Spring naar inhoud

- - - - -

Samson ziekjes

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#91 Geplaatst 18 januari 2011 - 18:50

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#92 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:54

Hopelijk is hij snel beter. ( Roosje hou het goed in het oog hier was Lily allergisch aan clinagel en daardoor beterde haar oogje niet.)

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#93 Geplaatst 25 januari 2011 - 11:20

Hoe is het nu met Samson? :hug:
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#94 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:22

Het gaat momenteel terug goed met mijn lieve Samson :thumb: , gelukkig !  ZIjn oogjes zien er terug goed uit.  Ik gebruik voorlopig wel nog de voedende zalf. Hij lijkt me weer bijna volledig de oude, ik vind hem wel wat rustiger geworden, en hij slaapt meer dan vroeger maar ja als je naar buiten kijkt ziet het er niet schitterend uit, geen wonder dat hij liever binnen blijft. Ik ben benieuwd of hij in de lente terug actiever gaat worden.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#95 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:25

:thumb: Dat klinkt toch al positief in ieder geval!
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#96 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:45

:cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#97 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:52

:thumb: Heel goed nieuws!! Het had blijkbaar een beetje tijd nodig :oops: Maar ben blij te horen dat Samson terug zo goed als de oude is. Hij zal nu in het begin zeker wat rustiger aan doen om zichzelf wat te beschermen, maar voor je het weet steekt hij het volgende kattekwaad uit :twisted:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:58

3elfje zei:

:thumb: Heel goed nieuws!! Het had blijkbaar een beetje tijd nodig :oops: Maar ben blij te horen dat Samson terug zo goed als de oude is. Hij zal nu in het begin zeker wat rustiger aan doen om zichzelf wat te beschermen, maar voor je het weet steekt hij het volgende kattekwaad uit :twisted:

:thumb: :thumb: Ik kijk er al naar uit want dan weet ik zeker dat hij weer compleet "de oude" is !  :dancer:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#99 Geplaatst 25 januari 2011 - 14:57

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag