetje de goede richting mag uitgaan voor jou !! :heart: :love3:
Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#123 Geplaatst 21 januari 2011 - 21:56

Veel beterschap!

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#124 Geplaatst 21 januari 2011 - 23:25

:duim: :duim:
maar die dokter van je vind ik ook maar :gek:

Geplaatste afbeelding

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 21 januari 2011 - 23:59

Veel beterschap tijgertje :rub: ! Ik hoop dat je de pijn onder controle kan houden :paw !

Wenneke
Wenneke
  • 743 berichten
  • 4 katten

#126 Geplaatst 22 januari 2011 - 00:12

Veel beterschap!

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#127 Geplaatst 22 januari 2011 - 00:49

Ik heb toch eerder het gedacht dat die infektie in je bloed zit hoor. Het doet me een beetje aan mij denken, door een keelontsteking waarvoor ik geen ab kreeg is die verergerd en in het bloed terecht gekomen met als gevolg streptokokken in mijn bloed. Ik kreeg ook zweren op mijn benen en grote rode brandende vlekken.
Ik heb toen een zware ab behandeling moeten doen maar ook eentje zonder peniciline want ben er super allergisch aan. Het blijft door de vervangende huisarts ook voor altijd slapen in mijn bloed en kan door een klein infektie helemaal terug aanwakkeren.
Ik zou zeggen terug naar de spoed, want dit ziet er helemaal niet goed uit. Die misselijkheid, draaiingen in het hoofd etc komen door de infectie. Pas maar op dat ge geen zware vergiftiging krijgt.
Ik hoop dat je snel beter wordt. :hug: :hug: :hug:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:53

Joloka zei:

Naar welke dokter heb je gebeld? Als het echt zo erg is, ga dan gewoon terug naar de spoed :hug: :hug: :hug: (of brandwondencentrum)

Sorry hoor Tijgertje, maar ben ik dat nu niet al een hele tijd aan het zeggen???? Het is nu weer weekend. Je zit met een infectie op chemische brandwonden. Die MOETEN door deskundigen behandeld worden.
Ik versta het niet meer. Vorige keer zag het er al slecht uit. Heb je nu nog altijd niet door dat dat domme zalfke niets helpt en die pillekes ook niet????
Neem dan toch eens telefonisch contact op met het brandwondencentrum.
Als je nu een hond zou zien die zo toegetakeld is dan verwittig je de dierenbescherming, maar wanneer kom je eens op voor je eigen gezondheid?????????????
Als het te laat is???
Sorry, nu kom ik mssn heel streng en bemoeiziek over, maar ik heb in mijn cariëre echt wel bepaalde dingen gezien die niet door de beugel kunnen en de manier waarop jij volgens je dokter die ontstekingen moet verzorgen is er nu ééntje meer van. Bel dan al eens naar het brandwondencentrum.
03.217. 75.95. = Brandwondencentrum Stuyvenberg

chirurgische-behandeling - Brandwonden

Hoe noemde het product waar je je mee verbrand hebt??

DOE HET NU VOOR HET TE LAAT IS

Brandwondencentrum03 217 75 95
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#129 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:08

Ik ben akkoord Tijgertje met wat de rest zegt. Het ziet er helemaal niet goed uit. En dat ze overal doen alsof het niets is, als je rillingen hebt en moet overgeven... En nu nog zweren erbij? Dan kan een gewoon zalfje niet helpen denk ik. :trance:
Ik zou ook naar het brandwondencentrum bellen of naar Leuven rijden ofzo... En mag ik eens vragen bij welke dokter jij gaat? Dan weet ik in de toekomst dat ik daar nooit moet zijn. Ik zou een andere arts raadplegen als ik jou was.
Heel veel beterschap in ieder geval :hug: :flower:

Bewerkt door English Rose, 22 januari 2011 - 10:08.

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#130 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:09

ok, ik ga direkt bellen, produkt is kaliumhydrochloride, is ontvetter voor ovens, maar op spoed zeiden ze ook hoor dat de zweren niks te maken hebben met de brandwonden, dat dit iets anders is, mijn bloed hebben ze getest dinsdag in het ziekenhuis en er zit geen infectie in mijn bloed, normaal ben ik niet allergisch voor peniciline, dokter zei gisteren dat de ab gewoon niet zwaar genoeg is, daarom moet ik toch degene gaan halen die ze op spoed hebben gegeven, ben nu ook weer wat draaierig en heb moeite met lezen :p :p , en dan morgenavond gaan werken, hoop dat ik er niet bij neer val :(

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#131 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:10

English Rose zei:

Ik ben akkoord Tijgertje met wat de rest zegt. Het ziet er helemaal niet goed uit. En dat ze overal doen alsof het niets is, als je rillingen hebt en moet overgeven... En nu nog zweren erbij? Dan kan een gewoon zalfje niet helpen denk ik. :trance:
Ik zou ook naar het brandwondencentrum bellen of naar Leuven rijden ofzo... En mag ik eens vragen bij welke dokter jij gaat? Dan weet ik in de toekomst dat ik daar nooit moet zijn. Ik zou een andere arts raadplegen als ik jou was.
Heel veel beterschap in ieder geval :hug: :flower:

dokter staes in mol

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:11

Ooh jij hebt ook zo'n goede huisdokter als ik :o

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#133 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:13

tijgertje75 zei:

ok, ik ga direkt bellen, produkt is kaliumhydrochloride, is ontvetter voor ovens, maar op spoed zeiden ze ook hoor dat de zweren niks te maken hebben met de brandwonden, dat dit iets anders is, mijn bloed hebben ze getest dinsdag in het ziekenhuis en er zit geen infectie in mijn bloed, normaal ben ik niet allergisch voor peniciline, dokter zei gisteren dat de ab gewoon niet zwaar genoeg is, daarom moet ik toch degene gaan halen die ze op spoed hebben gegeven, ben nu ook weer wat draaierig en heb moeite met lezen :p :p , en dan morgenavond gaan werken, hoop dat ik er niet bij neer val :(

Een infectie in het bloed vinden ze niet op een, twee, drie.
Hoe noem je zwerende puisten dan? Is dat geen infectie :trance: .
Plus dat ze je bloed beter ook eens zouden testen op vergiftigingsverschijnselen.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#134 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:15

Ik vind het ook niet meer normaal...
Zien wij het hier veel té erg in, of ben jij er tot nu toe in gelukt om op alleen maar onkundige dokters te vallen? :trance:

Wel raar als de zweren niet van de brandwonden komen, zeker daar ze op de plaats van blootstelling zitten!
En die onderste zweer van op de foto naar het midden van je buik toe ziet er echt niet goed uit, die is zwart aan het worden...

Neem misschien een nieuwe foto vooraleer je belt, dat kun je dan eventueel via mail uitwisselen terwijl je aan de telefoon bezig bent?

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#135 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:18

Op de plaats waar je een chemisch product kreeg heb je nu zweren... En die zeggen dat dat niks met elkaar te maken heeft? :trance: Is dat dan toeval ofwat? :catnoknow Man, dit is toch te gek voor woorden? Ik hoop dat je er snel vanaf bent, met de juiste medicatie/ behandeling.

Geplaatste afbeelding