Spring naar inhoud

- - - - -

dokter geweest, weer nieuws

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#166 Geplaatst 30 januari 2011 - 15:33

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 30 januari 2011 - 19:24

Dat is positief :duim:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#168 Geplaatst 20 februari 2011 - 17:50

ondertussen ben ik deze week ook weer zo ziek als een hond geweest, draaierig, misselijk, maagpijn en alles erbij wat je maar wilt, heb maandag letterlijk staan janken op het werk, nu blijkt dat dat niks met die zweren te maken had, maar dat ik waarschijnlijk de ziekte van menière heb, nu moet ik me daar zo snel mogelijk op laten testen, heb ook nog steeds geen nieuws van mijn sollicitatie van pelckmans :p , en mijn huidige baas hangt me dik mijn voeten uit sinds ik ziek ben geweest, er hangen daar beveiligingscamera's, en als ik kom werken, kijken ze tegenwoordig alles na wat ik gedaan heb, iets wat ze vroeger nooit deden, ik vind dit een beetje schending van mijn privacy maar ja, zal het nog maar even volhouden tot ik iets anders heb, geen werk brengt ook niet op :(

alaantje
alaantje
  • 2.402 berichten

#169 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:45

:hug:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#170 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:17

:hug: :hug: Mijn pa heeft da ook die ziekte. Op een bepaald moment had hij ook draaiingen en was hij misselijk. Dus Meniere werd toen vastgesteld. Hij heeft daar een paar dagen medicatie voor gekregen en tot hiertoe heb ik hem er niks meer over horen zeggen.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#171 Geplaatst 20 februari 2011 - 21:59

De éne heeft last van suizingen, de andere van draainissen, nog een ander van echo's...zowel mijn man als ikzelf en soms mijn vader hebben er last van, elk met andere symptomen en dito behandelingen. Het is allemaal erg stress gerelateerd, vrees ik. Nu staan we wéér op een wachtlijst om geholpen te worden (1,5 maand), maar het noemt allemaal de ziekte van Menière :catnoknow !

Bewerkt door papaver, 20 februari 2011 - 22:01.