Spring naar inhoud

- - - - -

dokter geweest, weer nieuws

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#91 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:05

jubikelcats zei:

Naar de dokter terug. Er moet goed naar je geluisterd worden en goed naar de wond gekeken worden. Je hebt een spoed verwijzing desnoods nodig voor een dermatoloog. Je huisarts kan die toch geven? Sterker nog die kan direct een dermatoloog bellen en je langslaten gaan.
Misschien heb je nu een reactie van de antibiotica als je je eigen niet lekker voelt. Je moet hiermee niet doorlopen tot na het weekend hoor.
Je lichaam is je belangrijk genoeg.
Kan je anders evt de foto niet in een link zetten. :oops:

en hoe doe ik dat een foto in een link zetten??

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#92 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:09

zonder de img code ;)

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#93 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:15

ik zal hem er zo maar even terug opzetten, want ik snap niks van die link, en mijn hoofd werkt echt niet mee, heb zelfs moeite met lezen

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3089.JPG

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#94 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:22

Dermatoloog?????. Dit is meer voor een algemene of plastische chirurg of voor een brandwondencentrum. En als die roodheid, zwelling , pijn en viezigheid niet afgenomen zijn en je voelt je niet goed dan ga je naar een spoedgevallen. Ze hebben daar al veel  minder erge dingen gezien --, geloof me maar. Hier moet een gewone huisarts zijn handen afhouden!!!!!
Luister nu aub naar mij en de anderen hier op het forum en neem contact op met het brandwondencentrum of ga naar een goed ziekenhuis naar de spoedgevallen
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#95 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:24

ok, ik ga zometeen naar spoedgevallen, heb nog even een kindje hier te spelen, en als die binnen een half uurtje weg is dan rijd ik naar spoed, bedankt voor jullie raad in ieder geval

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:27

Och, Tijgertje...dat ziet er inderdaad niet "gezond" uit :( Zeker en vast naar de spoedafdeling !! Zou geen minuut twijfelen :o Dit is echt wel serieus aan het ontsteken. Wens je het allerbeste en hopelijk volgen er daarna ook een paar positieve momentjes voor jou :heart:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#97 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:28

tijgertje75 zei:

ok, ik ga zometeen naar spoedgevallen, heb nog even een kindje hier te spelen, en als die binnen een half uurtje weg is dan rijd ik naar spoed, bedankt voor jullie raad in ieder geval

Volgens mij is dit ook het beste, vertel hen gerust dat je al meerdere malen bij je huisarts bent langsgeweest, maar dat die dit blijkbaar niet serieus neemt!
Het ziet er echt wel serieus uit, en als je al die symptomen erbij krijgt (waarvan de laatste wel van de zware antibiotica kunnen zijn, maar de vorige symptomen duidelijk niet)...

En dit is ook geen gewone brandwonde, maar een chemische brandwonde, wat heel wat anders is!

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#98 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:36

Het onderste plekje vind ik er ook niet echt geweldig uitzien.
Och meid wat moet je afzien.
Neem alsjeblieft je gezondheid voor lief. We maken ons echt serieus zorgen. Laat ons weten hoe het in het ziekenhuis is afgelopen. Vieze wonden met idd iets necrotisch weefsel waar ik al bang voor was. Sterkte

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#99 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:39

ben nu effe weg, ga kindje naar huis doen en dan zal ik eens doorrijden, hopen maar dat ik niet daar moet blijven, en duimen hè, want ik ben er nu al bang voor

yvette
yvette
  • 647 berichten

#100 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:39

als ik dat zo zie moet jij echt wel afzien dat kan niet anders.
heb net gelezen dat je naar spoedgevallen gaat en denk dat dat echt wel het beste is wat je kan doen zeker na wat ik nog heb gelezen dat jij je helemaal niet goed voelt.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#101 Geplaatst 18 januari 2011 - 20:20

tijgertje75 zei:

ben vandaag weer heel ziek geweest, :p , misselijk en de bibbers hebben en draaierig,pfff, dat mag hier worden stoppen hoor,
volgens de dokter heeft de ontsteking niks te maken met de brandwond

Misschien eens vragen aan de dokter waar hij zijn diploma heeft behaald? Komaan, zelfs een leek ziet toch dat dit niet klopt. En die misselijkheid, bibbers en draaiierigheid komen daar wel van. Goed dat je nu naar de spoed gaat :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

scolu
scolu
  • 652 berichten
  • 7 katten

#102 Geplaatst 18 januari 2011 - 20:24

jeetje dat ziet er ECHT niet goed uit hoor meid !!

ik zou snel weer naar de dokter ofzo gaan

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#103 Geplaatst 18 januari 2011 - 20:43

Oei, ik zou al lang op de spoed gestaan hebben met zulke vreselijke wonden!! Meisje, ga naar een goed ziekenhuis, dit dient goed en kundig verzorgd te worden! Ik kan geloven dat je je niet goed voelt en veel pijn hebt! Veel sterkte!!

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#104 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:22

Idd da ziet er niet goed uit. Gelukkig heb je beslist naar spoed te gaan.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#105 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:35

Dat ziet er echt niet goed uit en verschrikkelijk pijnlijk :cry: wat goed dat je naar de spoed bent gegaan .
Hopelijk wordt je daar goed geholpen :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag